It is currently 22-Sep-2018 9:34


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: 14-Aug-2018 5:19 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Osigurac bi stradao da je bilo kratkog spoja na samim sijalicama. Tebi se korozija pojavila proticanjem struje kroz vodu, raziliciti metali i ostalo. Moglo je da se desi da voda provede struju izmedju "snaznih" pinova releja i komande i time osteti BCU, jer BCU sigurno nemoze da istrpi struju koju moze da podnese osigurac maglenki.

Ispravan osigurac ne znaci nista sem da nije doslo do direktnog kratkog spoja, odnosno da se zice nisu prespojile ili da je sijalica eksplodirala.

A stvarno su izabrali mesto za osigurac... mogli su ga ispod patosa staviti.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Aug-2018 8:14 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
hahaha da , katastrofa , volio bi srest inzinjera koj ise sjetio :D


Nasao sam neke dijagrame u PDF i izgleda da svjetla i maglenke idu na isto uzemljenje u modulu , sto bi u prevodu znacilo da ne bi ni svjetla radila .

Nista , za pocetak cu probati sa relejem , ako proradi dobro i jest , ako ne icu cu kako si ti rekao sa ispitivanjem i zadnjom opcijom , bajpasom :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Aug-2018 10:32 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Eh ne bi mi mrsko i rastavim plastiku kod volana , sve zice su iste boje , ostalo nisam smio da diram :D


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Aug-2018 10:34 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Ni nemoj nista da cackas bez unimera, polako jedno po jedno. Probaj prvo relej, pa sijalicu, a onda razmisljaj o metodi hasan seckanja instalacije.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Aug-2018 10:55 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
chupo wrote:
Ni nemoj nista da cackas bez unimera, polako jedno po jedno. Probaj prvo relej, pa sijalicu, a onda razmisljaj o metodi hasan seckanja instalacije.

Probao relej , opet nista , recimo ako kratko spojim + i - upale se i relej okida , ako prebacim prekidac na ON ne okida i ne pale se maglenke nego pozicije kad prespojim :? :zid1:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Prednje maglenke ne rade
PostPosted: 19-Aug-2018 8:55 
Mazda lover
User avatar

Joined: 03-Apr-2010 4:32
Posts: 483
Location: Novi Sad
Automobil: MAZDA 3 1.6i/TE BK 2003.
Lokacija: Novi Sad
Ne kontam te kako spojis +i- i rele ti okine al po semi sto si stavio gore napajanje kotve releja dolazi sa bcm-a koji treba da pusti +ili- sad ovako neznam tacno kada okrenes rucicu za paljenje maglenki a drugu stranu kotve releja napaja se preko releja tns tako da bi trebalo sta dobijas na rele sa unimerom +ili- i odakle dobijas tj sa cega dobijas bcm-a ili tns releja


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Aug-2018 9:58 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Kazes prespojis plus i minus???

Koje su to zice na onoj semi? Prespojis komandu ili kontakte?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Aug-2018 10:37 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Image


30 sa 87 ;) , upali sijalice i indikator na tabli , nisam htio rizikovat sa prespajanjem TNS releja .


unimer mi je krepao prosle sedm pa nisam mogao mjerit nista , moram mu osigurac promijenit.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Aug-2018 10:49 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Kad popravis unimer vidi koji je napon izmedju 30 i 86, nevezano od toga jesu li maglenke ukljucene.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Aug-2018 10:58 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
OK :palac

mogu li provjeriti bez kacenja releja ?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 22-Aug-2018 5:48 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Naravno, to meri sa izadjenim relejem. Moj ti je savet da koristis iglu ako ces da bodes sa strane u koju se ubacuje relej, da ne rasklimas pinove.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Aug-2018 6:13 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
chupo wrote:
napon izmedju 30 i 86

12v

ono sto mi je cudno je napon izmedju prekidaca i releja : 8v kad se ukljuci zar ne bi trebao biti 12v.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Aug-2018 7:04 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Ne vidi se slika, ali izmeri napon od izmedju preostala dva pina.

Ovo sto si sad merio potvrdjuje da napon postoji na komandi, tj. imas plus. BCU ti prekida minus spulne, tako da kada meris preostala dva pina, stiskaj prekidac i vidi sta se desava, trebalo bi da se menja 12 - 0, ako imas 8V to moze da znaci neispravan BCU.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Aug-2018 7:55 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
chupo wrote:
Ne vidi se slika, ali izmeri napon od izmedju preostala dva pina.

