It is currently 20-Jun-2018 10:54


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: HHO generator
PostPosted: 09-Mar-2012 3:37 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
Da li je iko čuo išta o ovome?
http://www.hho.rs/proizvodi/hs-vg-60-vodonik-generator
http://www.unionkaric.rs/hho_sistem_voz ... ml#sistemi
https://www.google.rs/search?q=hho+gene ... =firefox-a
Tekst na drugom linku je dugačak, ali prilično informativan. Potrebno ga je pročitati sa pažnjom.
To u teoriji deluje lepo, ali mene zanima da li neko zna kako to radi u praksi?
Radi se o smanjenju potrošnje goriva i smanjenju izduvnih gasova, kao i o povećanju performansi motora i produžetku njegovog trajanja.
To je neka vrsta hibridnog pogona (da ne kažem alternativnog). U suštini, jeste alternativa gasu.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Mar-2012 7:28 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
Koliko sam video, oni sa hho.rs su najskuplji, ali imaju atest sa Mašinskog fakulteta... Ne znam da li sve to znači i da su najbolji...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 13-Mar-2012 12:19 
Mazda driver
User avatar

Joined: 14-Apr-2010 1:46
Posts: 277
Location: Beograd
Automobil: 323F BA 1.5 `97.
Mislim da atest za to ne postoji josh uvek. Samo patent za bezbednost...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 14-Mar-2012 6:32 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
SideShow, u pravu si: http://www.hho.rs/o-nama
Ovo mi se sviđa:
http://www.hho.rs/novosti/pwm-trece-generacije
Ne znam da li ostali to nude, barem sa toliko funkcija.

Union Karic za motor od 1200 kubika traži 200€ bez ugradnje, a za ugradnju od 50-100€. Imaju pulsni modulator, zahvaljujući kome struja HHO generatora ne prelazi 20A za taj auto, po njihovim rečima. Znam nekog ko ih je to pitao direktno, za Zastavu 10.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 15-Mar-2012 8:05 
Mazda lover
User avatar

Joined: 24-Nov-2011 9:44
Posts: 905
Automobil: mazda 626 ge 86kw automatik
Lokacija: vrcin
danas sam trebao da ugradim hho,nasao ga za 130 eura sa ugradnjom,ima atest sa masinskog fakulteta i onda se setih da okrenem prijatelja sa masinskog koji radi na atestima.kaze da je to bacanje para,nista se ne dobija,ugradjivali su u gradske autobuse i posle mesec dana ih izvadili posto nije imalo nikakvog efekta cak je dolazilo i do raznih detonacija u sistemu.postoje jedino neki americki uredjaji koji imaju efekta i kostaju od 300 e pa na dalje,a sve ostalo sto se pravi ovde bacene pare.malo sam se razocarao al bolje da se jos malo raspitam i da vidim ako ima neko ugradjeno pa onda ugradnja


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Apr-2012 7:06 
Evo sta kaze moj skolski koji je koliko sam skontao ugradio ovaj generator na ladu
'' Kosta koliko te oderem, ali realno 150 evra. Pa elektroliza odvaja vodu na vodonik i kiseonik i ja hvatam to i vodonik vodim u filter motora, a vodonik kako znamo je jako zapaljiv i potpomaze sagorevanju nafte, benzina, plina, stedi gorivo 30-60 % i povecava snagu 30 % ''

Onda ja napisem '' Interesantno, ali cudno je da se jos ne probija ako smanjuje potrosnju, povecava snagu a nije skupo toliko ;) Pogotovo na ovu cenu goriva . . . ''
i on odgovori
''Zato cu i da završim u nekoj rupi.Patent ne sme da
se prizna jel bi napravili lom naftasi. A covek sto je
sve ovo smislio i napravio da ide samo na vodu ubili ga posle nekoiko dana...pa zakljuci sam. ''

Inace sve ovo mozete videti i citati na fb-u https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... permPage=1


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Apr-2012 9:11 
Mazda lover
User avatar

Joined: 24-Nov-2011 9:44
Posts: 905
Automobil: mazda 626 ge 86kw automatik
Lokacija: vrcin
raspitaj se da li to ima efekta,ima milion takvih uredjaja na prodaju,ima i patentiranih na masinskom fakultetu.treba nam informacija iz prve ruke od nekog ko je ugradio


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Apr-2012 9:53 
drugar je napravio uredjaj ali mi kaze da ga jos nije ugradio jer treba da podesi voltazu, amperazu,kolicinu vodonika i 100 nekih djavola da ne bi bilo eksplozije, u cetvrtak idem do njega 99% pa cu da vidim kako to izgleda i kako funkcionise ili ne funkcionise .


