It is currently 21-Nov-2017 7:29


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
PostPosted: 08-May-2017 9:56 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
antibiotic1 wrote:
amar1994 wrote:
:)

Extra , imao si srece :cool: :palac

da sve je ispalo super na kraju, ali i sa ovo brake cleaner sam riskovao, ali reko sta bude nek bude i sve ispalo super

A nije ispalo bas sve super :D riknulo mi turbo, nece da se ukljuci. Kada ga je majstor pogledao reko je ima strasna lufta i nece moci da se reparira sa Kit za reparaciju, nego mora ono sto je u sredini komplet da se poruci, od marke Melett.
Evo link na sta mislim
http://www.ebay.co.uk/itm/TURBOLADER-RU ... 1931177981
Prvo mi je spomenuo suma od 350 eura(270 kaze da je samo ovaj deo), reko sam sta pa to je previse, onda se predogovorio sa njegov pretpostavljen i spustili su je na 320e(neznam jel skupo il nije ama sve cu da prodam samo da mazda bude kako sto treba :D). Rekao mi da u ova cena ce repariraju turbinu, imaju dobra aparatura na koja ce ga podesava, ce isperuti i sva creva sto su tu bitni(tu se bas i ne razumem),i ce isperuti motor. E sad rekao je i da mora da se menja ulje i mi je predlozio da stavim 10-40 jer auto ima oko 200000km
Kazu mi da sam imao srece jer je turbina samo zablokirala i ni je uradila veci problem.
Tu sleduje i 12 mjeseca garanciju


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 08-May-2017 11:04 
Mazda lover
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 908
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
e jbg :cry: :(

kakva je situacija sa dovodom ulja na turbo , je li se zacepio ? , posto je to cest problem na ovim motorima :cry: :zid1:

pa da mogla je puc , pa da sve povuce motor i onda bi i njega morao bacit :poke

_________________
Zoom-Zoom :drive: :rpm:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-May-2017 7:58 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
amar1994 wrote:
e jbg :cry: :(

kakva je situacija sa dovodom ulja na turbo , je li se zacepio ? , posto je to cest problem na ovim motorima :cry: :zid1:

pa da mogla je puc , pa da sve povuce motor i onda bi i njega morao bacit :poke


Rekao je majstor da je mozda i ono zapuseno. Kad mu stigne ovaj deo sutra ili prekosutra pocice da je radi i pisacu sto sve je bio problem. Samo se nadam da nece da iskrsne nesto plus pa da mi kaze moraces da doplatis :glup


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-May-2017 10:07 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 569
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Meni to nesto deluje skupo za remont turbine. Meni je u glavi neka cifra od 300 evra za novu turbinu, tako mi se cini da sam negde cuo.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-May-2017 12:44 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
igor_harris wrote:
Meni to nesto deluje skupo za remont turbine. Meni je u glavi neka cifra od 300 evra za novu turbinu, tako mi se cini da sam negde cuo.

Idu od 390 evra pa nagore, ama sa ovo samo mjenjas turbo za ta cena i nista drugo nece biti iscisteno , creva , motor i tako dalje(moze da bude iscisteno sakako ako si doplatis negde da ti to urade). E sad ima i mnogo skupi na primer od mahle su otprilike 600eura to je skoro duplo ako se vec uzima nesto dobro.
Ali pa dobra stvar je sto na novo turbo dobijas 2 godine garancija , a sa reparaciom samo 1 god.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 09-May-2017 5:44 
Mazda lover
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 908
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
antibiotic1 wrote:

Rekao je majstor da je mozda i ono zapuseno. Kad mu stigne ovaj deo sutra ili prekosutra pocice da je radi i pisacu sto sve je bio problem. Samo se nadam da nece da iskrsne nesto plus pa da mi kaze moraces da doplatis :glup

ma samo neka on ocisti sve , mada bi ja komplet novu cijev stavio da budes siguran ;)
pa onda isprat motor oil flush-om , pa onda stavit turbo i novo ulje filtere , pa onda ispustit to ulje nakon 100tinjak km , pa opet promijeniti filter i ulje ;)

http://www.turbopower.com.uy/doc/falla-turbo-motores-dv6ted4.pdf
imas tu pa procitaj :citaj: , nemoj se prepast :bag

sa srecom :)

_________________
Zoom-Zoom :drive: :rpm:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 15-May-2017 8:44 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
U subotu sam uzeo auto, pa da ispricam vam celu pricu, i kakve probleme sam imao. Nadam se da ce te mi odgovoriti na neka moja pitanja i nejasnotije.
Znaci u subotu sam otisao u servis, i sve sklopljeno, namesteno,turbina reparirana, ulje promjeneno isto i filter ulje, i auto radi i me ceka da ga isprobam :bravo1
Platio sa testko srce 320 eura, zatvorim haubu i kacim majstor da se provozi samnom da ga isprobamo.
Na samom startu sam osetio sledece: snaga na auto je bila ista kao i sto je bila pre da repariraju turbinu :prut
Gazim ja auto, ali u 3-cu brzinu jedva se dvizim oko 80km/h(ranije je idela 110 ). Pitam majstor jel ovo tebi izgleda ok? On poceo da mi prica da je prespoio creva za vacum kako bi turbina bila otvorena sva vremena, a ne samo da se otvori kad motor dostigne 2000obrataja(kao sto je bilo ranije).
Kazem mu ja, -"Dao sam 320 eura, a auto opet ide lose , skoro isto kao sto sam ga doneo(ne osecam turbinu)."
Reko mi je ajde vozi nazad u servis da proverimo i ispitamo vakum na sva creva ovo ono(on je ovo sve trebao da ispita majke mu a ne ja da mu kazem sta da radi)
On je uradio sledece(slikica je da se dobije pretstava o cemu pricam):
-iskljucio je fabricko crevo sto ide direkt od vakum pumpe do solenoid(tako sam ga nasao po netu a ima ulugu na senzor , koliko sam razumeo on kazuje da se turbina ukljuci kad auto ide nad 2000obrataja *ispravite me ako gresim), a umesto ovo crevo stavio novo od vakum pumpe pa do solenoid.
Posle ovo rekao mi je ajde da probamo sad auto oped.
Krenuo sam da vozim i odma sam osetio razliku , auto je isao bolje nego ikad, vratio se kao sto ga ja znam a i podobrio se :D
E sad tu su moja 2 pitanja:
1. Dali ovo ovako smeta auto ili je isto kao i fabricko samo na drugi nacin.
2. Dali je moguce (pricao sam u temu Mazda 3 bk 1.6d Posle ispran motor nece nad 3500 obrataja)
kad su mi prali motor na auto da je ovo fabricko crevo skinuto ili sta znam , pa ja sva vremna sam imao taj problem zbog koga mi je turbina ne radila(ne kajem se zbog reparacije jer je imala velika lufta i moralo je da se reparira)

Zelim da cujem vase mislenje, a svakako cu da proverim fabricko crevo koje smo isklucili sta mu je problem.
ps. Izvinjavam se zbog duzem postu, ali nadam se da ce ovo drugim ljudima koristiti kad bude trebalo (nedaj boze da vam zatreba)
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2017 10:41 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Feb-2014 4:06
Posts: 2677
Automobil: Mazda 3 2005. 1.6 CD
Lokacija: Beograd
Turbina radi uvek, cak i u leru, samo sto ne radi punim kapacitetom. Punim kapacitetom krece da radi tek od 1750 obrtaja.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2017 1:40 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 569
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Ja mislim da nisi imao problem sa turbinom uopste, bez obzira na taj luft.
A kao sto sam vec rekao, mislim da ti je mnogo para uzeo za reparaciju. Pozovi turbo servis u Uzicu i pitaj koliko uzimaju za reparaciju tog modela turbine, cisto informativno.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2017 1:55 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Feb-2014 4:06
Posts: 2677
Automobil: Mazda 3 2005. 1.6 CD
Lokacija: Beograd
250e


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-May-2017 10:04 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
Mare123 wrote:
250e

Eto sta sam dobio kao odgovor od turbo serviza iz Uzice
Quote:
Postovani,

Cena remonta zavisi od ostecenja turbine i krece se od 200 do max 300eur(nov CHRA).

Garancija na remont je 12 meseci

Vreme potrebno za remont turbine je 3 sata.

Turbinu mozete poslati brzom postom, autobusom ili doneti licno i sacekati da se uradi remont.

Cena zamene Vase turbine za nasu remontovanu takodje zavisi od ostecenja stare turbine i u istim je granicama kao kada se remontuje Vasa turbina.

Ukoliko dozevete vozilo da nasi majstori demontiraju i montiraju turbinu, cena montaze dodatno se naplacuje 50eur a ukupno vreme remonta sa montazom je oko 6 sati. Zakazivanje u ovoj opciji je obavezno min 1-2 dana ranije.

Srdacan pozdrav,
Dejan Veljovic

Ako bi isli po onome sto si ti pisao , recimo 250eura + 50eura da je demontiraju i montiraju, plus sta sam ovde dobio ciscenje na usis i izduv i perenje na motor sa Aditivom, promena ulje i filter, mislim da cena iskace skoro ista.
Mislim da nisam se mnogo zajebao :D


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-May-2017 7:18 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 569
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Dobro, to jeste ok. Ja sam imao neke pogresne informacije.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-May-2017 8:25 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 1963
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Samo fabrika - ne pristaj na nikakva budzenja!!

