It is currently 20-Oct-2018 12:37


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 24-Jan-2009 11:32 
Mazdaš u povoju

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 12
nit smrdi nit dimi a da trosi, trosi i to sve vise i vise,danas sam dolio jos 1,5l tako da je potrosio za 6500 oko 8 l.U servisu su rekli da verovatno nije do pcv ventila koji je nepristupacan i da bi se doslo do njega mora dosta toga da se poskida a posto ja nisam imao mnogo vremena nisam hteo to da mi rade.oni pretpostavljaju da su se zaglavile karike jer auto i nije mnogo vozen dok ga ja nisam uzeo i ni oni ne mogu da veruju da je nesto gore ali da nista ne moze da se uradi dok se ne otvori motor i vidi sta se desava.na svecicama ima malo garezi i kompresija je slabija oko 13,5 na prvom i 3cem a na 2 i 4 oko 11.tako da sam izgleda kurate srece i da ce morati da se radi osvezenje kao da imam jugo a ne mazdu.do sada nisu imali takav slucaj u servisu.tako da ce me strefiti najgori scenario koji sam hteo da izbegnem a to je da ostanem bez auta na ko zna koliko dana: :(


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 12:42 
Mazdaš u povoju

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 10
Zapekle karike?

Ja bih na tvom mestu sredio taj ventil, zatim bih dodao ulju sredstvo za ispiranje motora, ili probao fazon sa mesavinom nafte i ulja, zatim bih zamenio ulje i video sta se desava.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 2:04 
Mazdaš u povoju

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 12
RANK wrote:
Zapekle karike?

Ja bih na tvom mestu sredio taj ventil, zatim bih dodao ulju sredstvo za ispiranje motora, ili probao fazon sa mesavinom nafte i ulja, zatim bih zamenio ulje i video sta se desava.


To su i oni predlozili kao prvi korak.ispiranje motora sa nekim sredstvom i pracenje da li je doslo do poboljsanja, . ali kakve sam srece ja sam se vec poceo raspitivati koliko kostaju karike:((


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 2:29 
Mazdaš u povoju

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 10
Poslusaj ih, a sredstva za ispiranje su najmanje agresivna metoda, ima i agresivnijih sa vecom sansom za uspeh.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 1:11 
Mazda lover

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 923
Ako su karike zapekle, lepo ga poteras na auto put, pun gas u 4 brzini i vozis do Nisa i nazad. Gore nemoze da bude. Narednih par promena ulja radis ispod 5000km. I cepas ga ko blesav, to ce da sagori sve sto je u njemu.
Cinjenica da ti se cuju ventili(detonacije), govori da si ulenjio auto, i nakupio koksa u njemu, a ni ulje nisi menjao na vreme.
Tanka kompresija sugerise da tvoj problem verovatno nema veze sa ventilom.
Ja bi sve probao pre otvaranja motora, kad ga oni otvore, to vise nije to...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 2:28 
Mazdaš u povoju

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 10
Slazem se, ali prvo da proba metode u mestu, kao ispirol, nafta ili ATF ulje u kombinaciji sa motornim.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 3:15 
Site Admin
User avatar

Joined: 11-Nov-2009 11:27
Posts: 2430
Location: Beograd
Automobil: Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Lokacija: Beograd
Pa eto izmeris kompresiju i odmah se vidi mnogo bolje sta i kako, a ovo oko dima i potrosnje, ja sam imao auta koja su manje trosila pa se videlo, ali opet mozda i ne mora, ali prosto mi neverovatno da trosi toliko i nista se ne vidi.
I definitivno uradi ovo sa ispiranjem, tesko da su otisle karike malo je taj motor presao. Za motor je dobro da se zagreje kako valja da sprzi raznorazne naslage po motoru.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 6:39 
Mazdaš u povoju

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 12
bax76 wrote:
Ako su karike zapekle, lepo ga poteras na auto put, pun gas u 4 brzini i vozis do Nisa i nazad. Gore nemoze da bude. Narednih par promena ulja radis ispod 5000km. I cepas ga ko blesav, to ce da sagori sve sto je u njemu.
Cinjenica da ti se cuju ventili(detonacije), govori da si ulenjio auto, i nakupio koksa u njemu, a ni ulje nisi menjao na vreme.
Tanka kompresija sugerise da tvoj problem verovatno nema veze sa ventilom.
Ja bi sve probao pre otvaranja motora, kad ga oni otvore, to vise nije to...


Pa ventili su se culi samo tada pred leto i nije bilo detonacija vec samo su zvecili, ulje sam menjao u normalnim intervalima na svakih 10 000km kao sto je i propisano samo sto sam jos i dolivao non stop pa je uvek bilo sveze:(((.Letos sam sa njim prosao preko 3000km po evropi i za to vreme sam dolio samo 1l.tada sigurno nije bio ulenjen.sada verovatno i jeste jer svaki dan vozim po ovom krkljancu po gradu ali bar 1om sedmicno izadjem na auto put i tu zavisno od guzve ga poteram i do 200 ako ima prilike.i ja sam zato da ne otvaram motor jer to mi onda iziskuje da mi auto ostane duze kod njih .dogovorio sam da se pre promene ulja ispere sa nekim sredstvom koje se uspe u auto i auto radi 15-20 min u mestu onda se sve izbaci i sipa ulje i prati potrosnja.samo sto sam ja skeptik,mislim da je to slaba vajda.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 7:48 
Mazda lover

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 923
Verovatno si u pravu i nece pomoci nikakvo ispiranje, spremi se na rasturanje motora.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 8:50 
Mazda lover

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 923
Treba dobro razmisliti sta i kako dalje, dolivanje ulja u toj kolicini je mnogo skup sport, verovatno bi taksi izasao jeftinije :lool: a nije ni zdravo za motor, katalizator (koliko tek to kosta)...........


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2009 11:47 
Site Admin
User avatar

Joined: 11-Nov-2009 11:27
Posts: 2430
Location: Beograd
Automobil: Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Lokacija: Beograd
Pa ako je tebi trosio po malo i sad poceo na veliko onda nema sta, meni se cini da mora da se to otvara, e sad sto je to tako posto je to smesna kilometraza uopste mi nije jasno.
Znam da ti je sad ovo pisanije ovde zadnja stvar, ali ako mozes javi obavezno sta si na kraju uradio, znacice nekom.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2009 8:55 
Site Admin
User avatar

Joined: 11-Nov-2009 11:27
Posts: 2430
Location: Beograd
Automobil: Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Lokacija: Beograd
Sta bi ovde, jesi li resio nesto?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Mar-2009 11:01 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
ako je ona trosila malo, pa sve vise tu karike nisu zapekle sigurno. na jednoj GF, koja je dugo stajala, i zapekle joj karike, uspeo sam da ih otpustim sa WD-40. dva mala WD-a sam potrosio i uspeo, isprskao jedan u cilindre, zavio svecice da ne isparava i ostavio celu noc. sutra upalio, izasao na pravac, poterao dobro, vratio se i ponovio postupak i uspelo je. U jednom servisu sam video kvar na GE modelu, gde je kanal od ulja blizu drugog cilindra i gde je dihtung glave probio i punio drugi cilindar ulja. isto je trosio sve vise i vise, nije se videlo nista na izduvu sem ujutro kad upali zadimi plav dim i prestane.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Oct-2010 11:17 
evo i ja da se ukljucim: mazda 3 2.0 Sport GTA (beniznac), trosi ulje na auto-putu kao lud (2 litre do Vrnjacke banje i nazad) po gradu gotovo nista. Bio sam u Profilu, prvo su mi promenili viskozitet (stavili 40) ali i dalje isti problem...

Na stranim forumima sam citao da problem moze da bude "PCV valve" sta god to znacilo (ako neko zna na nasem jeziku da mi objasni sta je to)

Danas su mi merili kompresiju i sve je ok. Oni sumnjaju na karike, hoce da ga otvaraju i za sve to traze 100,000+ DIN plus 6-7 dana da auto bude kod njih. Inace auto je kupljen upravo kod njih, presao 107,000km (2004. god), odrzavan kod njih.

Jel ima neko ideju nesto drugo da probam pre nego kako oni kazu "osvezenje" auta... (i praznjenje mog dzepa).