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 21-Apr-2012 2:43 
Mazda driver
User avatar

Joined: 23-Jan-2010 7:21
Posts: 180
Automobil: Mazda3 1.6i(BL);Mazda3 1.6i BK
Lokacija: Aleksandrovac/Beograd
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NZpIqP0_P3Q
Evo testa uredjaja u emisiji ABS Show, i to upravo na Mazdi 5 ...

_________________
Mazda3 1.6i CE (BL) viewtopic.php?f=195&t=48812
Mazda3 1.6i TE (BK) viewtopic.php?f=195&t=48830&p=764484#p764484


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 21-Apr-2012 8:36 
Mazda lover

Joined: 06-Jun-2010 6:01
Posts: 415
Automobil: Mazda 6 105 CD
Lokacija: Šabac
Gledao sam test, jos nisu dati krajnji rezultati potrosnje, da li je niza, ali mi nerealno za testirano vozilo Mazda 5 1.8 da na otvorenom puto do 100km/h trosi cak 9lit benzina.
Mislim da je to preuvelicavanje da bih dobili sa hho generatorom potrosnju od realnih 7,7,5 lit/100km


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 23-Apr-2012 1:27 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
Mene zanimaju i jeftiniji i skuplji uredjaji, tj. svi. Samo, voleo bih da sa nama podeli utiske neko ko to ima a da ga poznajemo, ili neki clan Mazda kluba, tj. ljudi kojima mozemo verovati. I ne zanima me samo potrosnja, vec i da li motor dobija na snazi i da li radi lepse, mirnije... Sve me zanima. :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 23-Apr-2012 1:53 
Meni drug rece da je namestio na ladu i nista posebno nije primetio,kaze da navodno motor treba da prodje hiljadu, dve pa da se vide rezultati . . .


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 23-Apr-2012 3:14 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 30-May-2010 10:30
Posts: 2315
Automobil: Mazda 121 1.3i 16V '91.
Lokacija: Beograd
ne znam dal je dozvoljeno ubacivanje linkova sa drugih otvorenih foruma, ali evo da ubacim za one koji bi da nesto vise saznaju o HHO-u http://cbc.rs/showthread.php/13287-HHO- ... sto-o-tome
Tema je kilometarska pa koga ne mrzi nek kopa pa ce valjda biti nesto interesantno.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24-Apr-2012 12:49 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
Treba motor da predje odredjenu kilometrazu da bi se navodno procistio, jer navodno sa HHO generatorom posto smesa bolje sagoreva to manje ostaje prljavstine u motoru, a i kao sagoreva se stara prljavstina dok ne nestane potpuno.

Ali verovatno ima barem male razlike izmedju skupih i jeftinih uredjaja. Tacnije, nadam se da su skupi stvarno nastelovani da rade bolje.

Zbog toga, ako neko prenosi svoje ili tudje utiske bilo bi dobro da navede koji uredjaj je ugradjen i za koliko para i osnovne podatke o motoru (ccm, KS, godiste, km), da bismo imali bolji uvid u to sta se desava.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 24-Apr-2012 5:34 
Mazda lover
User avatar

Joined: 24-Nov-2011 9:44
Posts: 905
Automobil: mazda 626 ge 86kw automatik
Lokacija: vrcin
ovaj uredjaj sto je testiran na mazdi 5 ima efekta,smanjuje potrosnju i auto ima bolje performanse.lik se nalazi u m.m.lugu i kosta oko 350 evrica a sve ostale skalamerije iz kucne radinosti sto lice na transformatore bacanje love.tako mi rece covek sto radi ateste.jedino imaju malo efekta na otvorenom putu u normalnoj voznji a u gradu i na leru nema nikakvog efekta ali ajd da sacekamo da se licno negde uverimo


