It is currently 16-Dec-2018 3:19


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 05-Mar-2017 12:10 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Planiram da uzmem 626 2.0 ditd 2001 god.Koliko vidim i koliko sam cuo uglavnom svi kazu obratiti paznju na limariju.Malo joj je pokazala korozija na zadnjim rubovima i donja ivica sa unutrasnje strane vrata,nista sto ne moze da se odradi.Interesuje me sta je bitno znati o mazdi,jer prvi put sedam u japanca,i bio sam odusevljen probnom voznjom


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 1:46 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Denso pumpa visokog pritiska mora biti suva, to je skup kvar, i bitno je velike servise raditi na vreme ako pukne kais motor je za bacanje.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 1:49 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
I lampica grejaca ne sme da blinka to ti je "checkengine" lampica.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 2:20 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Od lampica jedino sam primetio sa svetli ABS,predpostavljam da nije nista strasno,sobzirom da dobija auto,nece mi biti veliko ulaganje,a posle onoga sto sam vozio ovo je ladja koja ide kao zmaj


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 5:36 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
To je neki abs senzor otisao, uglavnom zadnji crkavaju i to im je mala boljka :)

Plivajuci nema, turbina je rasterecena jako retko crkava, dizne mehanicke nisu skupe, otporan je na lose gorivo - tako da ako uzmes dobar primerak nemas brige ;)

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 8:47 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 459
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Gde masti denso pumpa kada je losa? Iznad ili ispod pumpe?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 10:32 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
E da...za plivajuci.Neki majstori kazu da ima plivajuci i da je skup ko djavo,neko kaze nema...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 05-Mar-2017 10:47 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 459
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
DITD motor nema plivajuci zamajac, obicna lamela i zamajac, mislim da je 10ak hiljada.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Mar-2017 12:01 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1690
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
Da dobri i pouzdani motori :palac


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Mar-2017 8:08 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Jedvaaaa čekam da stigne,a onda cu tek imati pitanja i pitanja.Tek me ceka styling


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Mar-2017 7:54 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
chupo wrote:
Gde masti denso pumpa kada je losa? Iznad ili ispod pumpe?


Pumpa pusta sa gornje strane ima dva ventila veci i manji i oni kada popuste curi i moze da se sliva dole na alternator i napravi jos vece sranje... Moze otici i telo pumpe ali retko. Dobro je skinuti poklopac motora pa detaljno pogledati. I bitno je da pali na pola zuba i vruc i hladan.

Veliki servis je skup kao sto sam vec rekao i tu cenu dize hidrospaner, tako da gledaj da je odrdjen ili da odradis - na svakih 90.000km se radi, a ako pukne kais gotovo...

Isto jako bitno je da proveris da li su stelovani ventili redovno na svakih 30.000km, DiTD nema hidropodizace i ako su rastelovani dugo pojedu bregastu.

Crevo kolenasto kod usisne grane puca, original ide samo sve u kompletu ja sam na kraju resio tako sto sam napravio to od limene cevi - tako da proveri i sva creva dobro bi bilo da su cela. Vakum crevca kod kutije filtera vazduha i srevo pumpe isto prekontrolisi.

Ja sam presao za cca.4god 45.000+ km bez ijedne jedine greske. (ABS senzor + potrosni materijali + anlaser za neku sicu sredio )
Ako je dobra i cuva se nepoderiva je.

Imas ovde dosta korisnih stvari:
http://www.mazdaclub.rs/forum/viewtopic.php?f=280&t=49091

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Mar-2017 4:29 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Ljudi,dopuna.Mazda u dvoristu,tek sad video da je 16v,izbrisana crvena boja sa oznake.Ako sam dobro razumeo to je 140hp?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Mar-2017 7:37 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Cestitam, nek je sa srecom!

