It is currently 18-Jun-2018 3:36


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 151 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: 27-Jan-2018 5:56 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1055
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Na kraju TOPLA 66AH 620A (dug je 241mm) , bukvalno sam je dobio :D :palac

Mislim da je na mjeru , a i sada fino stoji u kutiji :cool:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Jan-2018 2:06 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1169
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Uz povremeno punjenje mislim da moze da traje to bez problema

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Jan-2018 9:01 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2382
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Zašto uz povremeno punjenje ako već alternator i regulator rade pravilno ?

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Jan-2018 2:36 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1055
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Mislim da misli ba dolijevanje destilovane vode jer nije suhi :)


Sent from my SM-C5000 using Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Jan-2018 3:06 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 363
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Zapamtite da vam akumulator ubija vrucina, al on pokaze da je los zimi...

Ako hocete da vam akumultator traje, ne vozite auto po velikim vrucinama leti :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Jan-2018 7:09 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Ja narucio punjac za aku. sa Alia, za 15.5€ :P

Image

jer je.g-dja nedavno zaboravila na Suzukiju lampicu plafona i to je gorela 2 dana!!! :glup Varta stara god. dana nije davala znake zivota...
Naravno, tu je uskocila Mazda i kresnula je odmah na kablove iz prve.. :hump :lol4
Potom se auto vozikao i izgleda bez problema dopunio... ali ja resim nakon toga da porucim sa Alia smart fast charger, koji je brz, mali i zgodan za poneti svuda sa sobom za svaki slucaj (imajuci i iskustvo od pre dve.god. iz Slo gde me izdao nov Exide) i taman da proverim/dopunim ovu Vartu iz Swifta kako ne bi otisla u nepovrat.
Stize mi prosle ned. medjutim kinez se zajeb. pa mi posla slabiji od 6A a ja porucio najjaci od 10A... nema veze, desava se... u pregovoru sam sa njima, vratice mi deo novca samo da ga istestiram da li radi kako treba...

Image

Ja testirao aku bas danas i to na oba auta i kaze 100% full, aj na Mazdi ok, dobro je sve ali me iznenadi Swift koji ga je maltane iz mrtve tacke napunio do kraja i to vozikajuci se samo po gradu... znaci nista otvoreni put.

Image

Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Jan-2018 7:57 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4994
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi
Lokacija: Slovenija
Za ono što ti se desilo u Sloveniji ti ovaj punjač ne bi pomogao jer kada akumulator crkne toliko, on ne prima više struju. Tebi bi za tu svrhu trebao starter/punjač. Ali, nije loše imati i punjač.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Jan-2018 10:18 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 363
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Ti smart charger-i nisu losi za imati, sigurno su bolji nego oni jeftini sto ima kod nas da se kupe sa transformatorom bez ikakve regulacije / mislim radice i oni, ali je mnogo bolje imati ogranicenje napona i struje punjenja/ .

Punjac zna cesto da pomogne ako los akumulator zima malo dokrajci, ali je to privremeno resenje, dok ako je skroz los akumulator jedini spas su kablovi za prespajanje. Onaj ko ima los akumulator to oseti i pre zime/ hladnog vremena. Prvi znak loseg akumulatora je lako "praznjenje", pod tim mislim da ga recimo radio izvuce za par sati sviranja.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 29-Jan-2018 1:40 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Pa da... ovaj npr. ima mikroprocesor sa ventilatorom, 3 faze punjenja i nekih 8 funkcija...
Od onda, opremnljen sam obaveznom opremom koju nosim svuda sa sobom (sitan alat sa kljucevima, unimer, kablovi) sada i ovaj punjac, plus AMSS, pa nek se nadje... :)
Inace u petak opet idem do termi u Slo na 3 dana, samo sto sam se ovaj put bolje opremio! :D


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 29-Jan-2018 10:34 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2382
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Ajde šibni link sa alija ako nije problem

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Jan-2018 10:21 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Nije nego, strpi se samo malo da vidim kako ce ovaj kinez da mi resi reklamaciju, pa ako ispadne korektan onda narucuj od njega da se ne zaeb. nesto, a i nisam ga jos skroz tetsirao da li radi kako treba.

