It is currently 18-Dec-2017 5:03


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12-Mar-2014 12:18 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 10-Mar-2014 9:59
Posts: 81
Automobil: Mazda 6 sport combi 136 CD TE
Lokacija: Zagreb
Evo, posto nisam primjetio da nemate temu o mazdi 6 MPS, evo da ja otvorim.

Evo neke specifikacije ovog auta :

Motor koji pokrece ovu mazdu je mazdin 2.3 DISI turbo koji ima 191kW iliti 254 konja. To je ujedino i jedina limuzina koja ima 4x4 pogon koji nazalost nema prekidac za mjenjanje na prednje ili zadnje pogosne kotace tako da mu je i potrosnja dosta velika (grad: 17-19 litri , autoput : 9-11 litri) sve zavisi o voznji. Ova mazda ima 6 brzina , ali to nije ni cudno s obzirom koliku snagu motor ima i koliko mu je ubrzanje. Osobno sam dosao od 0-100 za 5.5 sekundi i nisam primjetio nikakvu turbo rupu dok sam ubrzavao do odredjenih okretaja prije saltanja u sljedecu brzinu. Ali opet s druge strane nisam niti imao niti prostora niti potrebe da bi isao do krajnjeg okretnog momenta u svakoj brzini kada kao sto sam napisao od 0-100 mu treba 5.5 sekundi pa vam je i jasno koliku putanju auto prolazi saltajuci u vece brzine. Ova kako ju ja zovem krstarica ujedino ima i tempomat pa se sa gustom zaletite na autoputu do voljene brzine , ukljucite tempomat i uzivate u voznji bez umaranja nogu .

E sad, ovaj auto sto je dobar stvar se moze voziti normalnom voznjoj izgledajuci kao da je u njemu motor od 105 konja bez da se osjeti trenje na vozilu kao na primjer da se zatrese pri promjeni brzine na malim okretajima. A moze se voziti naravno i sportskim stilom. E sad je jedina preporuka naravno ukoliko se vozi malo brze sa njim da kada se stane da auto radi jos nekoliko sekundi radi turbine da se ode u lepu materu , a posto turbina ipak nije male cijene, bolje se strpit nego poslje plakat.

E sad, problematika ovog vozila lezi sto u potrosnji goriva, tako ujedino i jedna najveca njegova mana su Nosica motora. S obzirom da su radjeni za ovu mazdu kao i za obicnu mazdu 6 , nakon odredjenih kilometara radi jacine motora dolazi do pucanja nosaca , sto nikada zapravo nisu niti popravili nego su dali i dalje u prodaju obicne nosace. E sad, moze se kupiti tune-up nosaci za motor medjutim onda motor nema luft nikakav, dolazi do tresnje cijelog vozila i samog prijenosa snage na kotace sto opet nije neko rijesenje.

Osim nosaca motora , sto je najfascinantnije od svega u auto su ugradili ekran (koji se moze i nemora dizati kod paljenja vozila) i GPS navigaciju sa CD-romom koji se nalazi u suvozacevom pretincu . Medjutim, ne postoji niti jedan mazdin originalni CD sa navigacijom da se na njemu nalaze zemlje balkana . E sad, dali je uopce mazda 6 MPS bila ikada za nase trziste je veliko pitanje s obzirom da niti narednih godina nikada nisu napravili GPS sa nasim zemljama. Ali kako za svaki problem ima rijesenje tako i za ovo ima, navigacija koja pase mazdinom MPS-u za navigaciju je Land Rover-ova navigacija, tako da se moze koristiti njihov CD. Medjutim kako je navigacija zadnja koja se moze upotrijebiti u MPS-u iz 2008 , infrastruktura cesta i puteva su se dosta promjenile jer ipak je tu 6 godina razlike, tako da je navigacija iako imate CD sa nasim zemljama zapravo malo potrebna, dapace ukoliko idete negdje di niste bili GPS ce vas odvesti tamo, ali ne novim putevima nego starima, ali opet bolje ista nego nista.