Pozdrav,
Miki


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 31-Oct-2010 3:31 
ja mislim da treba da vise nikad ne ides u ovlasceni,nego kod proverenog servisera sa preporukom,da se izmeri kopresija,ako je ok,ostaje da se proba s drugim uljem koje preporuci neko ko zna,pa da se proveri iber koji se gore spominje,pa ako i dalje nema odgovora da se skine glava i vide gumice ventila,znaci detaljna analiza pre otvaranja motora,pozzzz


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 09-Mar-2011 6:54 
Mazda lover
User avatar

Joined: 22-Sep-2010 12:16
Posts: 398
Automobil: Mazda 6 1.8i 626 2.0 MX3 V6
Lokacija: Trstenik
Drustvo imam problem motor mi izgleda poceo da trosi enormno ulje...Naime 3 puta sam bio do Beograda za 10 dana relacija Krusevac-Beograd i nazad spucao mi skoro 3 litara ulja +kad dolijem ulje u motor on pokazuje na merac dok posle 10-15km kad odem do grada i vratim se kuci ne pokazuje ni minimum(auto ostavim 30min pre merenja)ali cudi me sto na dnu meraca kad izvadim merac ima nesto belo po njemu,a ulje ne pokazuje nista..kontrolka se ne pali za ulje amotor je inace svud suv nigde nema da se vidi da gubi ulje znaci cist kao suza...ali danas poceo da vrzdi i kao da melje nesto u njemu kad sam ga upalio...prvi sam mu vlasnik motor nikad rasturan ulje menjano redovno i svi servisi sto trebalo...mazda 6 je 2003god 1.8cc 16v motor i ima plin,ako nesto znaci molim za sto brzi odgovor da bih znao sta je u pitanju auto mi treba svaki dan a nesmem da ga vozim zbog ovoga da nebih napravio jos gore... :cry: :cry:

_________________
https://www.facebook.com/mazdaclubserbia?fref=ts
Image
https://www.facebook.com/groups/1523965534518577/


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-Mar-2011 8:18 
Site Admin
User avatar

Joined: 11-Nov-2009 11:27
Posts: 2430
Location: Beograd
Automobil: Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Lokacija: Beograd
Uf, pa ako nigde ne curi mora negde da ode, tj. da se potrosi, to belo oce da se napravi kad pomesa ulje i vodu pa taj "majonez", a kakva ti je rashladna tecnost, i jel imas tu na cepu to belo.
Sto pre ti to negde da pogleda neki majstor, to sto se cuje moze da bude mnogo lose, ako bas moras da vozis, kupi ulje i dolivaj stalno na putu do majstora.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Mar-2011 12:19 
Mazda lover
User avatar

Joined: 22-Sep-2010 12:16
Posts: 398
Automobil: Mazda 6 1.8i 626 2.0 MX3 V6
Lokacija: Trstenik
Jel zna kolika bi trebala da bude kompresija za mazdu 6 1.8kubika 16ventila dohc motor pa da se po tome orijentisem veceras sam bio kod majstora sumlja da su mi otisle gumice na ventilima a u najgorem slucaju i karike ali nismo merili kompresiju zato sto je pozajmio uredjaj nekom coveku da proveri svoj auto..Ubicu se auto mi presao svega 149000km pa dal je moguce da je zreo za generalku ...Rashladna tecnost je ok ne gubi nivo niti ima tog belog na cepu niti je masna od ulja...gde imam prospekt cene delova za motor da se orijentisem sta i kako...

_________________
https://www.facebook.com/mazdaclubserbia?fref=ts
Image
https://www.facebook.com/groups/1523965534518577/


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2011 1:01 
Mazda driver

Joined: 22-Oct-2010 12:58
Posts: 128
Automobil: Mazda MPV
Lokacija: Bajina Basta
Na toj kilometrazi nemoguce je da treba da se radi motor.Da slucajno nije pregrejan?'


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2011 1:12 
Mazda lover
User avatar

Joined: 22-Sep-2010 12:16
Posts: 398
Automobil: Mazda 6 1.8i 626 2.0 MX3 V6
Lokacija: Trstenik
sukabb wrote:
Na toj kilometrazi nemoguce je da treba da se radi motor.Da slucajno nije pregrejan?'