https://www.aliexpress.com/item/New-Ful ... 0.0.Ll3Vst


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Jan-2018 11:12 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 363
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Reklamaciju? Nije valjda da je uredjaj vec neispravan?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Jan-2018 11:58 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Pa prvo mi je greskom poslao slabiji 6A, ja porucio jaci od 10A, naravno i cena je nesto jaca... onda daljom proverom da testiram to sto sam dobio, ispada da su ga u transportu ostetili... jer kad ga ukljucim u struju ventilator na mirkoprocesoru se ne okrece, a trebalo bi stalno da radi... i mnogi se zale da u isporuci bacakaju te pakete pa se lako osteti jer je osetljivo. ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Jan-2018 5:19 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2382
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Pametno zboriš

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Jan-2018 9:57 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1169
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Guslar wrote:
Zašto uz povremeno punjenje ako već alternator i regulator rade pravilno ?

Pa nema sanse da ga dopuni alternator dovoljno, daleko od toga da ce sa isprazni ili tako nesto, duze ce izdrzati ako se dopuni povremeno. I mene to smara mnogo, kad budem kupio auto samostalno kupicu i buster onaj veliki pa nek mi crkava kad hoce, skoro pa uvek crkavaju kad je kriticno. :lol

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 31-Jan-2018 8:54 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2382
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Alternator ili punjač je potpuno isto . Ako vozi kratke relacije onda da ali ako vozi preko 15 minuta nakon verglanja a pri tom mu je sistem za dopunu akk u redu za nikakvim dodatnim dopunjavanjem nema potrebe.
Ovo sam pričao sa ovlašćenim serviserom akumulatora . Upravo on potvrđuje ono što Chupowe navodi . Vrelina ubija akk a nisaka temperatura manifestuje . Na YT postoji par klipova koji jasno obrazlažu zablude u vezi akk .

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 31-Jan-2018 10:43 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Upravo tako, ako su kratke relacije nema sanse nikad da ga dopuni na potreban standard... mora da se vozi duze, min. sat vremena ili vise da bi imalo efekta... naravno zavisi i od stepena ispraznjenosti ali najvise i od stanja aku-a.
Noviji aku. ce to bolje podneti nego neki stariji koji ima vec par god... i to sve naravno, pod uslovom da je el.sistem na autu u potpunosti ispravan.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Feb-2018 12:24 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 363
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Da se potrosena energija za startovanje "nadomesti" je potrebno minut/dva pod uslovom da je sistem za punjenje ispravan, i da nije pod velikim teretima, reda grejaci stakla, svetla, brisaci i ventilator kabine u isto vreme. Druga je stvar sto temperatura tog akumulatora cesto niska, i ne stize da se propisno zagreje, a akumulator sa padom temperature od 10ak stepeni gubi okvirno 10% kapaciteta.

Akumulator ce pre ubiti los sistem za punjenje i visoka temperatura nego kratke relacije, stvavise automobilski akumulatori "vole" brza praznjenja u odnosu na duga i spora (radio, svetlo u kabini), tako da mu veliki broj startovanja ne skodi.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Feb-2018 1:13 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
@Guslar nemoj od ovog da porucujes, jer ako se ispostavi da nesto nije ispravno, a vrlo lako se moze desiti jer je osetljiva roba, tesko refundira novac, pa trazi ipak nekog drugog.
Posle 20-ak dana dopisivanja i natezanja sa kinezom uspeo sam da izvucem nekih 11eur... medjutim, kasnije se tek ispostavilo da uredjaj ipak radi i puni, tek kad sam ga istestirao kod drugara u servisu na nekoliko akumulatora polupraznih i neispravnih... a posto kinez nije bio fer od starta, i gledao samo svoj interes, onda mu se tako i vratilo... :P

Testiran na nekom i30, u servisu koji nije hteo da zavergla, prazan 5%, nakon 20-ak min. punjenja je upalio iz prve. :D

Image

Potom Mazda i Suzuki koji su ispravni i voze se svakodnevno pa su opet bili na 95%, to je ono sto kazem da alternator ne moze da ga vrati skroz na 100% iako je sve ispravno na oba auta, s'tim sto se Mazda jos vratila sa puta od 1000 km pre 3 dana!
Dopunjeni za pola sata na 100% :)

Image

Image

Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Feb-2018 1:29 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4994
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi
Lokacija: Slovenija
Znači on puni bez skidanja klema, nema opasnosti?

