It is currently 20-Oct-2018 12:23


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 03-Oct-2018 9:46 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 10
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
Poz svima jos jednom,
Imam mazdu 6 2013 godiste, 2.2D 110kW...presla 102 000km...

Prije par dana vozio sam na brzoj cesti (dosta uzbrdo) nekih 150km/h i upalila mi se opet greska "Pritisak ulja nizak" i nakon jos 500 metara voznje mi se upalila lampica greske na motoru te vise nisam mogao dodavati gas, i naravno morao sam stat.
Zvao sam slep sluzbu, dok sam ih cekao (2h sve skupa) pokusavao sam krenuti sa autom, ali hoce samo na kvacilu da vozi, jer gas ne reagira.
Kad se auto ohladilo kroz ta dva sata, greski nije bilo i auto je moglo voziti normalno.

E sad, dolazim u Mazdin servis, prave dijagnostiku, sve uredu...
Pregledavaju povijest greski, i dobijam informaciju da popravak moze stajati 3000€ jer nemam vise garanciju (od Juna nemam garanciju)
Nisu sigurni u tocan uzrok problema ali glavni mehanicar kaze da je vjerovatno uljni sistem zastopan i to vjerovatno u posudi gdje stoji ulje, tj neko sito/mrezica kroz koju ulje prvo mora proc i da ulje nemoze normalno cirkulirat, te da mi se samo zato pali greska kad je auto pod punim opterecenjem (preko 140km/h i uzbrdo).
Kao rijesenje kaze da mora pregledati cijeli sistem kuda ulje prolazi, a znate sta to znaci... te je rekao da je moguce da se motor pregrijavao na nekim mjestima i da se ostetio.

Ja tu imam par problema.

Prvi je jer mi. nisu dali konkretan odgovor nego samo misljenje sta je, a cisto sumnjam da se autu na 100k km moze zastopat takvo nesto iako sam radio redovne servise u ovlastenom salonu.

I drugi problem, koji me jos vise brine je to da sam ja u maju imao istu gresku "Nizak pritisak ulja" ali tad sam imao garanciju i samo su mi promjenili ulje i auto je vozilo par tisuca kilometara bez problema i nakon toga su opet poceli problemi i cudne stvari kao npr. auto mi. nekad nije htjelo ic preko 160km/h...

Sta mislite da li je pametno ostavit im da otvaraju sve i ciste, te da platim 3000€ za taj popravak?
I dal mislite dal ih mogu prisilit da mi naprave ovo o svom trosku jer su 100% znali za ovaj problem ali sam tad imao. garanciju?

Jos da dodam da ja sumnjam u senzor dotoka zraka i sezor temperature, razlog je taj sto auto na 1° ne pali chock da se ugrije motor, a kad je 20 stupnjeva/stepeni onda pali chock i ugrije motor...

Svaki kometar i iskustvo me zanima.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Oct-2018 10:50 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 609
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Kopiram post sa drugog foruma, mozda je slicna stvar u pitanju ili ima neke veze:



Dusan888 wrote:
Zdravo svima pre svega...
Vozac sam mazde cx-5 savet svima na svakih 800-najvise 1000km gradske voznje provera ulja nernomalno svaka podize ulje problem je patrika filter,kada podigne ulje do onog x na meracu nema mu dalje voznje slepovanje do majstora i obavezna zamena ulja ukoliko se to ne uradi i mastavi dalje da se vozi sa tim crkava turbina a posle turbine i motor tako da je mazda ovde napravila jako veliki propust i najgora stvar od svega toga je ta sto je to neresiv problem poznajem jako puno vozaca koni su tako prosli a ovlasceni servis za mazdu im nine priznao garanciju niti bilo sta drugo zato sto je duznost vozaca da proverava ulje idealno ke da konstantno bude na minimumu... olaksica u svemu tome je ta sto se posle 10-15 minuta voznje na auto putu vraca sve u normalu. Tako da je najbolje posle potrosenog svakog rezervoara goriva proveravati ulje to je minut posla. Inace zamena turbine i jos nekih sitnih stvarcica je preko 3000€.... poz ukoliko neko ima problema sa tim i ukoliko je neko kojim slucajem nasao resenje za to neka ga podeli sa svima nama. Ukoliko se vodi racuna o tom nivou ulja motori 2.2 sky su im fenomenalni postoje primerci koji su presli preko 500 hiljada bez ikakvih kvarova samo redovno odrzavanje....


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Oct-2018 10:53 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 10
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
meni je razina ulja na sredini izmedju one dvije tocke, sto znaci idealno po njihovim uputama...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Oct-2018 5:57 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Na koliko km su radjeni servisi? LL servisi cesto prave uljnu skramu... Za pocetak skini karter i ocisti sito uljne pumpe, to je mala investicija a znacice puno ako motor nije vec ostecen. I nikad ali nikad ni 1m nemoj voziti kad nemas pritisak ulja.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Oct-2018 1:35 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5026
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Seti se da sam ti u drugoj temi napisao da sam siguran da nije problem rešen zamenom ulja kako su ti rekli:
skydriver6 wrote:
Siguran sam da uzrok nije u ulju. Ukoliko je za navedeno ulje propisano 20.000 za zamenu, ono drži svojstva. Na 90.000km koliko je navedeno da je auto prešao, ulje ne može biti razlog. Na mojoj oktaviji koju sam polovnu kupio je rađen servis na 25.000km sa Castrol Edge uljem koje se koristi i kod nas. Kupio sam je sa 209.000km. Taj motor mora biti zaprljaniji od ovoga na mazdi kod kolege. Mislim da je on otklonio posledicu zamenom ulja, ali ne i uzrok. Moguće da je uzrok nafta u ulju.