Dobra stvar od opreme na ovom autu je to sto se moze upaliti i zgasiti suvozacev airbag s obzirom dali vozite ili ne dijete na suvozacevom mjestu.
Ujedino dobra stvar kod ovog vozila su i alarm koji trubi na sve zivo i nezivo, kao i sustvar protiv proklizavanja za sva 4 kotaca.

Ali kako je tu rijec o pogonu na sva 4 kotaca, ukoliko mjenjate gume, nazalost moraju se kupiti sve 4 iste gume sa istim ripnama, jer ukoliko se napravi iti malo odstupanje u voznji se osjeti vibracija kardana sto uzrokuje trganje nekih ne toliko jeftinih djelova. E sad tu dolazimo do cijene guma koje nisu niti najmanje jeftine jer je ipak tu rijec o 18 cola , a dimenzija guma je : 215.45 i sto se jos mora paziti kada se kupuju gume je indeks nosivosti jer je auto poprilicno tezak (1665 kg prazno vozilo i jos kad se doda kilaza putnika i tereta) koji minimalno moze iznositi 93 , ukoliko je ispod nije preporucljivo kupiti jer moze doc do explozije gume sto nije ljep osjecaj.

Eto to je za sada to jer moram ic lagano, pa pisem dalje kad ulovim vremena ;)

_________________
jednostavna voznja , samo jedan put, oznacen znakom mazde


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 12-Mar-2014 1:56 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4858
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
Koliko ja znam za Srbiju, sve MPS-ice su iz uvoza, polovne. Mislim da ni jedna nova nije prodata.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 12-Mar-2014 2:28 
Moderator
User avatar

Joined: 30-Jan-2010 3:00
Posts: 3990
Location: kotez
Automobil: mazda premacy 1.8 16v
Lokacija: beograd
mislim da i nije realno ocekivati da auto koji ima 260ks i pogon 4x4 bude bas stedljiv, tako da to mu ne moze biti mana...subaru forester turbo s 2.0 170 ks 4x4 koga sam jedno vreme vozio je trosio 16l po gradu , i to lagane voznje, sto znaci da je mps jos i dobar!!!
sto se tice navigacije,mazda nije jedini auto koji nema mapu balkana u fabrickoj ugradnji...jednostavno oni kapiraju da smo mi zadnja rupa na svirali i boli ih uvo da se bakcu sa nasim mapama...tako bar meni izgleda!!!
to oko nosaca motora je ocigledno propust,ali ako mu je to jedina mana...ja sam odusevljen!!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 12-Mar-2014 3:15 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 10-Mar-2014 9:59
Posts: 81
Automobil: Mazda 6 sport combi 136 CD TE
Lokacija: Zagreb
ma mislim mana za benzin, to ja kazem da je mana.. al ne auta nego mana za djep, al bez brige, tko uzima ovakav auto mora bit spreman placat benzin

Ugl. idemo dalje.

Di sam stao,

Ugl. moram priznati da su na ovom autu razmisljali o stvarno podosta stvari, pa recimo evo neke zanimljive stvari koje sam ja primjetio

Cijeli auto ima ugradjen night mod sto u prijevodu znaci da ukoliko padne noc, vi ste na autoputu i ide vam na ku*ac toliko osvjetljena instrumental ploca kao i srednja konzola i GPS , ima sastrane switch koji se spusti i auto odma svagdje smanji svijetlo, od srednje konzole, instrumental ploče, GPS se prebaci u nocni mod sa puno manje osvjetljenja itd, ugl, odmah se dobije ugodan nocni dozivljaj u autu.

I sto tako, MPS-ova xenon svijetla se automatski dizu i spustaju po asvaltu i kada se pale vidi se kako svijetla stoje gore i onda se spuste automatski koliko je potrebno za dobro osvjetljenje, medjutim , kratka svijetla se ne mogu zgasiti skroz, cim se auto upali pale se i kratka svijetla i ne nogu se ugasiti dok se ne zgasi i auto.

