It is currently 21-Nov-2017 7:24


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27-Apr-2017 8:28 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 140
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Kao sto i naslov teme kaže, godinama imam problem sa performansama na niskim obrtajima do paljenja turba, i trazio sam krivce svuda, od dotoka goriva, do kočnica koje glave i na kraju imam jasnu diagnozu kvara: u vožnji vakum oslabi, a u pojedinim situacijama ga i nestane skroz /čitaj pedala kočnice tvrda ko kamen/ ali sada nisam siguran ko je krivac.

Problem sa performansama se dešavao jer se klapna koja je na usisnoj grani nije otvarala dovoljno brzo, pa se samim tim motor gušio i ostajao bez vazduha, dok vakum nije otvorio klapnu kada bi auto "poleteo". Problem se najčešće dešava u gradskim gužvama na ugrejanom motoru, a kada je hladan, motor i vakumi rade kao sat.

Ja sumnjam na vakum pumpu, da kada se ugreje ne pravi "dovoljno" vakuma, ali može da bude i da je neispravan vakumski servo aparat, pa da se na njemu vakum gubi. Naručio sam pumpu za vakum koja je 30€ i pokupiću je u petak kada budem išao za Beograd, pa ako nije ona menjaćemo servo aparat za kočnice.

Jer imao ko slična iskustva i probleme? Kako ih je rešio? U pitanju je 2.0 DiTD motor sa 74KW.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Apr-2017 8:44 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 569
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Moj brat je na Golfu imao taj problem sa tvrdom kocnicom, prvo je zamenio tu vakuum/tandem pumpu ali to mu nije resilo problem, tek nakon promene serva je to resio.
Ali osim na kocnici, nije imao problema sa performansama.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Apr-2017 9:44 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 140
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Ja baš mislim suprotno, da vakum pumpa kad se ugreje ne proizvodi dovoljno vakuma za rad sistema, od kočnica do klapni i turba. Prvo menjamo pumpu, em zato što je jeftinija a i mnogo se lakse menja, jer da bi zamenio servo aparat moraću da skidam haubu, a to je druga problematika.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 08-Jun-2017 1:02 
Mazdaš početnik

Joined: 14-Apr-2017 9:38
Posts: 36
Automobil: Mazda 626
Lokacija: Nis
Jel si uspeo da resis problem zamenom vakum pumpe ?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-Jun-2017 10:56 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 140
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Nažalost ne.

Prvo sam uzeo pumpu od šapčanina koji rastura samo ovaj model i od koga stalno uzimam delove, međutim dao mi je vakum pumpu od euro 2 motora koja ima 2 rupe za creva, a meni treba sa tri. On mi je rekao da sam prvi koji mu je tražio vakum pumpu, i da tu često crkava servo aparat za kočnice, pa sam tražio da mi da servo aparat umesto pumpe. Dao mi je "šerpu" i pred polazak na put u Niš sam je zamenio međutim auto se ponašao potpuno isto, kad se motor ugreje, počne da "boboće" i "kasni sa gasom" na niskim obrtajima, a drekenja se na visokim. Pitam šapčanina da mi da vakum pumpu sa tri rupe, i one ventilčiće koji idu oko pumpe, za paljenje turba i EGR sistema i slično. Kada sam se vraćao iz Beograda pokupim to, zamenim vakum pumpu, kad ono opet isto, tvrda pedala, motor "boboće" i kilav je na niskim obrtajima.

Ako otkačimo vakumsko crevo koje ide na servo aparat, i ubacimo šraf da zatvorimo odvod, auto radi kao sat, vuče kao lud, nema "kašnjenja" i ostalih stvari, ali je pedala kamen, nemože tako da se vozi i to je to. Iz toga izvučemo zaključak da je "šerpa" koju mi je šapčanin dao neispravna, pa sam mu rekao da ću mu vratiti vakum pumpu i ostale delove, a da mi on da drugu "šerpu" pa da probamo opet, samo što će to čekati da se vratim iz Niša krajem juna.

Iskreno, počela je da me izluđuje čitava igranka sa ovim, i čak razmišljam o zameni auta nekim mlađim koji neće imati ovakve probleme.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Nov-2017 10:39 
Mazda driver

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 140
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Evo mali update na temu, konačno je problem rešen, nakon zamene tri vakum pumpe i tri servo aparata. Problem je bio u vakum pumpi, ne u servo aparatu, mada je pedala kočnice i dalje tvrda, ali to može da bude do creva koje ide od vakum pumpe do servo aparata, koje treba za koji dan da zamenim.

I za kraj mala slika kilometraže.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Nov-2017 12:16 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1030
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Dobro je da konacno ide kako treba.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net