It is currently 18-Feb-2018 10:25


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
PostPosted: 19-Jan-2018 7:32 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
evo neke novosti:
mazda je upalila, i radila lepo... provozao sam je jedno 7-8 km... sve super...
medjutim opet pocne da mi se gasi, ugasi se, ali mogu da ga upalim... upali normalno, cak ne moram ni da skidam kontakt...
upali se nekad lampica ESP i ugasi auto, posle ESP se upali CHKENG... a nekad samo CHKENG i ugasi mi auto kad je na leru, a kad je u voznji samo zatrza, ili se bas ugasi...
cekam kolegu sa dijagnostikom, pa cemo da vidimo ima li kakvu gresku...
ako imate sugestije, moze

masa se kdo sestice nalazi na sasiji iza levog fara, ispod table sa osiguracima... to je sve ocisceno i ne bi trebalo da pravi problem vise, ali nesto drugo pravi problem


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 8:02 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 241
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Ako budes uspeo da komuniciras sa ECU, kod greske ce te sigurno uputiti na problem. Cudno bi bilo da nema nista zapamceno, to znaci da je ECU izgubio napajanje u radu.

Ja sam mislio da proveris kakva je masa od bloka prema sasiji, rade li lepo farovi, ventilator od grejanja i slicno?


Top
Online Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 8:05 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
sve radi savrseno, samo sto nekad prekine ceo auto sa radom, farovi, brisaci i sve ostalo radi kako valja, cak i kad se desi prekid


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 8:29 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 241
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Jer on radi sa starim ili sa novim ECU?


Top
Online Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 9:00 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
sa starim ECU
a sad opet nece da upali, odstojao je malo, i sad mrtav... strasnooo


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 9:27 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
ne moze opet da se nakaci na dijagnostiku


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 9:31 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1105
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Naisao sam na jedan slucaj isti kao tvoj na nekom forumu, pali voze pa stane nece, pa nekako jedva pa opet stane u voznji. Pise da je u servisu ocitao greske iz PCM-a, ali naravno to je bio poslednji post, ne znam da li 6-ica zahteva neku odredjenu dijagnostiku pa da samo ta moze da komunicira s kompom?

Ovo je malo predaleka teorija ali neki su pisali da skinu minus i drze kocnicu i navodno to pomogne da resetuje blokadu motora, i da navodno proradi.

A citao sam da ima vise masa, jedna tamo kod kutije za vazduh i kod farova i ima neka kod abs kutije i neka oko levog amortizera mada nije objasnjeno precizno gde je.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 9:43 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
ima jedna tu kod kutije osiguraca, ima sa desne strane na nosac motora, i sa leve strane na solju amortizera... sve mase su ociscene, osmirglane i vracene nazad


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 9:43 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
probacu sa kocnicom i skinutim minusom... samo da proradi da ocitam bar neku gresku, da znam gde bar da lutam


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Jan-2018 10:04 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1105
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Nemam ideju vise probaj ako imas rezervni osigurac da zamenis ona dva tri koji su vezani za grejace i starter i komp, ja sam imao problem unutra da osigurac nema nikakvu pukotinu nista ceo osigurac i kad sam ga promenio bude u redu, bio neki jeftin sta li je vec posle sam ga otvorio i nasao neku bas malu liniju.

Ako uspes da ga upalis probaj tad da ga nakacis da ocita greske ako ne sacekaj da ide kod tog sto rece da resava sve, valjda ce imati adekvatnu dijagnostiku, da ne gubis zivce.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Jan-2018 1:09 
Mazda lover
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 982
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Ja bi provjerio BCM modul u ovlastenom servisu , jedino oni imaju dijagnostiku da mu pristupe ;)

Bas se BCM modul nalazi unutar kabine , a ECU u motornom prostoru vecinom iznad lijevog blatobrana ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Jan-2018 1:32 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 241
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Ova model nema BCM, a i BCM nema uticaja na verglanje, ili rad ECU-a. Njemu je ECU ispod volana.

Kod mnogih ljudi postoji percepcija da je ovlasceni servis "holy grail", i da sve probleme moze da resi. Posle posete par fabrickih servisa, mnogi od njih nemaju najnovije uredjaje za diagnostiku, jer su svaki od njih po par hiljada evra, a o strucnosti kadra je skroz druga prica... nista bolje nego bilo koji drugi servis sa malo sposobnijim radnicima.