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03-May-2012 12:49 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 9:08
Posts: 473
Location: Beograd
Automobil: Mazda6 2.0 DIRECO-D
Lokacija: Beograd
Napominjem u startu da mi namera, prilikom pisanja ove poruke, nije da ubeđujem ili odvraćam od ugradnje HHO uređaja. Izneću samo svoje mišljenje i iskoristiću ovaj javni prostor da izazovem reakciju na to mišljenje kakva god ta reakcija bila. Unapred se izvinjavam zbog dužine ovog post-a i ne garantujem da će te dočekati njegov kraj u budnom stanju. ;)

Po svemu što sam, do sada saznao o HHO generatorima i njihovoj primeni u poslednje (skoro) 4 godine od kada su se (intenzivno) počeli pojavljivati na našim prostorima "caka" sa smanjenjem potrošnje leži u "poboljšanju" procesa sagorevanja unutar SUS motora. Da ne širim priču, pretpostavka je da, obzirom da kod svih goriva u hemijskom pogledu ono što gori je vodonik, dodavanjem vodonika se pospešuje sagorevanje. To sve "zvuči" sjajno ali...

Od kada su izmišljeni SUS motori radilo se na povećanju njihove efikasnosti (povećanju stepena iskorićenja energije) a naročiti akcenat na tome je u zadnjih 20 godina od kada je postalo jasno da cene energenata vrtoglavo rastu (iz raznih, opšte poznatih razloga). Nemože se izbeći (surova) istina da su SUS motori izuzetno neefikasni "uređaji" koji veći deo unete energije rasipaju u vidu toplote. U želji da se deo energije koji odlazi na koristan rad uveća proizvođači vozila intenzivno rade na povećanju snage SUS motora (snaga je u fizici izvršeni rad u jedinici vremena), tačnije na povećanju "specifične" snage (odnos snage prema radnoj zapremini motora) uz smanjenje težine/gabarita motora, što je poznato kao "downsizing", te smo došli do neverovatnih vrednosti (novi Fiatov TwinAir motor koji će se ugrađivati u Kragujevcu, koji sa 0,875 l radne zapremine ostvaruje 105KS) ne tako davno "rezervisanih" za "super sportske" automobile. Kod ovako "daunsajzovanih" motora veliki akcenat je upravo na što većem (potpunom) sagorevanju goriva što dovodi do opravdane sumnje u mogućnosti "poboljšavanja" nečega što je dovedeno do takvog nivoa. Sumnje su naročito pojačane činjenicom da se u svrhu tog poboljšanja koristi proces opšte poznat u zadnjih 212 godina (1800 godine je zabeležena prva elektroliza vode - razdvajanje vode na vodonik i kiseonik pomoću struje) i da je glavni "sastojak" tog poboljšanja vodonik čija su svojstva poznata zadnjih skoro 400 godina (prvi put opisan 1625 a "izdvojen" 1670 doduše hemijskim putem). Prosto se nameće pitanje zašto do sada ni jedan od proizvođača vozila ili dodatne opreme, koji ulažu milione (koje god novčane valute) na godišnjem nivou u razvoj sistema za smanjenje potrošnje goriva i poboljšanje sagorevanja zarad boljih karakteristika izduvnih gasova, nije ponudio neko rešenje za uštedu goriva bazirano na vodoniku. Da, postoje, trenutno u fazi testiranja, vozila koja rade na vodonik ali je tu reč o potpunoj zameni naftnih derivata. Obzirom da velika količina poznatih proizvođača vozila vrši testiranja hidrogenskih vozila (i Mazda između ostalih) te samim time imaju tehnologiju "manipulacije" vodonikom, još je validnije pitanje zašto do sada nisu ponudili vozila sa smanjenom potrošnjom koja koriste neku vrstu HHO generatora. To zvuči kao dobro prelazno rešenje za "navikavanje" korisnika na vožnju na vodonik a istovremeno i ogromna mogućnost za sagledavanje potencijalnih problema pri upotrebi u najrazličitijim uslovima širom planete.

Ako zanemarimo sve prethodno navedeno i prihvatimo da se proizvođači vozila nisu "setili" potencijala vodonika dobijenog elektrolizom ili prihvatimo da su se međusobno dogovorili da to zaborave zarad intresa naftnih kompanija i ko zna koga, postavlja se pitanje ekonomske računice ugradnje HHO generatora. Pokušaću da tu računicu "pronađem" u sledećem delu.

