Mazda 6 2003 2.0 Di 100 kW teško šalta

Post Reply
musicm
Mazdaš u povoju
Posts: 17
Joined: 18-Mar-2018 12:05
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 6 2003 2.0 D 100kw
Odakle nam dolazite (where are you from): Bosna i Hercegovina Bugojno

Mazda 6 2003 2.0 Di 100 kW teško šalta

Post by musicm » 17-Jun-2019 11:57

Pozdrav svima,

kako naslov kaže, moja Mazda u zadnje vrijeme teže šalta, tj. ponaša se kao da nije kvačilo do kraja pritisnuto, tj. nije u potpunosti motor odvojen od mjenjača, pa se počesto osjeti na mjenjaču da teško uklapa, osjeti se na mjenjaču da teško uklapa.

Kvačilo je potvrdo ako uporedim sa VW automobilima, kad sjednem zaprepastim se kako su mekana ta kvačila.

A onda drugi dan, treći, zavisi kako kad, sve uredu, lijepo šalta, lahko uklapa, pa opet teško i tako u krug.

Da napomenem, LUK ov set kvačila komplet nov ugrađen prije cca godinu dana, zamajac je u hajmo reći dobrom stanju.

Moje pitanje jeli neko imao slična iskustva ?

Majstor mi je spominjao da mi se čuje neki vakum da šišti zrak gore na vrhu motora, a negdje sam čitao da postoji neki hidraulićki hepek koji gura tamo korpu od lamele, jeli nešto od ovoga možda dotrajalo i zrelo za zamjenu ?

User avatar
chupo
Mazda lover
Posts: 549
Joined: 21-Jul-2016 10:02
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda Premacy / Hyundai Accent
Odakle nam dolazite (where are you from): Loznica/Niš

Re: Mazda 6 2003 2.0 Di 100 kW teško šalta

Post by chupo » 24-Jun-2019 11:19

Tvrdo kvalcilo je gotovo uvek simptom lose korpe, jos ako pri tome dodas tesko saltanje, gotovo sigurno imas problem sa kvacilom. Ako se dugo vozi sa losom korpom mogu da stradaju i hidraulicni cilindri kvacila, pa da ne odvaja do kraja. Isto moze da ne odvaja lepo ako ima vazduha u sistemu kvacila. Da sam na tvom mestu prvo bi ozracio sistem kvacila sa novom tecnoscu, pa onda isao dalje, mada moze da se desi da kada stavis novu tecnost cilindri procure, pogotovu ako dugo nije menjana, budi spreman na to. Jesu ti suvi cilindri kvacila?
2002 Mazda Premacy 2.0 DiTD - 432.000 KM
2007 Hyundai Accent 1.6i GLS - 14.500 KM

musicm
Mazdaš u povoju
Posts: 17
Joined: 18-Mar-2018 12:05
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 6 2003 2.0 D 100kw
Odakle nam dolazite (where are you from): Bosna i Hercegovina Bugojno

Re: Mazda 6 2003 2.0 Di 100 kW teško šalta

Post by musicm » 16-Jul-2019 9:40

Chupo hvala na odgovoru, kako da odzračim sistem, to mi djeluje kao bolja opcija, a korpa lamela LUK-ova je zamijenjena prije godinu dana otprilike, novo kupio i zamijenio, mislim da je nisam mogao poderati za godinu, voznja je po ravnom terenu, lagana, nemam tesku nogu.

Ulje nije mijenjano ko zna od kada, gdje se sipa, dali ga mozda fali, ja kako vozim nisam mijenjao to ulje, osim redovnog servisa.


Majstor mi je jedne prilike rekao da mi šišti vakum , da se malo čuje gore oko motora, može li biti da taj vakum ne stvara adekvatne preduslove za rad klipa, ne znam ima li to ikakve veze jedno s drugim.

User avatar
amavrenski
Mazdolicus Maximus
Posts: 1223
Joined: 13-Nov-2009 5:11
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Odakle nam dolazite (where are you from): Zrenjanin

Re: Mazda 6 2003 2.0 Di 100 kW teško šalta

Post by amavrenski » 17-Jul-2019 2:25

ulje u menjacu se menja kad radis veliki servis, bar ja tako radim, i treba ga menjati... i ono vremenom gubi svojstva...
izvadis akumulator, i onu plocu na koju stoji akumulator, ispod bi trebalo da ima sraf, odvrnes, i tu se sipa (neka me neko ispravi ako je na drugom mestu, mozda sam i zaboravio), od ispod na menjacu nacices jedan sraf tu se ispusta... a sa strane imas isto jedan sraf, sipas ulje dok ne pocne da curi na taj sraf, to ti je mera, naravno odvrnes taj sraf sa strane da vidis kad procuri... a i cini mi e da ide 3.2l ulja

Post Reply

Return to “Motor, menjač i prenos”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests