HHO generator

User avatar
vulcan
Mazda lover
Posts: 345
Joined: 15-Sep-2011 11:48
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Nisan Primera P12 1,8
Odakle nam dolazite (where are you from): Sabac, okolina

Post by vulcan » 10-May-2012 9:27

Što si odustao? Ja sam pratio temu o tome na cbc forumu dok je nisu zaključali, ima danima da se čita. Zapravo uglavnom su uputstva i saveti za izradu, malo je onih koji baš tvrde da pomaže. Deluje da kako ko ugradi tako izostaje sa foruma. Ja na mazgi već imam plinski uređaj pa ne bih dobio neku uštedu a i pomalo se bojim mržnjenja zimi a tad mi kola trebaju bukvalno svaki dan, a i tesno mi je pod haubom plus ako počne auto nešto da zeza a sa tolikim modifikacijama (venturi na ajnšpricu pa ako bih i to dodao) ne znam dal bih znao odakle da počnem da tražim kvar pa mi se i ne žuri. Ali sam i dalje zainteresovan ako bi više ljudi potvrdilo da to pomaže, ugradio bih na traktor, a razmišljao sam i o skuteru, da mu ugradim plin ili hho ali me muči što je dvotaktni vazdušar pa bih mu verovatno poremetio podmazivanje a i na 1000km potroši oko 30l benzina pa mi i nije zapelo da se guzim i karabidžim nešto na njega. Plus ostaje kako precizno podesiti količinu vodonika koji ide u motor. Ako bi išlo previše sigurno ne bi prijalo motoru zbog korozije i oksidacije delova. Za skuter mi nije skupa generalka ako bih ga zajebao ali za traktor jeste. Tako da sam za sad samo zainteresovan i aktivan posmatrač razvoja događaja oko ovog sistema.
vulkan

User avatar
Poofy
Mazda driver
Posts: 211
Joined: 14-Apr-2010 1:46
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 323F BA 1.5 `97.

Re:

Post by Poofy » 10-May-2012 3:51

zveki wrote:ja sam hteo da ugradim kod tog sa zvezdare pa sam odustao

Neki konkretan razlog ili...?

User avatar
zveki
Mazda lover
Posts: 839
Joined: 24-Nov-2011 9:44
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): mazda 626 ge 86kw automatik
Odakle nam dolazite (where are you from): vrcin

Post by zveki » 10-May-2012 9:09

zato sto me drugar odgovorio od toga,vec sam pisao.radi na masinskom fakultetu na atestima i kaze da nema efekta

User avatar
Ivan
Mazdaš početnik
Posts: 26
Joined: 26-May-2011 12:20
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda MX-5 NB FL
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Re:

Post by Ivan » 11-May-2012 11:46

cybland wrote:
Od kada su izmišljeni SUS motori radilo se na povećanju njihove efikasnosti (povećanju stepena iskorićenja energije) a naročiti akcenat na tome je u zadnjih 20 godina od kada je postalo jasno da cene energenata vrtoglavo rastu (iz raznih, opšte poznatih razloga). Nemože se izbeći (surova) istina da su SUS motori izuzetno neefikasni "uređaji" koji veći deo unete energije rasipaju u vidu toplote. U želji da se deo energije koji odlazi na koristan rad uveća proizvođači vozila intenzivno rade na povećanju snage SUS motora (snaga je u fizici izvršeni rad u jedinici vremena), tačnije na povećanju "specifične" snage (odnos snage prema radnoj zapremini motora) uz smanjenje težine/gabarita motora, što je poznato kao "downsizing", te smo došli do neverovatnih vrednosti (novi Fiatov TwinAir motor koji će se ugrađivati u Kragujevcu, koji sa 0,875 l radne zapremine ostvaruje 105KS) ne tako davno "rezervisanih" za "super sportske" automobile. Kod ovako "daunsajzovanih" motora veliki akcenat je upravo na što većem (potpunom) sagorevanju goriva što dovodi do opravdane sumnje u mogućnosti "poboljšavanja" nečega što je dovedeno do takvog nivoa. Sumnje su naročito pojačane činjenicom da se u svrhu tog poboljšanja koristi proces opšte poznat u zadnjih 212 godina (1800 godine je zabeležena prva elektroliza vode - razdvajanje vode na vodonik i kiseonik pomoću struje) i da je glavni "sastojak" tog poboljšanja vodonik čija su svojstva poznata zadnjih skoro 400 godina (prvi put opisan 1625 a "izdvojen" 1670 doduše hemijskim putem). Prosto se nameće pitanje zašto do sada ni jedan od proizvođača vozila ili dodatne opreme, koji ulažu milione (koje god novčane valute) na godišnjem nivou u razvoj sistema za smanjenje potrošnje goriva i poboljšanje sagorevanja zarad boljih karakteristika izduvnih gasova, nije ponudio neko rešenje za uštedu goriva bazirano na vodoniku. Da, postoje, trenutno u fazi testiranja, vozila koja rade na vodonik ali je tu reč o potpunoj zameni naftnih derivata. Obzirom da velika količina poznatih proizvođača vozila vrši testiranja hidrogenskih vozila (i Mazda između ostalih) te samim time imaju tehnologiju "manipulacije" vodonikom, još je validnije pitanje zašto do sada nisu ponudili vozila sa smanjenom potrošnjom koja koriste neku vrstu HHO generatora. To zvuči kao dobro prelazno rešenje za "navikavanje" korisnika na vožnju na vodonik a istovremeno i ogromna mogućnost za sagledavanje potencijalnih problema pri upotrebi u najrazličitijim uslovima širom planete.