Prihvatiću procene uštede koje prodavci/pristalice HHO generatora iznose odnosno uštede od 5% do 20% (neki tvrde da postižu i celih 40% ali ne naglašavaju pod kojim uslovima). Ako pretpostavimo da je najveća ušteda kod onih motora koji najslabije sagorevaju gorivo (stari motori bez sistema za regulaciju ugla paljenja, odnosa smeše gorivo-vazduh, količine i vremena ubrizgavanja goriva...) a najmanja kod modernih motora koji imaju visok stepen sagorevanja goriva i uzmemo u obzir činjenicu da se HHO gas generiše u istoj količini po jedinici vremena bez obzira na režim rada motora dolazimo do činjenice da je ušteda najveća kada se vozilo kreće velikim brzinama (pređe veliki put u jedinici vremena). To bi značilo da je ušteda najveća kod onih koji veći deo vožnje provode na otvorenom putu. Ako pretpostavimo da jedan star, neefikasan motor troši 10l goriva na 100Km otvorenog puta te mu, primenom HHO generatora, smanjimo potrošnju na 8l i time uštedimo 2l goriva dolazimo do računice da štedimo oko 2,68 EUR (1l goriva = 150din = 1,34EUR u proseku) na 100Km što znači da je potrebno da pređemo 13060Km da bi samo isplatili inicijelno ulaganje od 350EUR (trenutna cena uređaja sa ugradnjom do koje sam ja uspeo da dođem). Ukoliko je vaše vozilo iole modernije i ima manju potrošnju na otvorenom putu vaše uštede su i manje što zbog niže startne potrošnje, što zbog toga što je sam motor efikasniji pa nema puno mesta za "popravljanje". Računica u najgorem slučaju izgleda ovako:

- 5l goriva na 100Km u startu (u proseku zarad lakše računice)
- ušteda od 5% = 0,25l na 100Km = 0,335EUR na 100Km
- 350EUR se isplati nakon 104478Km.

Napominjem da svi koji prodaju/ugrađuju HHO generatore govore da uštede zavise i od vrste goriva koje vozilo koristi te je najmanja ušteda na vozilima sa TNG/CNG a nešto veća kod benzin/dizel motora (tu stupa na snagu startna efikasnost motora).

Ako uzmemo u obzir podatke sa sajta jednog od poznatijih prodavaca HHO generatora (neću da ih imenujem da ne bi ovo bila reklama samo ću reči da su dobili nagradu za pronalazaštvo pre dve godine ;) ) i odradimo matematiku pomoću njihovih podataka to izgleda ovako:

- Startna potrošnja 12,5l na 100Km
- Ušteda od 20% (nakon pređenih 1000 do 2000 Km koje služe za "čišćenje" motora) = 2,5l na 100Km = 3,35EUR na 100Km
- 350EUR se isplati nakon 11448Km do 12448Km

Ono što nije jasno je što oni u svom primeru pominju i neki period vožnje sa isključenim HHO generatorom, nekih 200Km do 500Km kada je potrošnja goriva negde 5% do 7% manja ali ne naglašavaju da li je obavezno imati periode rada bez upaljenog HHO generatora. Obzirom da je poznato da vodonik izuzetno loše utiče na gvožđe jer, zbog svoje male molekularne mase, difundira u kristalnu rešetku metala, remeti je i čini metale krtima, možda je ovaj period gašenja obavezan da bi se umanjio uticaj vodonika na strukturu metala korišćenih u izradi motora.

U svakom slučaju na vama je da ocenite opravdanost/isplativost (potencijalnih) ušteda i odlučite se da li prihvatate sve (potencijalne) rizike.

_________________
Image Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03-May-2012 10:38 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
Da, na to treba dodati da sam HHO generator vuče par desetina ampera (barem 20-tak), što dodatno opterećuje alternator, pa samim tim i motor, i tera ga da više goriva troši. Uzevši to u obzir, ona tvoja računica sa isplativošću HHO generatora je još i prilično optimistična i relativno daleko od istine, jer je situacija još gora zapravo.

Ok, ovaj tvoj tekst ima smisla.

