It is currently 20-Mar-2019 6:22


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 21-Nov-2018 12:11 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 17
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
pozdrav svima,
Imam Mazdu 6 2.2D Skyactive, 110kw, 06/2013...
Jucer mi je doslo postom da moram dovest auto u ovlasteni Mazda servis. Kod: AJ024E
U pismu stoji da mi moraju provjeriti dizne goriva, promjenit "Unterdruckpumpe", i napraviti system update...

Prvo da navedem da sam prije mjesec dana imao gresku "nizak pritisak ulja" a u salonu su mi rekli da se zacepilo sito na izlazu iz kartera.
Prije toga sam imao istu gresku i rekli su mi da je ulje istroseno (nakon 9000km) te su mi samo ulje promjenili.
Auto servisiram samo u Mazda ovlastenim servisima.

E sad, na njemackim forumima sam citao o ovoj akciji vracanja auta, i svi su imali isti problem sa pritiskom ulja prije ovog servisa na koji moramo odgovorit...
Takodjer stoji da se mora promjenit ta pumpa jer ona stvara problem izmedju ulja, dizni i sagorjevanja DPF filtera...u principu u ulju bude previse dizela i uljna pumpa nemoze stvoriti pritisak te se nakon par promjena ulja zacepi i to sito. na izlazu iz kartera i ako se to ne promjeni, rizikujemo da motor ne zariba...jos od svega toga moze stradat i turbina, al to nisam razumijeo kako.

Nadam se da ste razumijeli sve.. sad moje pitanje:
Da li ja mogu traziti povrat novca za servise sto sam dao zbog te pumpe? Auto mi. vise nije u garanciji.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jan-2019 9:38 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 17
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
proslo je mjesec i nesto od mog posta, odvezao sam auto u Mazda ovlasteni servis da mi odrade te dizne...
Kad nakon tri dana zovu i kazu "Motorschaden", motor je toliko ostecen da se ne isplati popravljati nego treba novi motor staviti.
Dosli smo do toga da je to njihova krivica, visak dizela sto su dizne izbacivale mjesao se sa uljem, i onda se ulje razrijedi i motor se ostetio.

Mazda priznaje gresku i nude mi nov motor, ali traze 3500-4000€ za novu turbinu, jer je navodno moja gotova.

Sta mislite sta je pametno dalje uradit?
Dal imam pravo da trazim isplatu vrijednosti mog auta?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jan-2019 11:42 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 497
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Iskreno tesko, iako je nemacka uredjena zemlja, nece oni hteti da progutaju vrednost celog auta.

Da sam na tvom mestu trazio bi da zamene motor novim, a turbinu bi, ako je stvarno neispravna zamenio u nekom drugom, dovoljno sposobnom, servisu.

Mene cudi da nisi video da nivo ulja raste, ako su dizne pustale naftu u gorivo, nivo ulja bi morao da raste, i to znacajno.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-Jan-2019 12:44 
Mazda driver

Joined: 07-Feb-2017 4:17
Posts: 137
Lokacija: Bgd
Ako se ja ne varam i na tom motoru kao što je i kod mene je normalno da nivo ulja raste vremenom ukoliko se ne završi regeneracija DPF-a,pretpostavljam da je zato to prošlo ispod radara. To može da se toleriše donekle i ponekad a ukoliko je to redovno onda je i za očekivati da motor strada jer u njemu konstantno kruži ulje "obogaćeno" dizelom.

E sad, tu se sve svodi na to koja su tvoja prava. Kao što reče moj drug Čupo sigurno je to malo uređenije nego kod nas i pretpostavljam da vrlo lako možeš da saznaš koja su tvoja prava i obaveze u ovom slučaju-neki advokat možda?


Last edited by Dekster on 17-Jan-2019 12:47, edited 1 time in total.

Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-Jan-2019 12:46 
Mazda driver

Joined: 07-Feb-2017 4:17
Posts: 137
Lokacija: Bgd
Inače,veoma mi je žao zbog problema koje imaš sa svojom 6-icom! Nadam se da će se i to rešiti pa da malo više vremena provede u uživanju u vožnji


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-Jan-2019 11:50 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Feb-2014 4:06
Posts: 2711
Automobil: Alfa 159
Lokacija: Beograd
Katastrofa... Drugaru isto pre neki dan na novoj Mazdi Cx-3 1.5 dizel ispisalo gresku "previsok nivo ulja u motoru", pa je na 5000 km vec morao da radi prvi servis i proverom su ustanovili da su dizne lose, odnosno da pustaju previse goriva, pa su mu promenili sve 4 u garanciji. Iako ga to nista nije kostalo, neverovatno mi je da tako brzo vec krecu kvarovi na autu starom 3 meseca...
U servisu nisu imali nikakav racionalan odgovor na to, samo su mu rekli - sa benzincima nikada nismo imali problema.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 18-Jan-2019 12:46 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1150
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Benzin je zakon :) ,to za dizne je bio opoziv..


Sto se tice ove sestice,ne znam,najbolje bi bilo pritisnut ih da pokriju veci dio troska turbina(jer su dvije u sklopu jedne pa je zato skupo) jer su indirektno krivi ne znanjem ili bezaobrazlukom u tom servisu za crkvanje iste..

Ja bi fino poslao mail u centralu za evropu,taj i taj servis,tako i tako,dolazio sam zbog tog i tog problema koji nisu bili u stanju rjesiti i smatram da su djelomicno krivi za nastalu stetu.. ;)


Ja svakom savjt dajem kod mazdi,ako ces vozit po gradu i saltat na 1500 obrtaja za tebe nije mazda dizel a ni drugi dizeli,kupi benzinca i uzivaj,al jok,puno ce mi trosit a prelazi manje od 10000km godisnje,i onda mazda smece ovakva onakva :glup ,moze li plin na g120,ma ne moze brate na Di motor,pa kako i opet mazda smece,na kraju ode i kupi polovan audi ili novu skodu/renault..

PS.

Vozim ponekad g120 2016 i ovu svoju traktora,razlika u prosjecnoj potrosnji 1.5l,nekad i manje bude,a razlika u kultivisanosti rada i potencijalnim kvarovima nebo i zemlja :palac


Da se vratim na temu,da ne trujem covjeku bezveze,samo uporan budi i mazda ko mazda ce pokrit u garanciji,na kraju krajeva ja sam ovu svoju kupio za zamjenjenim motorom i pratecim dijelovima,faktura carinska oko 6000e,tako da je dobra sto se tice toga :),jos ovo BiH eee,a njemacka je ipak uredjena drzava :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 18-Jan-2019 12:10 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 6611
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Tako je! Salji direkt pismo Mazdi Austrija, moraju da pokriju troskove i sve posledice. Kakva turbina 4000€... pa tim pokrivaju sve troskove zamene motora!
Inace benzinac je zakon, nema sta da crkne ali sta sad... samo budi uporan!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 10:12 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 17
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
DPF se cistio uredno svakih 230-250km, imam prenosivu diagnostiku pa u njoj vidim dal se regeneracija filtera odradila, i stanje dpf-a.

Nivo ulja mi je narastao al minimalno, primjetio sam, al u servisu (dok sam imao garanciju) su samo mjenjali ulje i filter, i onda bih vozio nekih 7-10000 km i opet sam mjenjao ulje.
I vjerovatno sam se krivo izrazio pa mislite da je cisti dizel ulazio u ulje, htjeo sam napisat da je plin koji nastaje paljenjem dizela ulazio u ulje i razrijedio ga, i samim tim zaprljao karter i motor.

Amar, auto nije vozeno samo po gradu, otprilike 40% voznje mi je gradska voznja, ovo ostalo je autocesta ili lokalna cesta gdje vozim prosjek 100km/h i uvijek nastojim barem jednom mjesecno kad izadjem na autoput
da vozim 10-20km u 4 brzini ca.120-140km/h

Dao sam sve odvjetnici, sad ce ona da prica sa njima, pokusat cemo nac rijesenje neko ili da mi poprave auto o svom trosku kako god znaju ili neka mi isplate vrijednost mog auta.