Hm, postoji tu i priča koja kaže da proizvođači automobila namerno ne žele da ugrade HHO generator u svoja vozila jer bi tako odmah dobili maksimalno iskorišćenje SUS motora, što znači da ne bi imali više ništa novo da ponude. Imajte na umu da se kola u svetu (na zapadu) menjaju na 3-4 godine, i zbog tih ljudi se i prave kola uglavnom. Ovako, proizvođači iz generacije u generaciju ugrađuju malo po malo bolje motore i uvek imaju nešto novo da ponude kupcima. Verujem da oni imaju i mnogo bolju tehnologiju nego što prodaju u ovom trenutku, ali da ne žele odmah sve karte da bace na sto. To nije nikakva teorija zavere, već čist kapitalizam. To je priča u koju mogu vrlo lako da poverujem.

Dakle, ako neko ima dobar HHO generator, onda on verovatno stvarno može dobro da radi. Ima ljudi koji tvrde da može i za male pare, ali prosto treba probati pa videti... Ko zna, možda ni najskuplji nisu dobri, ali niko od nas nije probao, pa ne možemo znati. Za sada je sve u domenu teorije...

User avatar
Poofy
Mazda driver
Posts: 211
Joined: 14-Apr-2010 1:46
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 323F BA 1.5 `97.

Post by Poofy » 16-May-2012 12:50

Slazzem se sa teorijom kako se sve servira na kashichicu iako ima najmodernije futuristichke tehnologije odavno. I to ne samo u auto industriji. Uzmi i kompjutere na primer. Intel je*e mame kakve procesore ima, ali cje ih prodavati tek za 5 godina, jer josh uvek dobro prodaju ove koji su sad aktuelni...
Elem, shto se generatora tiche, raspitivao sam se kod nekih struchnjaka i isto su mi rekli da nema efekta, jer energija koja se potroshi da se proizvede hho gas itd. iznosi gotovo identichnu energiju koja se posle potroshi. Jednostavnije recheno, presipanje iz shupljeg u prazno, tj. prodavanje magle.
Josh uvek nisam odustao, ali mnogo sumnjam da je ovo jedna velika prevara...

User avatar
dom
Mazda driver
Posts: 226
Joined: 11-Jul-2010 3:53
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Toyota yaris
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Re: HHO generator

Post by dom » 07-Dec-2012 11:41

Sad se nešto setih ove teme. Letos sam na moru pričao sa tipom koji je ugradio ovo čudo odmah po isteku garancije u toyotu verso. U pitanju je dizel od preko 2000 kubika, ne sećam se tačno. Efekat u gradu nikakav. Na otvorenom otprilike laže sebe da deluje.

User avatar
Djole
Moderator
Posts: 6612
Joined: 23-Aug-2010 2:18
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Post by Djole » 17-Jan-2013 4:44

Evo slucajno nabasah na ovo pa setih vas...
http://www.hho.rs/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vukas1n
jr. Mazdaš
Posts: 99
Joined: 27-Nov-2014 3:41
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 3
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Vodonik HHO generator kod dizel i benzin motora?

Post by Vukas1n » 17-Jul-2015 8:15

Trazio sam ovu temu na forumu i nisam je nasao. Jos ranije sam cuo za to i brat je ugradio u staru skodu i do skoro sam potpuno zaboravio na to.

Googlao sam i nasao da se kod nas takav generator dosta ugradjuje, u mojoj ulici komsa vozi Scenik 1.6 benz-tng, ugradio je i generator vodonika pre godinu dana i ima samo reci hvale. Ugradnja kod nas kosta oko 100e.

Ja sam i dalje nekako skeptican sto se toga tice, ima li neko licnog ili neposrednog iskustva?

Za one koji prvi put cuju(ako takvih ima), to je generator koji uz pomoc struje preko katode i anode i elektrolita izdavaja vodonik i kiseonik iz vode.

Tvrdi se smanjena potrosnja za 20% i vise, pa i dodatna snaga.

User avatar
Djole
Moderator
Posts: 6612
Joined: 23-Aug-2010 2:18
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Re: HHO generator

Post by Djole » 17-Jul-2015 9:16

Evo teme, jeste pisano pre par godina ali ne verujem da se tu nesto posebno izmenilo, samo je iscitaj od pocetka, posebno Cybland-ov post.

Vukas1n
jr. Mazdaš
Posts: 99
Joined: 27-Nov-2014 3:41
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 3
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Re: HHO generator

Post by Vukas1n » 17-Jul-2015 10:01

Hvala Djole, u sustini to je to...i dalje nema nekih konkretnih dokaza da je efikasno na duge staze. Verovatno svako hvali ko ima ugradjeno cisto da ne ispadne konj sto je dao pare :D
Samo mu treba puno struje i to je to...

Post Reply

Return to “Ostalo”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests