Probao jutros i jos sam pod dojmom,auto je fantazija i trenutno u klasi nema nista sto se moze mjeriti:dizajnom,kvalitetom i zavrsnom obradom unutrasnjosti kao i vanjstine.
Model G122,rucni mjenjac 6B,Plus oprema+metalic magma crvena.
Od samog dolaska pred autosalon auto mami pogled,gledao sam je 10min dok sam cekao na test voznju,C stub i nije strasan i 2x bolje izgleda nego na slikama,guzicetina ogromna
Krenut cu od samog kljuca koji je bas robusan/kvalitetan i velik,potom otvaranje i zatvaranje vrata,nema vise onaj limenasti zvuk a nisu ni bezobrazno teska kao kod nekih proizvodjaca.
Unutrasnjost kao u prici,gdje god dohvatis kvalitet,sve sklopljeno i sastavljeno kako treba,nema nikakvog skripanja i kvrckanja,dosta mekane plastike za novinare/ljude(citaj seraĆe) kojima to predstavlja kvalitet.Infoteminet i instrument ploca odlicni i jasni,vjerujem da je 8.8 HUD najmanje 1080p,ako nije i 1440p po ostrini i bistrini,instrument ploca jasna i pregledna bez puno gluposti i nepotrebnih info,napokon je vracen analogni pokazivac temperature .Novina su digitalne 360 kamere koje su visoke rezolucije sto je odlicno,da ne pisem sta sve ima od opreme i u infoteimentu,proveo sam 10min,eto toliko ima didja u njemu i potpuno je nov.Veliki plus je nedostatak touch screena.HUD je brz i jednostavan za koristit pomocu koluta i kratica,navigacija jasna i brza..
Muzika
Cist zvuk i nema vibriranja plastika jer su subwoofere postavili ispred/pored nogu vozaca i suvozaca
Prostor u kabini i kabina opcenito
Tabla odsjecena i udaljena sto je veliki plus za visoke ljude.
Naprijed odlicno,cak me iznenadio prostor za noge(koljena i stopala) u odnosu na prethodnu generaciju a kamoli BL,centralni tunel je oblozen spuzvom i presvucen eko kozom tako da nece biti bolova nikakvih.
Eh sad zadnja klupa,ja sa 191cm sam uspio namjestiti komotno,onoliko koliko je optimalno na suvozacevo mjesto,tako da mi koljena/noge ne dodiruju inst.tablu,a na zadnjoj klupi mi je ostalo za 2 do 3 prsta prostora za koljena,kosa je dodirnula krov ali nisam se sisao 3 mjeseca pa je to razlog

.Nazad je dovoljno prostora za 2 odrasle osobe,3 nema sanse teorecke,nema otvora ventilacija iz cnetralnog mosta ali puse dosta dobro ispod nogu tako da je ok.
Sva 4 auto prekidaca prozora,potpuno novi i na krajevima metalni.
Prostor u gepeku
Gepek ni mali ni ogromni,dovoljan i malo je veci nego na mojoj BL(358l),jedino nema kukice za kese ali hajde..
Materijali unutrasnjosti i klimatizacija
Morate vidjeti uzivo,aluminijske steke i elementi u vratima,vajnil koza iznad kontrola klime itd itd..
Klima digitalna odvojena od HUD-a,veliki plus
Nema kica i nepotrebnih gluposti tipa 9999999 kombinacija boja i zvukova pokazivaca smjera
Voznja,motor,mjenjac,komande,drzanje i udobnost
Prva stvar koja me iznenadila su sjedista,napokon su dovoljno velika,jako jako udobna.Volan okrugli i normalan,dobar omjer tezine i lakoce.Komande na volanu metalne kao i logo mazde(da ne vjerujes) i kvalitetne..
Heads up display jasan i pregledan,nema vise one ruzne plastike i zelenih brojeva,sada je to sve u boji,pokazuje ogranicenja i znakove.
Motor 2.0 122ks +el motor 8ks/48NM ,nece osvojiti najbolje vrijeme nurbugringa ali nije ni puz,ima dovoljno momenta za normalnu voznju na 2000rpm,povlaci fino i linearno(vjerovatno mu pomaze i el.motor/mild hibrid sistem).Zvuk ovog atmosferca je prica za sebe,takodje se rado vrti i trazi da ga se tjera u obrtaje.U leru tisina i nikakvih parazitnih zvukova,do usiju samo dopire zvuk NA/atomsferskog motora
Mjenjac standardno mazda,precizan i kratkog hoda,pedale kocnice i kvacila isto odmjerene i nisu on/off prekidac..
Vjesanje radi dobar posao iako na 18",mada mi se ne svidja preko pruznih prelaza,ne upija ih kao multi link ali je zato u svim ostalim rezimima voznje bolje,nema prevelikog naginjanja karoserije.Opet veliki plus za nedostatak 9999 rezima voznje,takvo dugme nema niti je potrebno.
Do sada najudobnija mazda,u prvi momenat da li je to audi,da li mercedes,bas iznenadjenje i napokon mogu zatvoriti usta onima kojima je to najbitnije.Isao sam do nekih 150-160km/h i normalno se moze pricati u kabini,buka tockova minimalna,gume su toyo neke,nisam vidio koji model(mozda i to igra ulogu) :skoljka:
Auto bas i nije pregledan nazad ali nije strasno,senzri mrtvog ugla i kamera za prakiranje su standardna oprema,a i retrovizori su montirani na vrata i to dosta pomaze.
Potrosnja
Posto nisam racunao pjeske i auto ima tek 1300km,ne moze biti relevantan podatak ali BC je pokazao 6.3l/100km dinamicne i normalne voznje(bez peglanja i sl.).Poslije testa nove trojke sam odvezao svoju 1.6D istom rutom i brzinama i BC je pokazao 5.9l/100km ,odlican rezultat za benzinski motor.
Sve su made in Japan!!!,nema vise Meksiko :thumbup:
Zakljucak
Suma sumarum,da se razumijemo auto nije jeftin i mozda nije bestbuy,ma nije ni najbolji ali je jako dobar,morate probati da bi se uvjerili u njene kvalitete.Dosta toga nisam napisao jer toliko toga ima da se ne moze popamtit,a malo sam i priglup pa se izvinjavam ;-)
Nesto sto se meni nije svidjelo:
El.rucna
