Cudan body kit, ne mogu da provalim za koje je trziste, obicno je to islo za Australiju ili SAD ali ramovi za tablice su drugaciji, plus je dizelka...
Jel to pokrivio krilca na turbini ili mi se cini? Koliko je presla?
Rekao bih da je za Americko trziste, mozda gresim...
Jel to verzija sa 90 ili 109 ks, posto znam da ima dosta razlike u turbini ( ova jaca verzija ima simetricnu, a ova slabija ne )...?
Ne bih rekao da ima ispod 250 hiljada km, mozda cak i vise
@Mare 1.6 dizelke su isle samo na evropsko trziste, ali ovaj body kit na Australijsko za model SP23 ili za SAD ali po mestu za tablice opet ne odgovara ni njihovom trzistu.
TRIO Servis ne radi samo japanske boxere, radi i sve druge koji su raspoloženi za druženje sa našim mehaničarima.
U ovom konkretnom slučaju, donosimo vam Porsche i deo radne atmosfere u našem servisu.
Nastavljamo sa servisnim aktivnostima i ove nedelje. Ovaj put na našem mehaničarskom stolu se našao još jedan boxer motor kako bi bila izvršena zamena dihtunga glave na Subaru WRX STI modelu.
Pre nekog vremena smo jednom od Honda Club Serbia forumaša pripremili auto za dalje uživanje. Preko redovnog servisa, zamene svećica, štelovanja ventila, došli smo do finih podešavanja. Šta na kraju dodati sem ŽIVELA HONDA...
Nedavno smo imali priliku da na Hondi jednog našeg kolege izvršimo redovan servis, kao i sve potrebne "mere dotezanja" vozila. Ovaj primerak je već pominjan na Trio Driver Blogu u savetniku za kupovinu:
Trenutno ima 90 000 pređenih kilometara na satu, i uz određene modifikacije koje su usledile u međuvremenu, lagano brodi ka osvajanju trocifrenog broja kilometara.