Zasto je prespojio??? Sta je dobio i koje su dugorocne posledice toga??

Da li radi auto kako treba kad je to fabricki povezano? Ako ne onda resavaj dalje, a ovo... ovo je pijacarenje "majstorcine"


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-May-2017 8:35 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
626_GW wrote:
Samo fabrika - ne pristaj na nikakva budzenja!!

Zasto je prespojio??? Sta je dobio i koje su dugorocne posledice toga??

Da li radi auto kako treba kad je to fabricki povezano? Ako ne onda resavaj dalje, a ovo... ovo je pijacarenje "majstorcine"


Sa fabrico crevo ni je radio dobro(uopste ni sam osecao turbinu), mislim da je skinuto negde ali pogledacu kad imam slobodno vreme.
On sto je stavio ono drugo crevo, je isto ono sto je bilo iz fabrike, samo sto je stavio drugo.
Oba creva idu direkt od vacum pumpe do solenoid, samo sto sad fabricko crevo je iskljuceno, a umjesto njega radi ovo sto je on stavio.
@roki323f


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-May-2017 2:10 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 1963
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Znaci povezano je kao sto je bilo fabricki samo sa drugim crevom?

Ako je tako :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-May-2017 2:35 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
626_GW wrote:
Znaci povezano je kao sto je bilo fabricki samo sa drugim crevom?

Ako je tako :palac

Da :D namucio sam se da objasnim ali sta da radim Srpski mi nije maternji jazik


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 17-May-2017 5:05 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2221
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Svaka čast , sve te razumemo . Lakše ide Srpski nego albanski . Tako i treba .

Послато са SM-J500H уз помоћ Тапатока

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 21-Aug-2017 12:36 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 23-Feb-2014 8:47
Posts: 59
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Sarajevo
antibiotic1 wrote:
626_GW wrote:
Znaci povezano je kao sto je bilo fabricki samo sa drugim crevom?

Ako je tako :palac

Da :D namucio sam se da objasnim ali sta da radim Srpski mi nije maternji jazik


Imam slican problem, da ne bi radio bezveze turbinu, koje je tacno crijevo u pitanju? I da li je tebi izbacivao crni dim na auspuhu?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2017 10:43 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
sanel wrote:
antibiotic1 wrote:
626_GW wrote:
Znaci povezano je kao sto je bilo fabricki samo sa drugim crevom?

Ako je tako :palac

Da :D namucio sam se da objasnim ali sta da radim Srpski mi nije maternji jazik


Imam slican problem, da ne bi radio bezveze turbinu, koje je tacno crijevo u pitanju? I da li je tebi izbacivao crni dim na auspuhu?

Nije bezveze da odradis turbinu, evo djole je reparirao takodze ako se dobro secam. Lose je ako srce od turbine unutra ima luftu, moze na tim visokim obrataima da se skrsi neki deo od srce i da ide da pojebe ceo motor. Crevo gledaj na slikama koje sam postirano bitce ti jasno. Ide od ispred filter nafte i negde pozadi motor nisko dole.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Aug-2017 11:44 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7210
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
antibiotic1 wrote:
Lose je ako srce od turbine unutra ima luftu, moze na tim visokim obrataima da se skrsi neki deo od srce i da ide da pojebe ceo motor. Crevo gledaj na slikama koje sam postirano bitce ti jasno. Ide od ispred filter nafte i negde pozadi motor nisko dole.

Tacno tako, moze da se desi i da isisa svo ulje iz kartera i izbaci ga kroz auspuh...
Moja je pocela da dobija malo lufta u osovini i ja sam je vise preventivno zamenio da ne bih doziveo u nekom trenutku da se nesto desi kad najmanje ocekujem. Nisam radio reparaciju posto su svi delovi koji se ugradjuju tom prilikom kineski ili poljski jer drugi zameski ili orig. ne postoje, posto fabricki ovaj deo nije predvidjen da se servisira, vec kupuje nov. Imao sam povoljnu, a provernu varijantu da stavim novu turbinu "Rotomaster" kanadske proizvodnje. Presao sam sa njom 15 000 km i sve radi besprekorno!
Proveri i ono plasticno crevo usisa sto vodi od interkulera, sto se nalazi gore iznad poklopca dekle, a desno kod zupcastog kaisa. To cesto sitno puca sa strane, i onda vuce fals fazduh pa pozadi dimi crno.
Ima tu slika u nekoj temi.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Sep-2017 2:45 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 23-Feb-2014 8:47
Posts: 59
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Sarajevo
Image

Ovo crijevo?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 04-Sep-2017 12:19 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7210
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
To je to.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Sep-2017 8:11 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 47
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
Djole wrote:
To je to.

Ok pogledacu hvala :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net