16V su sve, PFL su 90 i 101ks a Facelift modeli 90, 101 i 110ks.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Mar-2017 11:49 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ta je sa 110 i varijabilnim turbom. To se vidi ako ima eletricni prikljucak na egr-u i na vrhu turbine, gde mi ostali imamo samo vakum creva. 99% je tako.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Nov-2017 10:42 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Evo opet malo da se ukljucim u temu [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] Na EGR nemam elektricni prikljucak,vec je odvojen pored ventila a povezani su crevom...Ovih dana treba da skidam EGR,jer mi javlja kod gresku za njega...

Sent from M4 Aqua Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 08-Nov-2017 12:11 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ako te mrzi jos bolje radi bez njega , sraf u crevce i gotovo :lol , natopi wd-om dan pre mozes i par puta , ti srafovi mnogo vole da proklizaju, a ponasaju se kao zavareni.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 08-Nov-2017 8:14 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 459
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Proveri dali ti je dobar vakum i da ti nije zacepljen katalizator, meni je prijavljivao greske EGR-a za oba problema, dok je sam ventil bio ispravan.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 08-Nov-2017 10:05 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Koja konkretno greska oko egr-a je u pitanju ?

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Nov-2017 7:26 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
P0403 EGR valve position control circuit

Sent from M4 Aqua Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Nov-2017 7:28 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Nervira me sto stalno trepce lampica grejaca....

Sent from M4 Aqua Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Nov-2017 4:26 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
To je kod mene bio ventil koji kontrolise vakum valjda za krilca u turbini nisam siguran jedan od ona tri gore kod servo boce. Nakon zamene mi je ostala greska za nedovoljan protok kroz egr.
Skini kutiju za vazduh ispod nje ima dva vakum creva pa proveri da nije neko otkaceno ili busno, takodje gore kod ova 3 proveri imaju ostre krivine i vremenom puknu a rupica se ne vidi ako je s donje strane.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Nov-2017 8:38 
Mazdaš početnik

Joined: 21-Feb-2017 11:28
Posts: 28
Lokacija: Kraljevo
Koliko sam video meni dva crevca idu sa kutije za vazduh,sa zutom i belom tackom.Nesto sam kao proveravao crevca i kontakte,na jednom delu od MILION senzora i crevaca :-( pa kad sam video da drugi deo ide ispod motora......majko moja ko ono moze da razmrsi

Sent from M4 Aqua Tapatalk


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Nov-2017 12:51 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 459
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Kod greske 0403 moze da aktivira i zapusen auspuh/katalizator, moze da bude i to problem.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Nov-2017 3:19 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Da, dva crevca u donjem cosku i jedno od gore, ali kad se skine kutija ispod imas vakum solenoid ili tako nekako se zove tu idu jos 2 crevca, i od njih zavisi egr, a ovo jeste sto chupo kaze .
Image

Pogledaj pod 2 i 3 na to sam mislio. Je l ti ide auto kako treba, obicno kad je prljav katalizator dimi kad das gas uvek i pri malom ubrzanju, a kod mene sa prvim izvadjenim dimi kad zagazim tek bas jako, chupo moze da ti kaze kako se ponasa bez oba.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Nov-2017 10:27 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 03-Sep-2017 10:29
Posts: 84
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Sofia
nemanja982 wrote:
P0403 EGR valve position control circuit

Sent from M4 Aqua Tapatalk

Attachment:
IMG_7364a.jpg

Piše jasno "EGR valve position control circuit" - logično počni sa njim.
Za mene se po prvi put pojavio i nestao dvaput prošlog meseca.
Za sada ću čekati, ali ako se pojavi, očistiću ga.
Nisam siguran za tvoj model, ali bi moglo biti korisno:
Attachment:
626_EGR_a.jpg

https://www.ebay.fr/itm/ORIGINAL-AGR-Ventil-EGR-Ventil-Mazda-323-Mazda-Premacy-2-0-TD-Mazda-626-GF-/201748597273
https://www.youtube.com/watch?v=B7PGaB9MA6k
https://www.drive2.ru/l/3966995/
https://www.drive2.com/l/476550055906508897/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i, 2004 - ex; Mazda 3, 1.6i, 2004 - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net