It is currently 22-Sep-2018 9:03


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25-Sep-2014 8:09 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
MAzda 3 2010god. 1.6cd ,,, posle velikog opterecenja uzbrdicom i jaceg gasa preko 2500 motor se ugasi ,tako radi stalno dok se ne zagreje poprilicno ,egr mu je ciscen prosle godine kada je stucao ,sada nema da stuca sada se pri jacem gasu ugasi ,nekad primi gas nekad nece ,da li ima veze sa strujom jer akumulator ima 4god. ,alternator ga puni normalno pali svako jutro,na leru sve ok ,ali kada se krene i da se jaci gas on se ugasi


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Sep-2014 9:14 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
otidji negde na dijagnostiku, neka ti vide u parametrima kako ti radi regulator pritiska goriva i koliki je pritisak u railu. moguce da te regulator zeza.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Sep-2014 3:56 
Mazdaš u povoju

Joined: 24-Mar-2014 6:21
Posts: 18
Automobil: Mazda 3 110CD MK1
Lokacija: Ljubljana
horkolerbus wrote:
MAzda 3 2010god. 1.6cd ,,, posle velikog opterecenja uzbrdicom i jaceg gasa preko 2500 motor se ugasi ,tako radi stalno dok se ne zagreje poprilicno ,egr mu je ciscen prosle godine kada je stucao ,sada nema da stuca sada se pri jacem gasu ugasi ,nekad primi gas nekad nece ,da li ima veze sa strujom jer akumulator ima 4god. ,alternator ga puni normalno pali svako jutro,na leru sve ok ,ali kada se krene i da se jaci gas on se ugasi


Kod mene je riknuo akumulator prije 3 dana.

Starost 9 godina....juš uvek je radio...motor je normalno palio ali je auto počeo da poskakiva...kao da ga izključuješ i uključuješ u vožnji...katastrofa...trese i tako sve naopako...(ja bio 100% otišla pumpa i dizne, možda i turbina).

POkazalo se da je akumulator skroz slab....

Zamjenio akumulator...auto opet radi....motor 1.6 dizel 109KS.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Sep-2014 8:01 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
dijagnostiku sam radim,imam kabl i program sve kao u ovlascenom,kao i prosli put nije bilo gresaka cak i kada je egr bio zacepljen ,sada isto nema gresaka,ako nastavi tako ici cu sigurno u ovlasceni jer ista stvar kao prosli put,kada se jace nagazi on sada ne stucne,sada se ugasi,probacu drugi akumulator od drugog auta da vidim kako se ponasa ....,


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Sep-2014 9:20 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
dzabe ti diagnostika i greske sto ih nema ili ima, ja rece pogledaj parametre.
nekada iscitana greska moze da znaci 10 stvari, pogotovu kada citas sa ELM-om ili slicnim uredjajem koji pokazuje genericke greske. ili idi u ovlasceni, ili nadji tehnicko uputstvo od tog motora(vidi sa djoletom) i pogledaj u parametrima koje treba da budu zadate vrednosti a koje ti imas. tako ces najlakse rastumaciti kvar.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Sep-2014 7:39 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
pogledacu i parametre svakako ,ali zasto on to radi samo u odredjenim situacijama,kada je pod jakim pritiskom gasa i to ne svaki put ,zasto stalno to ne radi ,prosli put su se ubili ljudi dok nisu nasli sta je problem ,to odradi kad je hladniji i posle ide normalno,znaci imas svakog dana po 1 min. voznje da zakljucis sta je .... ,jedva da sam prebacio 50 000km ,a on vec zeza opet ...znaci ubo sam primerak uzas


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Sep-2014 8:14 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2225
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Filter nafte jesi proveravao?

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Sep-2014 8:47 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
recimo ako je regulator zaprljan i glavi, senzor pritiska registruje prevelik pritisak goriva, salje podatak racunaru i on gasi auto da ne bi ostetio nesto. recimo kada je hladan auto i nafta je gusca.
zato kazem pogledaj parametre, zadata vrednosti i tvoje vrednosti i lako ces naci kvar ;)

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Sep-2014 9:39 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
hvala melcer,obavezno cu pogledati tj. imati u vidu da naglasim bilo kom strucnijem ako auto zavrsi kod nekog ...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Sep-2014 11:26 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
evo da javim samo,da sam ponovo testirao do maximuma mazdu i pala je ,vise puta je shut down u 3 brzini na 3 000 obrtaja pod opterecenjem ,,, zakazano u ovlascenom u utorak da ostavim auto pa cu detaljno objasnjavati sta je problem,mozda nekome ubuduce pomogne.... ,,, preko tel. je odgovor pa mozda je turbina otisla :lol e majko tako laicki


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Sep-2014 1:54 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
ma kakva turbina, joj majko moja :cry:

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Sep-2014 1:59 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
nemam drugog resenja ,mazda je prosle god. na samom isteku garancije imala gotovo identican problem,opet cu ici da je to i dalje kvar koji je prijavljen jos dok je auto bio u garanciji .... nedam evro dok ga ne srede kako treba...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 01-Oct-2014 2:55 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
zamenili filter nafe i dolili aditiv za dpf filter ,kazu da je sada ok , ali problem je sto hoce da naplate aditiv ,a 2god. zaredom im govorim da stalno pali lampu i da stalno ima gresku nizak nivo aditiva,mehanicar koji je menjao tada posudu i sipao aditiv do maximuma govorio je da je to ok i da nema potrebe da se bilo sta dira ne utice na rad motora ,da bi sada kada je izasao iz garancije odjednom to problem....,a aditiv nije nimalo jeftin 2l oko 12 000din ,sad mi ostaje jedino da se svadjam sa njima ,ovlascen servis i kupljen nov auto,a vec 3god za redom se zezam,mozda je taj nizak nivo aditiva jos od pocetka pravio problem


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 02-Oct-2014 12:51 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
i uzrok je nizak pritisak u railu ,zamenjen filter nafte i dosipan aditiv za dpf 1l cena prava sitnica litar te tecnosti 8 000din... ,ja neznam sta da radim vise samo na eko pumpi sam sipao dizel ,jedino da predjem na neku drugu pumpu jer meni filter nafte jedva da traje 10 000km nekad i manje ,za 4 godine 5 filter nafte menjam ,a i njemu je cena 7 000-8000din. ,pitao sam da li smem da sipam neki aditiv odgovor je ne ,da li vi koristite neki aditiv za gorivo da to sve cistije bude ?,,,


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 02-Oct-2014 2:01 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7339
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Pa lepo Melcer odmah rece pritisak u railu... ;)
Nema sanse da je do EKO-vog goriva, jer ja samo na EKO-u sipam vec 4 god. presao preko 60 000km sa tim gorivom, zamenio samo jednom, redovno filter nafte i nemam apsolutno nikakvih problema...
Ali ja ga i povremeno dobro produvam na otvorenom putu, na nekih 10-15000 km sipam onaj Sonax za protekciju common rail-a, pa verovatno i to blagotvorno deluje da sve radi kako treba, auto je presao preko 212 000km... ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 02-Oct-2014 4:46 
Mazdaš u povoju

Joined: 24-Mar-2014 6:21
Posts: 18
Automobil: Mazda 3 110CD MK1
Lokacija: Ljubljana
horkolerbus wrote:
i uzrok je nizak pritisak u railu ,zamenjen filter nafte i dosipan aditiv za dpf 1l cena prava sitnica litar te tecnosti 8 000din... ,ja neznam sta da radim vise samo na eko pumpi sam sipao dizel ,jedino da predjem na neku drugu pumpu jer meni filter nafte jedva da traje 10 000km nekad i manje ,za 4 godine 5 filter nafte menjam ,a i njemu je cena 7 000-8000din. ,pitao sam da li smem da sipam neki aditiv odgovor je ne ,da li vi koristite neki aditiv za gorivo da to sve cistije bude ?,,,


Neznam koliko pumpi ima ova novija mazda dizel. Ima glavna pumpa za commonrail sistem i jedna u rezervaru goriva. (kod nekih auta je ispod vozačevog sjedala). Više puta se dešavalo da je otišla ona u rezervaru (prljavština u gorivu) pa nije dovoljno dovodila goriva pod pritiskom).