E sad tu dolazi do fascinantne stvari sa alarmom. Recimo kada se sparkirate i izadjete van iz auta, ukoliko niste zakljucali auto, nakon kratkog vremena pocne pistat alarm koji se cuje 2 kvarta dalje, a isto tako ukoliko (sto se meni dogodilo) je netko u autu sa vama, i vi zgasite auto i izadjete van i zakljucate ga a netko je unutra, ukoliko se ta osoba pomakne auto opet pisti da bi ga i gluhi culi.

A nedao bog da ostavite kao moja zena unutarnja svijetla upaljena pa vam iscicaju struju. Ukoliko ga otkljucate sa kljucem odmah pocme tuliti i ne prestaje dok se auto ne zakljuca sa kljucem, a za to vrijeme dok je zakljucan ne mozete upaliti auto. Tako da obavezno treba paziti da se ima baterija u kljucu kao i da se ne ostane bez struje.

E sad, jos jedna jako dobra stvar su sicevi unutra, cista koza, s tim da prednji sicevi imaju grijace (kaoo iza nitko ne sjedi pa netreba ...) tako da fino kad je ljeto, sunce oprzi, dobijete opekline ne dupeta nego i organa koji su u blizini a da ne govorim da volan kao i rucna su isto od koze pa fino nemozete nigdje krenut dok ga ne odgurate u ledaru. A po zimi je zato to jaca strana jer ti ugrije sic u roku minute pa ti se dupe ne mora smrzavat . E sad, jos jedna stvar , vozacev sic ima 4 memorije sjedenja, to znaci nariktas sic u 4 razlicita polozaja, zacuvas i svaki put samo stisnes tipku i on se sam namjesti... fenomenalna stvar, dok je suvozac od*ebo karijeru,on mora sve rucno :D

Ugl, opet moram ic, pisem opet kad ulovim vremena ;)

_________________
jednostavna voznja , samo jedan put, oznacen znakom mazde


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 12-Mar-2014 8:45 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4858
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
spaljozg wrote:
kratka svijetla se ne mogu zgasiti skroz, cim se auto upali pale se i kratka svijetla i ne nogu se ugasiti dok se ne zgasi i auto.

To ti je na svim modelima posle FL.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 13-Mar-2014 1:20 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1622
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
Odlican post svaka cast :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 22-May-2014 11:38 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 10-Mar-2014 9:59
Posts: 81
Automobil: Mazda 6 sport combi 136 CD TE
Lokacija: Zagreb
Dizajn

Kad ne bi imala grbu na poklopcu motora i veće usisnike zraka u prednjem braniku, 260 KS snažna MPS izvedba prošla bi sasvim nezapaženo. Decentni aerodinamični pragovi, malen spojler na poklopcu prtljažnika i 18 colni kotači ne navješćuju orkan pod poklopcem motora. Velike ispušne cijevi su lažne, jer se unutar blještavog kromiranog obruba skrivaju ispušne cijevi normalnog promjera.


Unutrašnjost

Interijer je ostao netaknut. Bogata serijska oprema i kožnata sjedala sportskog profila glavna su odlika MPS-a. Limuzinska udobnost, karakteristična za slabije izvedbe šestice, krasi i najsnažniji model. Ukrućivanje šasije dobrodošlo je za povećanje stabilnosti. Funkcionalnost je nešto lošija nego u civilnom modelu, jer je izostao karakuri sustav preklapanja stražnje klupe. No prtljažnik zato prima velikih 500 litara.