Znam i ja da je nemoguce nikad nije bio pregrejan uvek temperatura na pola stoji kad se zagreje nikad preko toga niti je ikad gubio nivo antifriza

_________________
https://www.facebook.com/mazdaclubserbia?fref=ts
Image
https://www.facebook.com/groups/1523965534518577/


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2011 8:14 
Site Admin
User avatar

Joined: 11-Nov-2009 11:27
Posts: 2430
Location: Beograd
Automobil: Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Lokacija: Beograd
Nesto mi cudno da na ventilima odjednom pocne da trosi toliko, to obicno ide malo po malo, a tebi trosi brze od goriva,meri tu kompresiju i pazi na nivo ako se vozas.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Mar-2011 12:41 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7351
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Druze, sta uradi na kraju? Jel se zna sta joj je?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02-Oct-2012 1:54 
Mazda lover
User avatar

Joined: 22-Sep-2010 12:16
Posts: 398
Automobil: Mazda 6 1.8i 626 2.0 MX3 V6
Lokacija: Trstenik
Nista nisam radio vozao se jos neko vreme do isteka registracije uz dolivanje ulja i onda parkirao u garazu(jbg radi se stalno+zena dete trazi da mu kupis ovo ono i nikako da se skrpim za neki veci kes)..merio sam kompresiju i kompresija je dobra ali svi mi predlazu skidanje glave i sredjivanje ventila dok ja mislim da ventili nevaljaju nebi lepu i kompresiju pokazao ili pak gresim.mislim da imam slican problem kao i miki69 sa njegovom trojkom jer imamo iste simtome sto se tice potrosnje ulja i onog belog dima kad se startuje ujutru i na malo jaci gas ali ne uvek...pa me zanima gde se nalazi taj PCV ventil na sestici dali moze da se popravi ili sta vec ili moram da kupim novi i dali to ima jos gde da se kupi osim u ovlascenom servisu i kolika bi mu bila cena orijentaciono.promenio bih to prvo pa ako nije do toga da lepo sredim ventile i kraj price...zeljan sam da je vozim malo jer trenutno vozim dedin 626 :lol :)

_________________
https://www.facebook.com/mazdaclubserbia?fref=ts
Image
https://www.facebook.com/groups/1523965534518577/


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 07-Oct-2012 8:23 
Mazda lover
User avatar

Joined: 22-Sep-2010 12:16
Posts: 398
Automobil: Mazda 6 1.8i 626 2.0 MX3 V6
Lokacija: Trstenik
e pa drugari ja danas raskupusao pola auta da bi dosao do PCV ventila trebalo mi je oko 5 sati da to sve rasturim posto to nikad nisam radio neka mi je bog upomoc kad budem trebao sve to da vratim posle hehe...skinuo celu usisnu granu dizne za gorivo kutiju filtera za vazduh pola instalacije plinske tj mahom ona crevca sto idu u granu brdo prikljucaka aman koliko ih ima :)) E sad ono glavno skinuo PCV ventil onako malo sa mukom neda se onaj poklopcic sto ga drzi pa to ti je...plasticna dekla je bila sva umazana i taloga ulja je imalo za izvoz a na ventilu jos i gore e sad zanima me ocistio sam ga fes ali ne zatvara mi bas ono odmah a i kuglica sto je unutra kao da ima lufta lupka kad ga tresem levo desno gore dole pa jeli to ok ili ne... Slike sutra kako je tekao mukotrpan rad :alkosi

_________________
https://www.facebook.com/mazdaclubserbia?fref=ts
Image
https://www.facebook.com/groups/1523965534518577/


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 09-Oct-2012 1:51 
Mazda lover
User avatar