Ovo sto si sad merio potvrdjuje da napon postoji na komandi, tj. imas plus. BCU ti prekida minus spulne, tako da kada meris preostala dva pina, stiskaj prekidac i vidi sta se desava, trebalo bi da se menja 12 - 0, ako imas 8V to moze da znaci neispravan BCU.
Ok , citam na internetu da signal od prekidaca ide na PNP tranzistor koji onda pretvara signal za BCM , onda BCM prima signal i daje komandu releju . Kakva glupost , izgleda da se smjesi prespajanje i zaobilazenje modula .


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Aug-2018 8:10 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
U sustini da, samo sto po semi nije PNP tranzistor ali nema veze :)

Okaci opet sliku pa cu ti reci sta jos da izmeris da budes potpuno siguran da je BCM stradao.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Aug-2018 9:14 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
chupo wrote:
U sustini da, samo sto po semi nije PNP tranzistor ali nema veze :)

Okaci opet sliku pa cu ti reci sta jos da izmeris da budes potpuno siguran da je BCM stradao.

nije cijeli srecom :D , ostalo sve radi :)

Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2018 7:47 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Meri izmedju zice GY i G na samom podnozju releja, kako pritiskas dugme za maglenke trebalo bi da se menja 12V / 0V .

Ako nemas 12V ili ako imas nesto manje, a pogotovu ako je taj napon konstatnan, ili je problem u instalaciji, ili je pregoreo tranzistor u BCU.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2018 7:39 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
chupo wrote:
Meri izmedju zice GY i G na samom podnozju releja, kako pritiskas dugme za maglenke trebalo bi da se menja 12V / 0V .

Ako nemas 12V ili ako imas nesto manje, a pogotovu ako je taj napon konstatnan, ili je problem u instalaciji, ili je pregoreo tranzistor u BCU.

U off je 0V , u on 8V :(


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2018 8:18 
Mazda lover
User avatar

Joined: 03-Apr-2010 4:32
Posts: 483
Location: Novi Sad
Automobil: MAZDA 3 1.6i/TE BK 2003.
Lokacija: Novi Sad
ajd probaj ako imas pistalicu-zujalicu na unimeru da sa izvadjenim relejom zabodes jednu pipalicu na mesto G a drugu pipalicu negde na masu i probaj da ukljucujes i iskljucujes maglenke,treba da pisti unimer na ON a ako ne pisti crko BCU tj tranzistpr al pod uslovom da si dobro ocistio podnocje releja od oksidacije ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2018 8:44 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Dobre vesti su da je BCU ispravan, cim imas promenu pri ukljucivanju. Lose vesti su ti da je korodirala instalacija, verovanto na samom konektoru releja.

Uzmi unimer, prebaci na ome, ako je manuelni range recimo 20K, i crvenu pipalicu stavi na G a crnu na LG, stiskaj taster maglenki i prati koju vrednost pokazuje unimer.

Zujalica moze, ali je napon koji unimer emituje u tom modu mali, a i opseg merenja je ogranicen, pa se nemogu izvuci nikakvi zakljuci u ovoj situaciji.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2018 11:26 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
:palac

drugi testiran relej je stavljen , sjaje se kontakti :) , probam sa ohmima , nazalost nemam taj unimer sa pistanjem .


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Aug-2018 8:30 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 434
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Pistanje na unimeru je obicno funkcija diode, ali ti svakako ovde nece pomoci.

Pretpostavljam da je tebi problem u instalaciji, da je tu usla voda i so i da su zice pozelenele.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Aug-2018 5:15 
Mazda lover
User avatar

Joined: 03-Apr-2010 4:32
Posts: 483
Location: Novi Sad
Automobil: MAZDA 3 1.6i/TE BK 2003.
Lokacija: Novi Sad
Bas sa pistalicom bi i mogao da ispita instalaciju al nema veze ajd izmeri koliki je otpor kako sam ti rekao da uradis sa pistalicom a ako bude veci probaj to isto samo na dzeku kod BCU-a na istoj toj zici i odmah ces znati da li je problem sa instalacijom


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net