Položaj za upravljačem blago je povišen, što više pogoduje preglednosti nego sportskoj ergonomiji. Dobro odmjereni trokraki upravljač odlično leži u ruci, a kratka ručica mjenjača dodatno naglašava sportski štih. Mjesta je na pretek, naročito straga. Maksimalna brzina od 240 km/h postiže se brzo, a dobra zvučna izolacija uspješno prigušuje šum vjetra u sve do 220 km/h. Visoke putne brzine nisu preporučljive zbog podrhtavanja poklopca motora, zbog ulaska zraka u usisnik hladnjaka.


Motor i mjenjač

Četverocilindarski benzinac obujma 2261 ccm u osnovi je jednak kao u modelu GT. Uz dodatak hladnjaka stlačenog zraka i turbopunjača, potentni je motor pojačan sa 166 na 260 KS, odnosno na čak 114 KS po litri obujma. Okretni moment porastao je sa 207 na 380 Nm, koji su u funkciji već od 3000 okretaja. Japanski jurišnik snagu prenosi putem svih kotača (4x4). Sustav upotpunjen aktivnom raspodjelom momenta među osovinama razdjeljuje snagu u rasponu od 50:50 do 100:0, ovisno o kontaktu kotača s podlogom. Za brzi prijenos snage straga je ugrađena blokada diferencijala s modela RX-8. Proklizavanje kotača minimalno je, čak i pri najvećim opterećenjima. Ubrzanje s mjesta nalikuje katapultiranju. Stotka je na dohvatu za 6 sekundi, a za 200 km/h papučicu gasa valja držati pritisnutom ravno 22 sekunde. Međuubrzanja su još uvjerljivija. Od 80 do 120 km/h MPS-u je potrebno 4,1 s, a od 100 do 200 km/h ubrza za 15,2 sekunde. Dobru autonomiju osigurava spremnik goriva od 64 litre, no iskoristite li sav potencijal motora, MPS može progutati čak 19 litara na 100 km. Smireniji vozači mogu računati s prosječnom potrošnjom od 12 litara.


Ovjes

Kruća šasija poboljšala je vozna svojstva. Ipak, uvijanje okvira i dalje je primjetno, a vrhunska svojstva narušava i premekani ovjes. Upravljač je izravan i precizan te iziskuje svega 2,6 okreta među krajnjim položajima. Uske, zavojite ceste idealan su poligon za ispitivanje mogućnosti automobila 4x4. Mazdin je karakter ipak bliži jurcanju autocestom, nego rušenju rekorda na relijaškim brzincima.


Sigurnost

Kočnice su pojačane diskovima od 320 mm sprijeda te 314 mm straga, a aktivnoj sigurnosti doprinosi i serijski ESP sustav. Uz ABS i ASR te osam zračnih jastuka osjećali smo se sigurno kao u jurećoj tvrđavi. Dobru skrb o putnicima Mazda 6 potvrdila je in a Euro NCAP-ovom crash testu, gdje je ocijenjena sa četiri zvjezdice za sigurnost putnika i djece, dok je sigurnost pješaka ostala u drugom planu (1 zvjezdica).


Oprema

Putnicima je na raspolaganju sve potrebno kako bi se u potpunosti mogli posvetiti vozačkim užicima: automatska klima, električni paket, kožnata sjedala, sportski ovjes, tempomat, ksenon svjetla, 18-colni alu naplaci...

_________________
jednostavna voznja , samo jedan put, oznacen znakom mazde


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Mazda 6 MPS
PostPosted: 19-Nov-2017 10:29 
Mazdaš početnik
User avatar

Joined: 19-Mar-2017 3:28
Posts: 36
Location: Beograd
Automobil: Mazda 6 MPS - 2.3 DISI - 191kw
Lokacija: Srbija
skydriver6 wrote:
Koliko ja znam za Srbiju, sve MPS-ice su iz uvoza, polovne. Mislim da ni jedna nova nije prodata.


Netačno. Prodavane su u Srbiji nove. Moja (kao i jedna na oglasu trenutno) je kupljena ovde nova, na sajmu 2007. (posedujem račun). Nije prodat veliki broj ali su bile u ponudi nove u Srbiji. :bye

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net