Sve u svemu, nikad vise Mazda dizel motor nece u moje ruke, prijatelj mi ima istu mazdu al benzin, napravio je skoro 30000km i samo je mali servis odradio, a auto sad ima nekih 80000km na satu, s obzirom da je benzin, isto ie kao kod mog dizela sto ima 105 000km.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 12:47 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4692
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
A benzinci hoće ulje da troše. Što je nažalost postala praksa kod mnogih proizvođača. Komšija ima šesticu 2018 i troši mu ulje, mora dolivati podosta na 20.000km, benzin G165.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 3:33 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1150
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Dobro je sve dok lanci ne pucaju kao sto je jednom a3 1.4 tsi u firmi,smece od auta malo je reci,to prvi put cujem za potrosnju na sky :( ,a vala i jest ulje voda 0w20 ili 5w20..


Ja se spremam novu 3 kupiti,da li krajem ove ili pocetkom 2020 :D


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 3:56 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2355
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Skoro svi proizvođači kažu da je do 0,8l na 1000 km dozvoljena potrošnja. A za gustinu ulja se slažem ja već 200000 koristim 10w40 koje je takođe u manuelu označeno kao odgovarajuće ulje i za sada nemam problema. Sipali mi u ovlašćenom u Novom Sadu i ja ostao na tome.

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 7:10 
jr. Mazdaš

Joined: 11-Sep-2018 6:51
Posts: 87
Automobil: Mazda 6, Jugo
Lokacija: Beograd
Ja gledam da radim mali servis kad se ulje razgradi i pocne vise da se trosi.. Na Jugu je to bilo 7-8000km za polusintetiku, ali bice izgleda i na Mazdi toliko otprilike, oko 10.000km..provericu bas u nedelju kako se drzi :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 9:22 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4692
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Ulja koja su korišćena za juga tada i današnja nisu za poređenje. Danas su long life servisi prvenstveno zbog ulja. Ja sam za novu oktaviju pitao kada je prvi servis, oni rekli za 20.000km. ja pitam jel da dođem na 15, oni kažu nikako nema potrebe, predviđeno je na 30.000, a oni su sami skratili na minimum. Ispod toga kažu da je nepotrebno. To su sintetička ulja. U DE su još bolja, problem ti je bio definitivno u autu.

Image

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 9:43 
jr. Mazdaš

Joined: 11-Sep-2018 6:51
Posts: 87
Automobil: Mazda 6, Jugo
Lokacija: Beograd
Slazem se, ali ima tu mnogo vise stvari. Prvo, nisam ja ulje sipao tada vec pre 2-3 godine :D Sipao sam Total polusintetiku 10w40 i bilo mi je okej(interval je svakako na 10 hiljada, a ja auto bas i ne stedim..jeste da potrosi 0.5l na tih 8 hiljada, ali video bih ove novije aute da se 60-70% vremena vrte u 5-6k rpm..).. Nema tu puno mudrosti, kolega sa Zastavinog foruma je u u motor od pocetka sipao ful sintetiku 5w30(ili 0w30, nisam siguran) i ni dan danas ne trosi ni malo ulja.. Mazda je isto pricala svasta, pa kad sam otisao kod Rokija slozili smo se da ko vozi dosta po gradu da menjamo na 10 hiljada.. servisi pricaju svasta, mislim da je ocigledno da njih interesuje sta se desava za vreme garancije, a posle nista.. ova tema je upravo primer toga :)

P.S. Nisam nigde naveo da je neki problem u autu, sto to mislis? :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2019 11:28 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 497
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Intervali za zamenu ulja su po mom misljenju na novijim vozilima predugacki, pogotovu ako se vozi po gradu, no ja nisam masinski, vec elektro inzenjer pa moje misljenje na datu temu nije mnogo merodavno. Iskustvo koje imam je druga stvar, a to je da po servisnom rasporedu menjam ulje na 10k kilometara i sipam iskljucivo 10w40, sto isto pise negde u manualu (davno bilo, citao sam kada sam pazario auto 2012.). Iduce nedelje me ceka zamena ulja na 420 hiljada kilometara, a motor i dalje lepo pali i radi, a potrosnja ulja je na ovoj zadnjoj zameni porasla na litar izmedju zamena, odnosno 10k kilometara. Ne brine me to mnogo jer mi cure semerinzi radilice na obe strane i semering bregaste, pa tek kad njih zamenim imacu jasnu sliku o potrosnji ulja na karikama i turbini.


E sad, sto se pitanja pokretaca teme tice, jako mi je sumnjivo njihovo objasnjenje da su izduvni gasovi razredili ulje i time doveli do "destrukcije" motora. Da su izduvni gasovi stvarno prolazili u karter, u tolikoj meri, motor bi sigurno gubio na kompresiji i losije vukao, da ne pominjem to da bi duvao toliko da bi cep od ulja poleteo da ga skines dok motor radi. Naravno sad je kasno da to proveris, ali bi ja pre rekao da je tebi nafta ulazila u ulje i tako ga razredila. Mlad je to motor a i plus nije toliko presao da bi stradale podloske dizni ili karike i da kao posledica toga sito ulja zakatranise. Proveri sa advokatom kakve mogucnosti imas sto se zakona tice, i nadam se da si ranije primedbe servise imao napismeno, to ce ti u ovakvoj situaciji mnogo pomoci.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 8:20 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4692
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
VPetar wrote:

P.S. Nisam nigde naveo da je neki problem u autu, sto to mislis? :)


U primeru sa naslova teme je nesporno problem u autu koji je redovno održavan u ovlašćenom servisu, vožen u inostranstvu i motor crkao u garanciji. Pokazao je simprome još pre 100.000km. Kažem samo da problem nema veze sa uljem nikakve. Ljudi po EU menjaju uglavnom na 30.000km (švabski program prednjači u produženim servisnim intervalima), sintetička ulja su takođe u pitanju i pređu po 200-300.000km pa ih posle pokupuju razni dileri sa placeva Balkanskih država.

Ne sečam se više jel isti član bio u pitanju, ali ovde na forumu je opisivan problem sa paljenjem lampice za ulje na šestici u garanciji na oko 90.000km, u servisu mu zamenili ulje i rekli do ulja je i čovek tako napisao na forumu i problem navodno rešen. Ja sam odmah rekao da ne može biti ulje uzrok i da neverujem da je problem rešen i kasnije se ispostavilo da nije rešen. Jednostavno, auto koji nije redovno održavan gubi garanciju.

Kada sam se preselio u Sloveniju, kupio sam polovnu oktaviju sa 1.6 tdi motorom i sa 209.000km na satu, imala je servisnu istoriju i to ne u ovlašćenom. Mali servis je rađen na svakih 30.000km od kupovine, s tim da filter vazduha su menjali na 60.000km. Korišćeno je Castrol Edge ulje koje se i danas koristi za vagen program. To ulje nije ništa bolje od bilo kog drugog. U Beogradu sam na mazdama menjao ulja na ispod 10.000km pa ništa nisam bolje prošao, čak gore. Zanimljivo je da u Sloveniji nisam sreo ni jednoga sa kim sam pričao na tu temu da menja ulja na 10.000km, najranije na 15.000 i to je retkost. Nema veze jel su nova kola ili prešla po 200+ hiljada.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 10:20 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1150
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Ma samo nek mjenjaju i na 60000km,ja ne bi zbog sebe jer auta vecinom ostaju dugo u porodici,imam druga u USA sa sesticom 2.3,mijenja svakih 7500km,eno je presla 240000 milja,motor ko nov kad su skidali karter,nigdje naslage..

Zato adac zamjeri mazdi i hondi,kaze servis prerano na 20000km jer nije po njihovom standardu,e zato iz inata ne bi kupio njihove proizvode :D ,isto kao i lajftajm ulje u DSG,pa se pokvari prije 100000..