Slažem se sa svim, barem ovako u teoriji to izgleda tačno, jedino bih skrenuo pažnju da je zapravo uloženi rad (iliti energija) integral snage u vremenu, a ne obrnuto kao što si napisao, ali to je beznačajna stvar u ovom tekstu, ne menja suštinu. Nisam hteo da se pravim pametan, samo sam hteo da popravim tekst da sve bude kako treba, jer mi se čini da je sve što si napisao tačno i da ljudi koji žele da sa razumevanjem pročitaju tekst imaju što potpuniji uvid u stvar.

Sve u svemu, dobar tekst, i sviđa mi se što si naveo konkretne primere, i uopšte što si se potrudio oko teksta. Mislim da su primeri jako bitni za čitaoce.

E sad, kao što rekoh, ovako teorijski mi to sve deluje na mestu, samo bismo svi mi ovde i dalje voleli da čujemo iskustva iz prakse. Mada, verovatno odgovaraju ovome, ili su barem tu negde. Ne znam, verovatno si odgovorio dosta ljudi ovim tekstom od ugradnje HHO generatora, ali to može biti u njihovu korist. Voleo bih da čujem šta drugi misle, kao i ti verovatno. :)

Moj poziv da nam se jave oni koji imaju realnih iskustava sa HHO generatorima, ili znaju nekog ko to ima, a imaju poverenja u njega, i da nam prenesu utiske iz prakse, i dalje stoji.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03-May-2012 11:24 
Mazda lover
User avatar

Joined: 24-Nov-2011 9:44
Posts: 905
Automobil: mazda 626 ge 86kw automatik
Lokacija: vrcin
svaka cast ninoslave na postu,tako sam nesto i cuo al nisam bio siguran.moj zakljucak je kao i sto mi rekao drugar sa masinskog fakulteta bacanje love


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04-May-2012 12:35 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 30-May-2010 10:30
Posts: 2315
Automobil: Mazda 121 1.3i 16V '91.
Lokacija: Beograd
Skidam kapu za post Ninoslave.
Strucno i jasno objasnjeno do detalja sustina HHO generatora.

Evo i ja da navedem jedan primer ugradjenog HHO generatora u nekoj starijoj mecki (mislim da se radi o 124). To je caletov kolega sa posla koji je ovo ugradio pre 1 ili 2 godine i po caletovim recima nije primecivao razliku u potrosnji, a i u zadnje vreme auto mu je pravio probleme (nesto je detoniralo) pa je morao da izvadi ceo sistem. Uredjaj nije ugradio kod bilo koga, vec u nekoj firmi koja se bavi time i koja mu je dala sajamski popust 30% na sajmu automobila.
E sad vidim ja da ce plindza da uleti u 121 ili ce se i dalje ljudski voziti na benzin, ali retko.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re:
PostPosted: 04-May-2012 2:10 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 9:08
Posts: 473
Location: Beograd
Automobil: Mazda6 2.0 DIRECO-D
Lokacija: Beograd
Ivan wrote:
Slažem se sa svim, barem ovako u teoriji to izgleda tačno, jedino bih skrenuo pažnju da je zapravo uloženi rad (iliti energija) integral snage u vremenu, a ne obrnuto kao što si napisao, ali to je beznačajna stvar u ovom tekstu, ne menja suštinu.


Ja sam zapravo napisao da je snaga jednaka izvršenom radu u jedinici vremena, odnosno

P=W/t

Ovo što ti napominješ je tkz. mehanički rad i izvodi se iz "moje" jednačine (tj. osnovne definicije snage) na sledeći način:

Mehanički rad je proizvod sile i promene puta (pomeranja) koje ta sila izaziva:

W=FxΔd

Kada ovo unesemo u prethodnu jednačinu dolazimo do

P=FxΔd/t

a kako je pomeranje (pređeni put) u jedinici vremena jednak brzini kretanja (V=Δd/t) to je snaga proizvod sile i brzine:

P=FxV

Odnosno kažemo da je mehanički rad izvršen na pomeranju jednak linijskom (vremenskom) integralu proizvoda sile i pomeranja:

W=ʃFxdC=ʃFxVdt=ʃPdt

gde je C definiše putanju (pomeranje), V definiše brzinu pomeranja a P uloženu snagu.

U svakom slučaju nije mi bila namera da uspavljujem čitaoce "višom" matematikom već da samo naglasim vezu između rada i snage te time "objasnim" razloge zbog kojih svi proizvođači rade na povećanju (specifične) snage motora.

