It is currently 18-Dec-2018 3:18


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26-Oct-2013 4:10 
Moderator
User avatar

Joined: 30-Jan-2010 3:00
Posts: 3990
Location: kotez
Automobil: mazda premacy 1.8 16v
Lokacija: beograd
ti prtenovi se zovu distanceri, to je odlicno resenje!!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26-Oct-2013 5:32 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Distanceri su nesto drugo idu izmedju glavcine i felne, a plasticni prstenovi nemaju veze sa tim vec idu na centralnu rupu felne da popune luft.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26-Oct-2013 10:07 
:podrzava

Image


Image

Prvo su prstenovi, drugo distanceri .


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Oct-2013 1:08 
Majstor kvariša
User avatar

Joined: 09-Nov-2009 12:40
Posts: 4626
Automobil: Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Lokacija: Novi Beograd
kod distancera je dobra forma sto moze sa 4 na 5 srafova da se prebaci pa mozes i da menjas felne, bar mislim da je tako?

_________________
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Oct-2013 7:16 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Moze, ima takvih varijanti

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Oct-2013 9:18 
Mazda lover
User avatar

Joined: 24-Nov-2011 9:44
Posts: 905
Automobil: mazda 626 ge 86kw automatik
Lokacija: vrcin
:citaj: 4 distancera od 20mm kostaju 16000 rsd ja pitao.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 28-Oct-2013 10:52 
Zar to ne moze da se napravi pod uslovom da se uzme dobar materijal ? :)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 29-Oct-2013 11:54 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Nisu jeftini distanci, ovde su oko 100e. U principu ih je moguce napraviti samo mora se uraditi jako precizno da budu medjusobno istih dimenzija,oblika i tezine da ne bi tresli.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 01-Nov-2013 2:11 
Moderator
User avatar

Joined: 30-Jan-2010 3:00
Posts: 3990
Location: kotez
Automobil: mazda premacy 1.8 16v
Lokacija: beograd
da,da...tako je!!! moja greska !!!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-Dec-2013 8:56 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7367
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Kad vec spomenuste i prstenove (znaci ne distancere), pre 2 nedelje kad sam montirao zimske gume, pocinje da mi trese volan na 120h, a predhodno sam balansirao sve 4 jer je proslo 2 god. a to nisam radio, a kao trebalo bi na svakih 10 000 km da se prebalansiraju ili svake druge godine. ;)
Vratim se prosle nedelje kod vulkanizera, da reklamiram i on kad je video da mi to nisu fabricke felne (zimske) vec nazovi univerzalne "AEZ" kaze, tebi fale pasticni prstenovi i to moras da stavis, jer ti se felne oslanjaju na brezone umesto na centralnu rupu gde ima lufta i zato tresu... ;)
A ja tako vozim evo 4.zima i nije bilo problema do sada, kaze cista slucajnost da se potrefio balans, ali oslanjanje ne sme nikako bude na brezonima! I primetimo da mi se jedna matica odvrnula i nestala... :shock:
Ili je neko poceo da mi krade tockove pa je kasno video da imam sigurnosne! ;)
U svakom slucaju da skratim, naruci mi on plasticne prstenove po meri, kod nekog njegovog strugara sa kojim saradjuje (600 din/kom.) i meni iz dzepa 2400 ali zavrsi mi to za 1 dan!
Sad je dosta stabilnije ali mi se cini kao i dalje da malo drhti... mada mozda je to i neki moj subjektivni osecaj, jos ih testiram na razlicitim putevima.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Dec-2013 9:01 
Meni to malo nerealno izgleda . Ja sam felne uzeo otprilike pre godinu i po , dve , od tada pa do sada , nemam te prstenove, ne kazem da ne treba da se imaju, ali ne verujem da ti zbog toga drhti .

Planiram da ih ubacim, ali problema sa drhtanjem nemam pri bilo kojoj brzini .