I ja kazem isto da nije do ulja,jebote servisi i nestrucnost,a covjek bi rekao njemacka sve med i mlijeko.Sad je mat pozicija,auto je gotov,mozda i nije al hajd ga znaj kad im dadnes kljuc :(


Last edited by amar1994 on 20-Jan-2019 10:27, edited 1 time in total.

Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 10:25 
jr. Mazdaš

Joined: 11-Sep-2018 6:51
Posts: 87
Automobil: Mazda 6, Jugo
Lokacija: Beograd
Mislio sam da si meni rekao da je problem u mom autu, pa da zato menjam ulje :ziveli

Internet je pun snimaka kako ulje izgleda posle odredjene kilometraze.. vecina njih ce raditi dobro, samo je pitanje konstrukcije motora koliko ce to izdrzati(mazdin dizel ocigledno ima neki problem sa podmazivanjem).. nije isto habanje ulja i kolicina vlage u istom kada se tih 30k predje na AP za pola godine i kad se svaki dan auto vozi po 5-10km po lokalu.. ja kad idem na stazu, gledam da zamenim uskoro posle voznje.. sve ima svoje :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 11:23 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 6611
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Bas tako Petre, sve receno! :palac
Mada ovde je covek naveo da je radio servise na 10 000, a sta bi tek bilo da je na 30 000... u svakom slucaju Mazda je slala obavestenje vlasnicima nove 6 da dodju i isprave tu gresku u garanciji.
Ovde jedino mogu da osporavaju to sto je probijen garantni rok i predjeno preko 100 000 km koja je inace garancija, pa covek mora sad da dokazuje da je bio kod njih i prijavljivao problem jos u garantnom roku, a da ga serviser nije otklonio.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 1:31 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4692
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Mislim da je to čista stvar. Problem je prijavljen u garanciji i nije otklonjen nego je samo prolongiran. Dokazi za to postoje u ovlašćenim servisima, problem dokazivanja bi postojao kod nekog garažnog majstora na crno. Šta god oni hteli da izbegnu, neće im ići. Motor ćeš dobiti to će morati pokriti, a pri tom bi trebao dobiti i zamenski auto dok je tvoj na popravci. To je minimum, a za više kako se nagodite.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 2:23 
jr. Mazdaš

Joined: 11-Sep-2018 6:51
Posts: 87
Automobil: Mazda 6, Jugo
Lokacija: Beograd
Slazem se, tako nesto je vec bilo na forumu kada je gubio snagu na AP uzbrdo? Ajde zamene ulje i kao nista se nije desilo, a posle par meseci odjednom mora generalna.. izguraj to sa advokatima, ipak niste u Srbiji, ovde me nista ne bi cudilo :D i turbo i sve, njihova greska je sto nisu uradili dobru "dijagnozu" kad si se pozalio..


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 4:09 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1150
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
To je to Sky :) ,ma dobit ce ga sigurno samo mu je za turbine problem u sta sumnjam da su otisle skupa sa motorom,crkle bi prije motora jer su osjetljivije na podmazivanje..


Tek sad vidim da je prva gen skyactive-D motora(2013),turbine su trebale biti zamijenjene jer je bio opoziv i za njih ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 5:05 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 6611
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Tako je, verzije 2013. tj. pre-FL su imale problem sa turbinom, koje su posle na FL modelima ispravljene i ugradjivane neke ojacane turbine...
Pre-FL je kao zamorce, uvek je rizik kupovati i u vecini slucajeva ispliva neki problem koji fabrika posle ispravi na FL modelu... gde se do sad nisu javljali nikakvi problemi.
U svakom slucaju, budi uporan, ne posustaj, i morace sve da nadoknade! ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Jan-2019 7:19 
jr. Mazdaš

Joined: 11-Sep-2018 6:51
Posts: 87
Automobil: Mazda 6, Jugo
Lokacija: Beograd
Kako je toliko razlicitih opoziva, kvarova, odlaganja popravki u servisima.. bas problem


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net