Kao što vidiš govorimo o istoj stvari, ja sam samo pokušao da materiju "pojednostavim". :D

_________________
Image Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04-May-2012 1:37 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 26-May-2011 12:20
Posts: 70
Automobil: Mazda MX-5 NB FL
Lokacija: Novi Beograd
Da, u pravu si, to jesu tačne definicije. Ja sam malo familijarniji sa onim integralom koji sam spomenuo, jer se više koristi u mojoj struci, a dinamiku sam očigledno malo zaboravio iako sam nekada fiziku odlično znao... Zaboravljaju se stvari kad se čovek ne bavi njima više...

Vidim ja da ovde neće biti ništa od HHO generatora. :)

BTW, čini mi se da je ova tema imala više postova, pre svega od SideShow-a. Zna li neko šta se sa njima desilo?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 04-May-2012 10:12 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 30-May-2010 10:30
Posts: 2315
Automobil: Mazda 121 1.3i 16V '91.
Lokacija: Beograd
kolko znam nije jos nista ugradio...

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-May-2012 11:11 
Mazda driver
User avatar

Joined: 14-Apr-2010 1:46
Posts: 277
Location: Beograd
Automobil: 323F BA 1.5 `97.
Opet me nije bilo dugo, jer nemam net gajbi a vani vodim vrlo haotichan zzivot, pa ne stizzem sve. Bio sam do Ljubishe Markovicja u Zrenjaninu i svidela mi se njegova pricha iz prve ruke, ali mi se nije svidela cena proizvoda. On je ranije ugradjivao kompletan sistem u svaka kola i izgleda da mu se neko zbog toga naje*ao majke i sad prodaje samo generator bez dodatnih delova, kablova releja, kanistera itd. po ceni od 150e.
Nashao sam firmu koja prodaje kompletan sistem nov sa garancijom 12 meseci za motore do 2200 kubika shto je kul i cena mu je 120e +verovatno 30ak evra za ugradnju, mad mislim da cju to sam po uputstvu. Lakashe se montira nego pojachalo i ksenoni. :) Pogledajte na kupujem prodajem. Lokacija je Beograd/Zvezdara. Skupljam novce i energije da odem i do njega da razmenimo koju rechenicu i da konachno istestiram sve pa da iz prve ruke napishem utiske... Hvala na strpljenju...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-May-2012 12:23 
Mazda lover
User avatar

Joined: 24-Nov-2011 9:44
Posts: 905
Automobil: mazda 626 ge 86kw automatik
Lokacija: vrcin
ja sam hteo da ugradim kod tog sa zvezdare pa sam odustao


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-May-2012 9:27 
Mazda lover
User avatar

Joined: 15-Sep-2011 11:48
Posts: 387
Automobil: Mazda 323 bg
Lokacija: Sabac, okolina
Što si odustao? Ja sam pratio temu o tome na cbc forumu dok je nisu zaključali, ima danima da se čita. Zapravo uglavnom su uputstva i saveti za izradu, malo je onih koji baš tvrde da pomaže. Deluje da kako ko ugradi tako izostaje sa foruma. Ja na mazgi već imam plinski uređaj pa ne bih dobio neku uštedu a i pomalo se bojim mržnjenja zimi a tad mi kola trebaju bukvalno svaki dan, a i tesno mi je pod haubom plus ako počne auto nešto da zeza a sa tolikim modifikacijama (venturi na ajnšpricu pa ako bih i to dodao) ne znam dal bih znao odakle da počnem da tražim kvar pa mi se i ne žuri. Ali sam i dalje zainteresovan ako bi više ljudi potvrdilo da to pomaže, ugradio bih na traktor, a razmišljao sam i o skuteru, da mu ugradim plin ili hho ali me muči što je dvotaktni vazdušar pa bih mu verovatno poremetio podmazivanje a i na 1000km potroši oko 30l benzina pa mi i nije zapelo da se guzim i karabidžim nešto na njega. Plus ostaje kako precizno podesiti količinu vodonika koji ide u motor. Ako bi išlo previše sigurno ne bi prijalo motoru zbog korozije i oksidacije delova. Za skuter mi nije skupa generalka ako bih ga zajebao ali za traktor jeste. Tako da sam za sad samo zainteresovan i aktivan posmatrač razvoja događaja oko ovog sistema.

_________________
vulkan


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net