Top
Online Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Jan-2018 1:36 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2034
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Pogledaj imas li kakvih masa ispod nosaca acc. Meni na 626 bile tu ali jedini problem vezano za njih je bio da kratko svetlo ne radi. Nosac nije fixiran bio i izlomio ispod konektor...

Inercioni prekidac nema?

Послато са Lenovo A6000 уз помоћ Тапатока


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Jan-2018 1:42 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4906
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
chupo wrote:
Ova model nema BCM, a i BCM nema uticaja na verglanje, ili rad ECU-a. Njemu je ECU ispod volana.

Kod mnogih ljudi postoji percepcija da je ovlasceni servis "holy grail", i da sve probleme moze da resi. Posle posete par fabrickih servisa, mnogi od njih nemaju najnovije uredjaje za diagnostiku, jer su svaki od njih po par hiljada evra, a o strucnosti kadra je skroz druga prica... nista bolje nego bilo koji drugi servis sa malo sposobnijim radnicima.

:ija :ija :ija Upravo iz razloga što kada se na mazdi pojavi neki problem koji nije svakodnevni, možeš da se pripremiš na nagađanja servisera o tvom trošku, gubljenja vremena i malom verovatnoćom da će problem rešen. Iz tog razloga mazdu više ne stavljam u izbor marke pri kupovini, a da su lepa kola sa dušom, jesu.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Jan-2018 4:25 
Mazda lover
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 982
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
chupo wrote:
Ova model nema BCM, a i BCM nema uticaja na verglanje, ili rad ECU-a. Njemu je ECU ispod volana.

Kod mnogih ljudi postoji percepcija da je ovlasceni servis "holy grail", i da sve probleme moze da resi. Posle posete par fabrickih servisa, mnogi od njih nemaju najnovije uredjaje za diagnostiku, jer su svaki od njih po par hiljada evra, a o strucnosti kadra je skroz druga prica... nista bolje nego bilo koji drugi servis sa malo sposobnijim radnicima.

:palac

Nista onda :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jan-2018 11:29 
jr. Mazdaš

Joined: 07-Feb-2017 4:17
Posts: 58
Lokacija: Bgd
Amavrenski šta se desilo na kraju? Da li si našao šta je uzrok svih problema?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Jan-2018 12:32 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
Nije jos resen problem... Trenutno je auto kod nekog majstora, trebao je da pocne u pnedeljak, ali se to naravno pomera za dan dva tri, kako to vec ide. Uglavnom uzet je da se radi. Koliko sam saznao, na dijagnostiku nece da se nakaci jer su CAN bus L i CAN bus H ili ilu kratkom spoju, ili nemaju kontakta uoste. To su magistrale za povezivanje modula po kolima i za citanje podataka... To je ono sto ja znam.
Napisacu ja sta je problem, i kako je resen.. Tj prenecu sve sto meni majstor bude rekao, tako da nadam se da ce sve da mi kaze


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 29-Jan-2018 10:11 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1595
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
mazdica je proradila :banana
majstor je popravio
kvar je bio u instalaciji, neka zica sto ide od table sa osiguracim, pa obilazi oko hladnjaka i motora, i na mestu gde ulazi u kabinu je bila u kratkom spoju ili prekidu... uglavnom radi se o zici koja je CAN Bus magistrala, glavna za komunikaciju sa ECU i ostalim modulima
ceh je bio 80eur
nije bas malo, ali je bar sredjeno


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Jan-2018 11:10 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 241
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Znaci tvoj ECU je bio ispravan?

Bas me cudi to da dve zice koje sluze za komunikaciju sa drugim modulima i diagnostikom, u slucaju prespajanja mogu da onesposobe auto. Osnovni principi "fail safe" dizajna bi to trebali da sprece, ali vidis svakave propuste prave u dizajnu elektronike za auta.


Top
Online Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Jan-2018 11:17 
jr. Mazdaš

Joined: 07-Feb-2017 4:17
Posts: 58
Lokacija: Bgd
Odlično! Te male i sitne gluposti odnesu najviše vremena i živaca. :prut


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net