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Dec-2013 9:03 
Evo i kolega Josif isto kaze da ne trese
viewtopic.php?f=293&t=47798


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Dec-2013 10:27 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2457
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Po meni ta priča koju ti je vulkanizer prezentovao i te kako ima logike . Jako je teško samo dotezanjem centrirati točak na glavčinu . Kod mene su org felne i kada ih demontiram dosta se namučimo da ih svučemo sa glavčine. I onda se zapitam a šta da mi se ukaže potreba da stavim ćopavca negde na putu a ja nemam veliki čekić da udaram po gumi ?

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Dec-2013 11:45 
Djole, jel treslo tebi pre sa tim felnama ?
Kao sto rekoh, ne kazem da ne treba da se imaju, ali ja ih jos uvek nemam, a svakako planiram da ih napravim, pa sve sto saznam ovde je i meni dobrodoslo .


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Dec-2013 4:41 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1614
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
ja na mojoj 323f imam bez prstenova alu felne i do sada nisam imao problema, leto/zima sve normalno... a kod mene su bili plasticni ali se vremenom pogubili... 6godina tako vozim...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Dec-2013 10:16 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7367
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Dzigi Bau wrote:
Djole, jel treslo tebi pre sa tim felnama ?

Kazem ti 3 sezone nista i pred kraj prosle zime pocelo malo, ja reko' vreme je da se prebalansiraju tockovi posto nisu dugo i cekao sam zimu da ih namontiram.
Kaze vulkanizer to je bila cista slucajnost da ti se potrefio balans, posto je tesko dobro i stegnuti felnu jer ne naleze kako treba na glavcinu i kad je stavis vidis da se gadaju samo promeri za brezone a oko centralne rupe ima lufta i mozes da pomeras celu felnu!
Ovako sad sa prstenom nalegne u mm i nema nigde da mrdne. Sto kaze kolega Guslar, kad skidamo orig. felne moras da ih sutnes/udaris da bi otpale zato sto u mm nalezu na glavcinu i nema da mrdnu, a sve ostale zamenske/univerzalne felne traze plasticne prstenove.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Dec-2013 1:01 
Pa mene sada buni, posto je jako tesko da centriras tocak koji naleze na matice, kako da tri sezone za redom to uspes, to je najmanje 6 puta da pogodis balans, 6 puta cista slucajnoist, i sada pocelo da trese . Meni je i dalje nelogicno, ali ti vidi kako ce da ti se ponasa pa javi, bas me zanima .

Druga stvar, bez obzira na te plasticne prstenove, ja ipak mislim da glavnu ulogu gde ce biti tocak odigraju matice, jer ti sada kada namestas felne, dok ih ne stegnes , felne setaju . Ali kada ih pritegnes matice ih privuku svojim konusima na odgovarajuce mesto . Jedino sto matice trpe mnogo vece opterecenje zbog sire centralne rupe .

Opet to je moje razmisljanje, ti javi kada resis definitivno .


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Dec-2013 3:00 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7367
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Pa mozda je i treslo malo a da ja nisam primetio s'obzirom da su zimke gume koje se i kratak period voze, plus ja idem mahom po gradu i guzvama pa zimi retko gde imam i prilike da ih poteram preko 100-120km/h da bih osetio nesto kao sada sto mi je treslo.
I upravo je to opasno, zato sto tezinom naleze na brezone a ne na centralnu rupu, kaze mogu da popucaju svaki cas jer nije projektovano da se oslanjanje vozila vrsi na srafove/brezone.
I tu mislim da je skroz u pravu!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Dec-2013 3:16 
Za to se slazem, zato i kazem da cu i sam da napravim te prstenove kada stignem, samo i sam vidis da dosta njih bez toga vozi pa ne trese, sto opet kazem, ne smatram pravilnim .


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Jan-2018 6:10 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 07-Jan-2018 1:24
Posts: 18
Automobil: Mazda 3 1.6d 109ks/80kW 2006.
Lokacija: Prag
a da li postoje standarde velicine prstena ili se prave po otvoru neoriginalne felne?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net