Joined: 22-Sep-2010 12:16
Posts: 398
Automobil: Mazda 6 1.8i 626 2.0 MX3 V6
Lokacija: Trstenik
E jutros ja pocnem da okrecem brojeve svih mogucih mazdinih prodavnica za ovaj PCV i niko zivi ga nema...da bude jos stvar crnja pozovem nase ovlascene servise u KG(Nikom)sve ok ljubazni ali se ceka mesec dana,sledeci je bio Auto MG u nisu ljudi neznaju sta je to bruka...sledeci su bili cacani(Dipem)ljubazni sve ok ali ni oni nemaju mora da se poruci isto do mesec dana se ceka,sledeci je bio Grand M Novi Sad javlja se covek nema pojma sta je to PCV zove drugog majstora ni on nezna pita cemu to sluzi gde se nalazi objasnjavam ja njemu on cekaj da pozovem kolegu javlja mi se treci majstor ni on nezna o cemu govorim :lol ja puko kazem nema veze dovidjenja znaci ljudi dajte otkaz da se ne brukate vise i zadnji na spisku je bio Profil covek se javlja i sa njim malo natezanja sta koje kako nalazi on to nekako ima na stanju u Austriji odakle nabavljaju stize za deset dana ja sav hepi e onda usledi bum kaze on meni dodji da das 50% kaparu pa kad stigne resto kes,a ja iz KS.Njega ne zanima...tako kao mora da ja dodjem licno nemaju nikakav ziro racun da im uplatim skenja me lik skroz...a deo kosta 23-24 evra i sad ja da dodjem do BG jednom da dam kaparu pa posle jos jednom da uzmem mene ce to izaci 130evra znaci katastrofa :cry: mora bolje da se organizuju sto se tice placanja...
I kad sam mislio da od PCV nema nista i da cu morati da cekam mesec dana da narucim u Cacak okrenem drugara koji dovozi delove za sta hoces iz grcke zadnja moja nada kazem ja njemu sta i kako i sta mi treba on se covek nasmeja dodji imam PCV za mazdu ali 2.0 narucio covek al nije uzeo nejavlja se uopste a ja kao da sam dobio na lotou :bravo1
odem ja da uzmem ponesem moj stari da uporedim isti su ma nema nikakve razlike super

Image
Upada u dekli fes

Image
Inace nisam slikao dekli iznutra bilo me sramota kakav je bio sav nikakav

Image
i ova sipka skroz desno sto je do usisa je bila haos puna taloga ovde je ispolirana koliko je moglo
Image
Usisnu granu sam morao da perem benzinom i teskopskom cetkom iznutra jer je i ona bila sva zamascena sad je kao nova :palac
Image
Evo i sa cela jedna slika
Image
Crevo koje se navlaci na PCV ventil

Image
Evo i IAC ili Idle Air Control oribosan posto je bio pun ulja

Image


Image
Evo i slika MAP senzora isto bio pun taloga da se senzor nije ni video cudim se kako je uopste i radio ovde je oglancan

Image
I gde ide za one koji neznaju
Image
evo malo slika i od usisa i ventila ociscenih koliko sam mogao 1cilindar

Image
2 cilindar
Image
3 cilindar
Image
4 cilindar

Image
doslo vreme da se vrati grana gornji srafovi su bili ok pristupacni ali da nisam imao ovaj magnet za donje srafove neznam kako bih vratio i zasrafio jer je toliko nepristupacno..magnetic me je spasio :D

Image
U medjuvremenu drug mi je doneo benzinske dizne ili injektori bili su na ciscenju sad prskaju kao novi
zao mi tek kad sam ih namestio setio sam se da ih nisam slikao sredjene
Image
Vracena crevca za plin na granu
Image
evo i klapne za gas koja je isto bila zamazana

Image
Evo malo sredjeniji kablovi i kablici sajli i sta ti ja znam vec :D

Image
Vracaju se sajle od gasa

Image


Image
evo jos koja slika kako sam ja to upakovao i spakovao mozda je moglo i bolje ali ok je i ovako

Image


Image
Eto nadam se da vas nisam mnogo udavio ali za nekog ko radi ovakav zahvat prvi put uz pomoc manuela super je ispalo auto je upalio odmah nema nikakvih gresaka radi savrseno...ostalo mi je jos ulje i filter da mu promenim i to bi bilo to.

_________________
https://www.facebook.com/mazdaclubserbia?fref=ts
Image
https://www.facebook.com/groups/1523965534518577/


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net