It is currently 18-Dec-2017 5:18


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 23-Apr-2017 8:50 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 162
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Pretpostavio sam da je neka takva glupost, ali je problem bio minoran da se nisam majao oko istog.

Juce u povratku iz Beograda (Nis-a) sam shvatio da glavi i prednji levi tocak, ne puno, ali glavi kada se ugreje. U ponedeljak se ide kod majstora i podmazuju i rasklapaju se sva cetri tocka, jer mi u petak dolazi burazer iz USA-a pa cemo se vozati puno.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 23-Apr-2017 10:03 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4858
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
Tu ti neće pomoći podmazivanje i razrađivanje, već zamena gumica jer one nabreknu i glave.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 23-Apr-2017 8:52 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 162
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
U mom slučaju nije problem sa gumicama, klizačima ili cilindrom, već sa pločicama koje zarđaju u čeljusti i ne vraćaju se nazad, bar ne koliko bi trebale.

Gumice mogu da prave drugi problem, da ako su loše mast iz njih izađe pa da klizači ili cilindar zariba. Moram sutra potražiti "stare" pločice koje sam pre dve godine stavio i vozio oko 10k kilometara a bile su drastično bolje od ovih sada.

Ima li gde zasebno da se kupe oni limčići što idu između "čeljusti" i pločica?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 23-Apr-2017 10:28 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2235
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Te limiće meni moj majstor izbacio , kaže ne treba ! Zna li ko čemu služe ?

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 24-Apr-2017 12:35 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 22-Apr-2015 9:36
Posts: 80
Automobil: Mazda MPV LX II
Lokacija: Zagreb, HR
Oni drze plocicu napetu da ne klapara u kljestima prilikom kocenja. A ima i jedan koji sluzi da ti dojavi kad su plocice na kraju pa skripi po disku.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 24-Apr-2017 7:52 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2235
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
E pa taj za škripanje po disku mi je skinuo a inače to da ne klapara drže one opruge što se kače na čeljust ?

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Apr-2017 8:44 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 162
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Bio juče kod majstora, podmazana oba prednja točka, znači klizači, cilindiri i pločice sa bakarnom mašću. Ispostavilo se da mi je i prednji levi ležaj počeo da riknjava ali nije ništa strašno, izdržaće do zamene ulja.

Sada hvala bogu ništa ne škripi niti "pulsira" kada se koči, što je i bio cilj ove avanture.

PS. Pregledom kočnica ovih par dana ispostavilo se da su gumice (prašinjarke) na svim cilindrima loše, što znači da će kada bude sledeća zamena ulja sve da se promene za po 1000 dinara po točku (to je za sve gumice na jednim kleštima, računajući i one na klizačima).


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Nov-2017 9:45 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 162
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Da malo osvežim temu:

Posle remontovanja kočionih klešta (sva četiri točka) i zamene zadnjih pločica koje bi se zaglavile u čeljustima posle par dana nakon podmazivanja (dovoljno je malo jače potegnuti ručnu), ostale su mi još dve stvari vezano za problem tvrde pedale i grejanja zadnjeg desnog točka, kao i povremenog "pulsiranja" pri kočenju.

Prva stvar koju treba za koji dan da odradim je da stavim dve oprugice za vraćanje pločica kada pustim kočnicu, jer na oba zadnja točka fali po jedna oprugica (jedna postoji, druge nema), što može biti uzrok glavljenu točkova, kao i tvrdoj pedali.

Druga stvar je zamena zadjih desnih kočionih klešta, po ceni od oko 50€, jer su Mazde iz ovog perioda poznate po tome da im riknjava mehanizam za ručnu unutar kočionih klešta (bolje da pozadi imam doboše, al šta je tu je).


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Nov-2017 2:09 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1066
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Cak i kod dobosa ima problem samostelujuci onaj je cisto ukrasnog karaktera, izgleda da su fusarili nesto sto se kocnica tice, iako koce dosta jako kad su ispravne.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Nov-2017 7:06 
Mazda lover
User avatar

Joined: 13-Jul-2015 11:12
Posts: 377
Automobil: Mazda 323 bj 1,6 16 v
Lokacija: Obrenovac
chupo wrote:
Da malo osvežim temu:

Posle remontovanja kočionih klešta (sva četiri točka) i zamene zadnjih pločica koje bi se zaglavile u čeljustima posle par dana nakon podmazivanja (dovoljno je malo jače potegnuti ručnu), ostale su mi još dve stvari vezano za problem tvrde pedale i grejanja zadnjeg desnog točka, kao i povremenog "pulsiranja" pri kočenju.

Prva stvar koju treba za koji dan da odradim je da stavim dve oprugice za vraćanje pločica kada pustim kočnicu, jer na oba zadnja točka fali po jedna oprugica (jedna postoji, druge nema), što može biti uzrok glavljenu točkova, kao i tvrdoj pedali.

Druga stvar je zamena zadjih desnih kočionih klešta, po ceni od oko 50€, jer su Mazde iz ovog perioda poznate po tome da im riknjava mehanizam za ručnu unutar kočionih klešta (bolje da pozadi imam doboše, al šta je tu je).


Ne znam da li ti je pri remontu kočionih klešta rađen i taj deo za ručnu, ja sam nosio na remont kod ljudi u bg, baš vezano za ručnu i odrađeno je vrhunski, više od dve godine funkcioniše besprekorno, a ako se dobro sećam izašlo je negde oko 40 evrića. Ako ti treba kontakt poslaću ti u pm

_________________
Mazda nije samo automobil, mazda je LJUBIMAC... :bravo1


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Nov-2017 10:19 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 162
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Pa mi smo zameili sve gumice i ona cuda, rastavili smo bili ceo mehanizam, tako da mislim da to radi kako treba. Ako mi bude trebao info, javicu ti se, ali nebi ulagao u ovaj auto ako ne moram, jer ce u februaru na prodaju, u krajnjem slucaju cu otkaciti rucnu sa tog tocka, jeste da moze da bude problem sa policijom, ali sa njima mogu da se dogovorim.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net