It is currently 21-Jul-2018 2:12


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 02-May-2018 5:12 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1180
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Mislim da jedino lose da se pusti da aditiv dugo stoji u rezervoaru za slucaj da ima prljavstine, da je ne razmrda pa otera dalje kroz sistem, a ovako nema problema.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-May-2018 6:47 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 30-Mar-2018 2:47
Posts: 19
Automobil: Mazda 6 2.0
Lokacija: Novi Sad
Giga wrote:
Danas nakon starta hladnog motora, istrčao sam da vidim da li ima crnog dima na izduvu. Skoro da ga nije ni bilo, a tagođe nije bilo ni onog blago pojačanog zvuka motora.

Imam utisak da Wynn`s deluje. Motor mirno radi i šapuće :bravo

Jedino je sve isto sa onim klepetanjem nakon polaska sa parkinga i blagog dodavanja gasa :zid

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Ne znam tacno kakvo je klepetanje ali isti slucaj je bio kod mene svaki put kad krecem. Bas je bio iritantan zvuk, ispostavilo se da je remenica alternatora odradila svoje. Ima nesto kao kvacilo u sebi i kad se pokvari onda pravi te probleme. Ja sam je zamenio i motor se preporodio.

Imas i na youtube snimke kako izgleda a mozes i sam da vidis, podignes haubu i gledas zatezac PK kaisa dok motor radi dok neko pritiska papucicu gasa. Videces kako zatezac a i sam kais skakucu.

Sve to naravno pod uslovom da je isti problem kao kod mene :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-May-2018 10:12 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
@bokins,
Da li se kod tebe, ma tvojoj Mazdi to klepetanje remenice alternatora čulo samo kod kretanja kad je motor hladan ili baš uvek? Mislim da te u tom delu nisam dobro razumeo?
Kod mene se dešava samo na hladan motor prilikom kretanja i traje par minuta ili dok se motor bar malo ne zagreje.

U svakom slučaju hvala, oslušnuću i remenicu mada mislim da se iz tog pravca ne čuje buka. Pre bi rekao da se čuje iz pravca vakum pumpe pa sve više sumnjam na njen zupčanik.


Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-May-2018 6:33 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5007
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi
Lokacija: Slovenija
To klepetanje se meni čulo na obe mazde na hladan. Na dci novim autima koje vozim sa 10km na satu se čuje na prvih par dodavanja gasa. Za dim naravno nemaš brige. Ja sam sa onim savetom mislio da ga ima ihihi. Da vidiš dim na bivšoj mojoj sedanci načipovanoj u Revočipu kada stisnem pun gas. To je dim, iza na vruć motor ne vidiš ništa. :lol4

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-May-2018 11:19 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
Hvala sky! Pretpostavljao sam da nije ništa strašno, iako iritira. Pratiću još situaciju i ako se to klaparanje pogorša intervenisaću :palac

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-May-2018 6:21 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 30-Mar-2018 2:47
Posts: 19
Automobil: Mazda 6 2.0
Lokacija: Novi Sad
Giga wrote:
@bokins,
Da li se kod tebe, ma tvojoj Mazdi to klepetanje remenice alternatora čulo samo kod kretanja kad je motor hladan ili baš uvek? Mislim da te u tom delu nisam dobro razumeo?
Kod mene se dešava samo na hladan motor prilikom kretanja i traje par minuta ili dok se motor bar malo ne zagreje.

U svakom slučaju hvala, oslušnuću i remenicu mada mislim da se iz tog pravca ne čuje buka. Pre bi rekao da se čuje iz pravca vakum pumpe pa sve više sumnjam na njen zupčanik.


Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Culo se uvek pri polasku. A i bas se videlo kako skakuce spaner PK kaisa


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2018 6:47 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
@chupo,
Da li si zupčanik vakum pumpe pre zamene kupio negde kod tebe ili si ga naručio? Odakle je deo stigao i po kojoj ceni?? Hteo sam da pitam i koji je proizvođač dobar?

Moj majstor koji dobro poznaje Mazdine motore, kaže da je kod mene baš taj zupčanik počeo da zveči i klapara.
Pošto je motor bio vruć predložio da auto ostane kod njega u servisu da ga se ohladi i da na hladno proveri da li se zupčanik jače čuje ili je još nešto u pitanju. Videćemo sutra.
Inače dijagnostika pokazuje da su svi parametri dobri. [emoji3]

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2018 10:04 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 383
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Kupio sam od lika koji rastura premacy/mazde u Sabcu, dacu ti kontakt na PM ako hoces. Mislim da je bio oko 500 dinara, ja sam ga dobio gratis uz vakum pumpu, jer sam jos nesto uzimao tada, pa je on (kao i pre neki dan kad sam uzimao hladnjak klime, dobio sam cep hladnjaka) taj zupcanik dao dzabe.