Sada se vrati u taj servis jer si tada još bio u garanciji i neka reše o svom trošku. Svi u EU na vagen grupaciji menjaju ulje na 20.000km i tako je i meni propisano za oktaviju 2.0 tdi RS. Ti si održavao auto REDOVNO i prijavio problem u garanciji.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Oct-2018 3:23 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Feb-2014 4:06
Posts: 2819
Automobil: Alfa 159
Lokacija: Beograd
Bas tako.
Odes u servis i kazes da se opet javio problem, iako ga nisu resili dok je auto bio pod garancijom.
Sada moras sve da platis o svom trosku, i cim je tako, oni odmah predlazu otvaranje motora i skupe popravke. Sto to nisu predlozili prosli put, kada je sve bilo o njihovom trosku?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Oct-2018 7:22 
Mazda driver

Joined: 07-Feb-2017 4:17
Posts: 107
Lokacija: Bgd
I ja se slažem sa momcima.
Servis je bukvalno otaljavao stvar čekajući da garancija istekne. Ja bih se vratio kod njih i tražio da se to sredi ili da ponude neko drugo rešenje koje ne uključuje to da ti daš "brdo para"


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Oct-2018 10:59 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 10
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
Ovaj mehanicar u mazdinoj radnji. je i spominjao da mora ocistiti cijeli uljni sistem pocevsi od te mrezice/sita gdje ulje prvo prolazi, ali je rekao da mora otvarati motor vjerovatno jer misli da se vec ostetio nakon prve greske kad su mi samo ulje promjenili, jer sa tim uljem sam sad napravio opet oko 10000km

Skydriver6 znao sam nakon par stotina km da nije rijesen uzrok problema jer se auto cudno ponasao kad je bio. na 100% opterecenju...



Sutra idem kod njih poslje posla, probat se dogovorit normalno sa njima, ako ne pristanu, danas sam pricao sa advokatom pa ce im on otici umjesto mene :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Oct-2018 5:26 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2441
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Javi kako se završilo .

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Oct-2018 2:43 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5026
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Baš tako. Poznato mi je to da ovlašćeni mazdini servisi kada ne umeju da se izbore sa problemom pominju generalne jer znaju da niko kod njih to neće raditi, a to je fora da se reše problema. Ti si auto održavao redovno kako je i propisala fabrika, problem si prijavio u garanciji. Šta god da se desilo problem je u mazdinoj konstrukciji motora, ne u održavanju. Tako da treba ih stegnuti pravno ako treba. Nije auto prešao 300.000km da bi se zaprljao motor.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Oct-2018 6:10 
Mazda lover
User avatar

Joined: 13-Jul-2015 11:12
Posts: 404
Automobil: Mazda 323 bj 1,6 16 v
Lokacija: Obrenovac
Ovo je strašno kako svi gledaju da nasamare korisnika na svaki mogući način, i uvek je sistem "drži bure vodu dok majstori odu"... :bich

_________________
Mazda nije samo automobil, mazda je LJUBIMAC... :bravo1


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Oct-2018 8:43 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 10
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
Auto sam jucer preuzeo iz mazdinog salona...
Naravno gospoda odbijaju pricati o garanciji i popravku o njihovom trosku.
Nakon sto sam pricao sa ljudima iz ureda, trazio sam mehanicara koji je bio zaduzen za moje auto, nije ga bilo pa je dosao njegov kolega.
Covjek me odveo vani i rekao da uzmem auto, promjenim ulje i filter, te mrezicu/sito u karteru tj mjestu gdje se nalazi ulje. Kaze da mi je ta mrezica djelomicno zacepljena i zato se desavaju greske kad ulje predje 10000km jer se do tad zaprlja i filter ulja pa to zacepljenje predje tu granicu i motor tj pumpa ulja nemoze nabiti pritisak pri velikim brzinama. Takodjer mi je rekao da to napravim u manjem servisu gdje mi nece cistiti motor jer on smatra da nije potrebno ciscenje, nego ako mi se ponovo pojavi problem, da moram provjerit ispravnost uljne pumpe.
Sljedeci tjedan cu sve to promjeniti pa vam javim dal sam ista rijesio sa tim.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Oct-2018 12:47 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 16-Jun-2018 6:27
Posts: 10
Automobil: Mazda 6 2.2D Skyactive Lim
Lokacija: Kempten
Sad sam mjerio ulje, malo je iznad druge rupice, a prije nije bilo... cak mi nekako mirise ulje na dizel, kao da ima goriva u ulju :?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net