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Feb-2018 1:50 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Pa nema kad je sve ugaseno na autu, tj. nije u motor u radu ili na kontaktu... isto kao kao kad ga povezes i na kablove.
S'tim sto ovaj uredjaj jos kontorlise sve, obezbedjuje ravnomerni napon punjenja, ima zastitu od prepunjavanja, pogresnog povezivanja i jos sl. A i u Mazdi Celje kad sam bio onda pre 2 god. isto su me dopunjavali ovako brzim punjacem bez skidanja aku-a.
Pa ova 2 moja nisam hteo da skidam da ne gubim memoriju km, a pritom jos kod Suzukija onda mora da se kalibrise i klapna gasa! Da su bili skroz prazni kao ovaj na i30 onda bi ih skidao jer bi punjenje trajalo sigurno celu noc...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Feb-2018 1:55 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4994
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi
Lokacija: Slovenija
I ja sam tako sa mojim punjačem više puta radio da se ne zezam sa skidanjem, na mazdi još. Međutim, čitao sam po forumima da mora da bude kvalitetan punjač kome ne varira napon da ne bi spržio ECU.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Feb-2018 2:07 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7311
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Ovom mirkoprocesor drzi konstantan napon punjenja V i Amp. i srazmerno procentu napunjenosti, sto je blizi kraju, postepeno obara A, a povecava V, tako da odrzava kontstantno potreban balans izmedju V i A, a sve u granicama normale kako se ne bi prekoracila potrebna vrednost.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Feb-2018 3:03 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 363
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
To sto taj punjac pokazuje 95% napunjenosti gotovo da neznaci nista. Kod akumulatora, pogotovu olovnih, a u manjoj meri i litijumskih baterija, postoji stvar koja se zove "surface charge" i koja ostaje neko vreme nakon punjenja akumulatora, a vidi se po tome da je napon malo povisen, recimo preko 13V. Posle X sati stajanja napon bi trebao da bude 12.65V i to je za olovni akumulator 100%. Na oko 10.85V je skroz prazan akumulator, naravno oba merenja treba da se vrse bez opterecenja, idealno sa skinutom klemom. Ako recimo izmerite nakon stajanja od par sati 12.5 (a akumulator stoji u autu) to je onda super. Za brigu je ako se izmeri recimo 11.5 ili ispod 12.

Punjenje bi na novijim autima trebalo da bude 14.4V i to sa svim teretima ukljucenim, znaci svetla grejanje, brisaci, grejac zadnjeg stakla... ako je u tim uslovima iznad 14V alternator radi dobro. Na mom autu kada sam merio napon uopste ne pada sa 14.4 ma koliko tereta ukljucio, cak i na leru sto znaci da je alternator odlican. Na jugu i autima slicne generacije je punjenje 13.8V mada konkretno za novije jugice je isto 14.4, i za njih idu drugaciji akumulatori, ali je princip provere punjenja isti, ako pod opterecenjem napon ne pada ispod 13.5V onda je punjenje dobro.

Znak loseg punjenja je ako se upale opterecenja, napon padne na 12.65 i pocne da opada, to je siguran znak da je alternator los, mada moze da bude i ostecen PK ili klinasti kais.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Feb-2018 6:01 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2192
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Ima ona dobra (citaj preskupa :D ) stvar, tj. punjac koji stoji uvek prikacen na acc u kolima. Ima svoju bateriju i stalno kad auto stoji ugasen meri napon i po potrebi dopunjava acc. Punjac se puni kad auto radi.

Samo sto je to najzgodnije onima kojim je acc u gepeku

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 151 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net