It is currently 18-Nov-2018 2:20


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 06-Nov-2016 2:48 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Pozdrav :bye ,

Danas mi je mazda radila u leru na oko 950-1000 obrtaja i ventilator se cuo vise nego inace :nekapiram: . Ovo mi se desavalo jos jedno 3-4 puta u 2 god. Da li je to regeneracija DPF filtera ili nesto drugo, temperatura motora je normalna cijelo vrijeme, kao i grijanje u autu . :)

Motor je 1.6 dizel 116ks Euro 5 :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Nov-2016 5:40 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ukljuci da ti pokazuje potrosnju tad , ako je dosta vise onda ga drzi i sam malo jace na 1500 2000 dok se ne smanji i ne promeni zvuk. Nemoj ga gasiti u tom slucaju nikako dok ne zavrsi.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Nov-2016 11:42 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Hvala :) :palac
Odma sam otisao na autoput i drzao ga na 2500 obrtaja , potrosnja lagane voznje jeste bila povecana za litar-dva , poslije autoputa se smirio, takodje je dosta smrdilo kad je radila brze u leru :bljak: .

Hvala, da napokon ovu dilemu rijesim :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Nov-2016 12:10 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7364
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Mislim da se regeneracija nikad pokrece u leru sama od sebe, vec mora biti u toku voznje i to samo kad se stvore idealni uslovi za to... dobra temperatura motora i konstantno odredjni broj obrtaja.
Ovo tvoje vise zvuci kao da radi webasto.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Nov-2016 2:20 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Pa ne znam, taj webasto radi samo kad je hladno auto, a ja sam vozio dobrih 30min(zagrijao se sigurno) i onda na parkingu primjetim da je oko 950 obrtaja na leru i izadjem i cujem ventilator da puse :)
Poslije autoputa se smirila, ne kontam :bich :mrgreen:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Nov-2016 7:53 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Barem kod drugih proizvodjaca ne mora u voznji pali je i u mestu ako mu je potrebna i pokaze to po potrosnji na sat koja se dosta poveca, i cekas da to prodje kad prodje gasis. Ima toga po jutjubu dosta.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Jan-2017 9:15 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
Kod mene na trojci nema pravila kada pali vise ventilator kada ne ,kada ga upali on ga vrti kao da radi klima ,kad je toplo,hladno,.... rekose mi da je to normalno i do sad za ovih 6 godina to je tako,kada ga ugasim nekad on isto vrti dok ne ohladi i sam se iskljuci....


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Jan-2017 9:29 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5037
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Ako je smrdelo jače, to je regeneracija. Možda nije imao uslova da pokrene u vožnji, pa je morao ovako.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Jan-2017 11:30 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Smrdilo je pofino bas :D , bezveze im je sto za ovaj 1.6 Euro 5 nisu stavili nikakav indikator DPF-a , mada kazu maintance free , al ja im bas ne vjerujem puno :mrgreen:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Jan-2017 12:21 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Eh evo ga opet veceras se desilo , ali ovaj put na pumpi blizu autoputa :mrgreen: . Vozio cetvrtom na 3000 obrtaja 10 min i smirio se i rad u leru i prestao smrad . Znaci da je regeneracija sigurno :palac :bravo1


:drive:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Jan-2017 2:06 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Feb-2014 4:06
Posts: 2825
Automobil: Alfa 159
Lokacija: Beograd
Rekoh ti ja jos onda u tvojoj temi da je to, relativno je nov auto, nema sta drugo da bude :)
Otvoren put je lek za dizele, ja iako nemam DPF, svaki put osetim razliku kada posle duzeg vremena u gradu izadjem na otvoren put. Umiri se motor posle takve voznje :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 24-Jan-2017 9:20 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Mare123 wrote:
Rekoh ti ja jos onda u tvojoj temi da je to, relativno je nov auto, nema sta drugo da bude :)
Otvoren put je lek za dizele, ja iako nemam DPF, svaki put osetim razliku kada posle duzeg vremena u gradu izadjem na otvoren put. Umiri se motor posle takve voznje :)

U pravu si 100% za ovo :)

Zadnje dvije sedmice sam vecinu proveo na otvorenoj i auto se ne cuje ali bukvalno :roll: , potrosnja isto smijesna 4.5-5l :cool: :care

:ziveli


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 15-Mar-2017 4:18 
Mazda driver
User avatar

Joined: 28-May-2012 4:49
Posts: 130
Automobil: Mazda3
Lokacija: Beograd
ako je spoljna temperatura bila oko +3C i niza i ako je "smrad" bio "sladunjav", onda je u pitanju webasto/eberspacher.

sumnjam da bi bilo potrebe toliko cesto da se aktivira regeneracija EGR-a.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 15-Mar-2017 12:42 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
boric wrote:
ako je spoljna temperatura bila oko +3C i niza i ako je "smrad" bio "sladunjav", onda je u pitanju webasto/eberspacher.

sumnjam da bi bilo potrebe toliko cesto da se aktivira regeneracija EGR-a.

:? :palac

Sad si me doveo u dilemu opet :mrgreen: , jeste bio sladunjav smrad haha , ne znam , nisam pametan.
Sve dok radi normalno i ne pali lampice na tabli , to bi trebala normalna pojava da bude :lol


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Mar-2017 12:13 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ima to logike ali samo u slucaju da je hladan motor.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Mar-2017 12:41 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Da , ovo mi se desavalo poslije 10-15km voznje :palac

Desilo se jednom i na +15 :bag


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net