Od kako je zamenjen, 30k kilometara nisam imao problema, i auto mnogo bolje ide od tad, mada je uz to menjano i jos par komponenti, pa nisam siguran da je bas zupcanik bio problem. Ono sto je sigurno je da je taj koji sam dobio dosao sa nekog smrskanog premacy-a sa malom kilometrazom i bio je kao nov, znaci nije imao tragove habanja poput mog, koji je imao par milimetara lufta.

Zamenom zupcanika je buka nestala, i motor sad prede kao nov, a pre toga je zvucalo kao da se ventili raspadaju.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2018 10:38 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
Hvala chupo [emoji6]
Pokušaću da nabavim novi deo pod uslovom da je cena pristupačna. Ako se kojim slučajem budem odlučio za dobar polovan deo kontaktiraću te za br. tel. :palac

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 23-May-2018 2:00 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
[emoji3] Drugari nije u pitanju ništa od onog o čemu smo pisali u ovoj temi, osim što se spojnica bregaste i vakum pumpe blago čuje na hladan motor i ona po rečima majstora nije za zamenu jer ne proizvodi to klaparanje.

U ovom slučaju glavi treći injektor, on lupa na hladan motor prilikom dodavanja gasa na 1300 obrtaja sve dok se motor malo ne zagreje, izbacuje beličast dim i stvara pomenutu buku :prut

Sve injektore smo povadili i poslali na ispitivanje, ultrazvučno pranje i reparaciju trećeg ukoliko je to potrebno.
Kako reče majstor, da za ovih 12 godina kolko je auto na drumovima, injektori se po prvi put vade, tako da je treći baš zapeko i nikako nije hteo vani.
Podloška trećeg injektora je počele da propušta. Sve podloške ćemo zameniti, zamenićemo i filter goriva.
Evo par fotografija. [emoji6]

ImageImage

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 23-May-2018 10:19 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1180
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ova podloska ne da je pocela da pusta nego dugo to radi.
Kad ih zamenis zameni ulje na tipa 2000 da isperes posledice lose podloske. Ako se prvi put vade moguce je da imas one lose prve koje je mazda menjala kasnije, ne znam tacno kad je nastupila promena. Mada mogu i ove druge da puste samo kasnije. Kad ste vec unutra nasteluj i ventile ili barem proveri.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 23-May-2018 11:08 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
Ventili su ok, pregledao je majstor podloške i rekao da je ta od skoro počela da pusta i da sam baš došao na vreme .[emoji6]
Ništa mi nije rekao za ulje možda, zato što je menjano pre mesec-dva i smatram da je imao šta da kaže već bi mi rekao.
Poštenjačina je, zna svoj posao, godinama čovek radi Japance i Koreance.
Mislim da mi je rekao i pojasno sve što je trebalo: bravo
Čekamo sutra, ide vraćanje dizni i proba [emoji3]




Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 24-May-2018 12:10 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2397
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Tebi je preko podloške dim ulazio u karter . OBAVEZNO zameni ulje . Sipaj drugo i njega zameni na 2000 . To su meni radili u ovlašćenom . Neka ulje sapere čađ koja se sigurno nakupila u karteru .

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 24-May-2018 10:40 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1679
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
U ovakvim slucajevima tesko da ce novo ulje oprati to vec mora da se skida karter i obavezno opere sito i sam karter ako neces da menjas radilicu u skorije vreme.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-May-2018 3:05 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1180
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ove klackalice izgledaju previse crno za skor pocetak pustanja podloske, najbolje resenje jeste kao sto kaze roki, nije ni prva ni poslednja RF dizelka gde to treba da se resi, jeftina stvar u odnosu na moguce posledice.
Sa ovakvom podloskom se dim koji si imao lepo uklapa jer em pusta previse ulja kroz PCV crevo i sagori, em losije sagoreva gorivo, plus losa dizna.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-May-2018 9:35 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
Hvala momci:palac

Dogovorio sam sa majstorom da u narednih petnaestak dana menjamo ulje u kočnicama, tad ćemo skinuti i oprati karter i sito.
U međuvremenu sve ono sa fotografija je očišćeno, oprano i pažljivi vraćeno, dizne su prošle ceo tretman provere i ultrazvučnog čišćenja. Na trećoj je zamenjena silikonska navlaka, ista je usklađena i zbog odstupanja podešena dole, niže ili kako se već kaže, neznam?[emoji848]
Zamenili smo sve podloške. Egr je očišćen. Nema više onog lupanja i klaparanja na 1300 obrtaja, osim što se na hladan motor malo jače čuju dizne kako cakću, što je po njemu normalno. Motor tiše i mirnije radi, na gas dobro reaguje, kvačilo nema zadršku i isto nisko hvata i ujednačeno radi, nema više ni onog famoznog dima:drive [emoji6][emoji106]


Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Last edited by Giga on 26-May-2018 7:11, edited 1 time in total.

Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-May-2018 12:42 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1679
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
Sta hvala cim dodjemo u Nis vodis na pivo :lol3


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-May-2018 7:08 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 28-Mar-2018 3:25
Posts: 55
Lokacija: Niš
Važi roki, al na ladno ko zmiče [emoji482][emoji482][emoji482][emoji38]3


Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net