Proveri i senzore pritiska kod pumpe goriva.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 02-Oct-2014 5:51 
Mazda driver
User avatar

Joined: 20-Nov-2012 6:45
Posts: 122
Automobil: mazda 3
Lokacija: v.gradiste
ma auto ide kao mina sada,cim je filter zamenjen ,vozio sam 200 na auto putu ,drzao 3500-4000 obrtaja jedno 30min. da produva sve , samo na eko pumpi sipam nigde drugde,ne koristim aditive ,predjem jedno 10 000km i auto pocne da stuca i zeza,zameni se filter i sve ok ... ,ali taj mi filter 7000din. tako da nije bas sve jedno,ali sta da radim


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 02-Oct-2014 9:46 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2225
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Rece ja lepo filter nafte... :D

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Oct-2014 7:59 
Mazdaš u povoju

Joined: 24-Mar-2014 6:21
Posts: 18
Automobil: Mazda 3 110CD MK1
Lokacija: Ljubljana
horkolerbus wrote:
ma auto ide kao mina sada,cim je filter zamenjen ,vozio sam 200 na auto putu ,drzao 3500-4000 obrtaja jedno 30min. da produva sve , samo na eko pumpi sipam nigde drugde,ne koristim aditive ,predjem jedno 10 000km i auto pocne da stuca i zeza,zameni se filter i sve ok ... ,ali taj mi filter 7000din. tako da nije bas sve jedno,ali sta da radim



Prije dva mjeseca i kod mene isto...promjenio filter goriva i više nije štuco.
Posle dužih vožnja...dalmacija i vratio se u SLO...i opet na posao...kratke fure po par kilometara i opet isto se pojavljuje....auto štuca.

Proverimo akumulator kad ono 9 godina star (201.000km prešao).
Izmjerimo kad ono slab skroz.

Zamjenio akumulator i auto radi kako treba več 2.000km...ni jednom nije štuco ili poskakivo.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Aug-2018 12:30 
Mazdaš u povoju

Joined: 03-Mar-2018 10:27
Posts: 22
Automobil: Mazda 3 1.6CD 90ks
Lokacija: Beograd
Ljudi imam jedan problem sa Mazdom. U pitanju je mazda 3 1.6d 66kw, kod mene je vec 5 meseci. Pre 15 dana mi je prvi put ugasio u vožnji, drugi put pre 3 dana na putu, i danas opet. Problem se manifestuje sto se auto upali normalno i normalno radi, ali vec kad mu das gas preko 2000 - 3000 obrtaja se ugasi. Posle x puta paljenja i turiranja izbaci ogromnu kolicinu dima i neke cadji iz auspuha. Danas dok sam probavao da ga isturiram poceo je i da puca iz auspuha uz crni dim. Pre 5000km sam uradio veliki i mali servis. Danas bio na dijagnostici na visnjici i decko rece da ne vidi nista zbog cega bi se gasio, turbina fino radi, egr dobra, protokomer dobar. Da napomenem da sam menjao lanac bregastih, i da mi je dok sam bio na putu malo popustio dihtung dekle i izbacio malo ulja gore oko dizni, očigledno zbog nekog pritiska.
E sad meni ovo sve lici kao da je zapusen izduv. Da li je moguce da se izduv zapusi, tipa zadnji lonac i sl. Auto nema DPF. Na YouTube sam nasao sličan probelm koji je covek resio zamenom senozra radilice, mada ne verujem da bi toliko cadji izbacivao. Zadnjih 1500nkm je uglavnom vozen po otvorenom.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Aug-2018 12:16 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1086
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Vjerovatno je senzor , nije preskup za zamijenit a cesto odlazi na 1.6 hdi ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Aug-2018 3:26 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 606
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Meni je trokirao na visokim obrtajima kad je otisao senzor radilice, ali je to uredno prijavio na dijagnostici i to onoj kineskoj od 300rsd i nije dimio uopste.
Prosto mi je neverovatno da nikakvu gresku nije izbacio, meni je do sada prijavljivao bukvalno svaku nepravilnost.

Mozda da probas da svratis kod jos nekog majstora...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Aug-2018 10:02 
Mazdaš u povoju

Joined: 03-Mar-2018 10:27
Posts: 22
Automobil: Mazda 3 1.6CD 90ks
Lokacija: Beograd
Za sad sam zamenio filter goriva, situacija se nije promenila, izgleda da je problem neki frp ili tako nesto senzor, ulje kaplje po njemu.
Videcemo ovih dana kad sredim sve.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net