It is currently 15-Aug-2018 1:45


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12-Apr-2011 3:53 
Od nedavno sam vlasnik Mazde 626 2.0i i kako mi je to prva Mazda imao bih par pitanja u vezi samog automobila i nadam se da ću dobiti odgovor.
Prva stvar koja me interesuje je sledeća: kazaljka koja pokazuje temperaturu ne prelazi polovinu skale nikad. Krene sa minimuma i kada se auto zagreje dodje skoro do pola i ne mrda odatle. Zanima me da li je to normalno.
Druga stvar je jedan indikator na instrument tabli koji ne znam čemu služi, radi se o pokazivaču ispod pokazivača temperature. Svi sem njega svetle na kontaktu, a ne pali se ni pri vožnji. Ako bilo ko zna o čemu je reč...

Image

Sledeća stvar je to što imam 3 (tri) podizača stakala. To sam samo na mojom Mazdi video do sad. Vrata iza vozača imaju klasičnu ručicu za prozor, a svi ostali su električni. Jel to tako treba ili je nešto menjano ranije? Inače su svi tapaciri isti.
I na kraju, odakle da pridjem da popravim svetlo na panelu za grejanje. Kako se meni čini ono sve mora da se razmontira, pa me interesuje jel postoji neki lakši način, a da pri tom nešto ne polomim? :)


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Apr-2011 7:05 
Pozdrav,dobro dosao na forum posedujem isti model i bas me interesuje u kakvom je stanju tvoj primerak.Pa bi bilo lepo da predstavis svoju 626.
Sto se tice tvojih pitanja,
Temeratura ne treba da te brine,jako tesko ces uspeti da naguras preko pola ako se drzis normalnog stila voznje.
Indikator je vezan za ekonomicnu voznju i trebao bi da te upozori ako vozis primera radi 5-om 40-50km/h da prebacis u nizu i dobijes optimalne obrtaje.
Podizac je sigurno zamenjen iz nekog razloga(pokvaren),te mazde su dolazile sa 4 elektro podizaca.
U vezi sijalice,ne bi trebalo da bude nekih problema svi srafovi su na vidnom mestu ima ih oko 10 samo se naoruzaj strpljenjem i polako.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Apr-2011 7:34 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7328
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Daj predstavi nam tvoju Mazdu, tj. daj nekoliko slika spolja i iznutra... Mnogo su mi interesantni ti primerci iz 80-ih! :cool:
A skala temperature ti tako drzi na svakoj Mazdi. Uvek milimetar ispod pola, nema ni da mrda tj. da varira. :bye


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Apr-2011 8:23 
Bice slika za par dana... da je plaknem malo :)
Isto me zanima koliko ulja staje u motor? Nigde ne pronalazim taj podatak.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 12-Apr-2011 11:15 
Oko 4 litre ako radis zamenu,3,6L u motor i oko 300ml u filter


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 13-Apr-2011 12:13 
Ne znam koje je ulje trenutno u njoj, al planiram da korsitim Lukoil neko mineralno. Jel ima neke preporuke sto se tice toga, mozda Lukoil nije dobar izbor?
A ne znam kako obicno stoje sa potrosnjom, ali moja trosi oko 15l po gradu i oko 9-10 na otvorenom, sa umerenom voznjom. Naravno, plin je u pitanju.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 13-Apr-2011 12:54 
Za Lukoil sam cuo da ga masovno sipaju zadnjih godinu dana,mada sve su to ljudi koji se ne zadrzavaju dugo sa jedim automobilom.Pitanje je kako se doticni ponasa u nasim Mazdama na duze staze,mada ne verujem da bi prodavali neko djubre i lepili svoju etiketu na to.
15w40 zimi a leti mozes i 20w50,bar ja tako radim.
Videces i sam u kakvom stanju ti je motor pa se prema tome odluci ;)
Potrosnja ti je Ok,15 za grad guzva stani,kreni a na otvorenom oko 10 pri 2000 obrtaja u 5-oj.Veruj mi ispod toga ces tesko ici jedino ako zavrnes slavinu pa da se vuce kao puz :bljak:


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 13-Apr-2011 2:23 
Probacemo Lukoil pa cemo videti vredi li cemu.
Sto se tice potrosnje, meni je nekako to malo vise nego sto bi mozda trebalo, ali sve dok radi kako treba, nemam primedbi.
Motor je 2.0i sa 66kW (kako kaze saobracajna :) ) i kako cujem radili su na tome da ima malo veci obrtni moment na stetu konjskih snaga.
A posto imate vise iskustva sa Mazdom, kakva su vasa iskustva sa ovim modelom konkretno. Slabe tacke motora, trapova, struje, limarije... Cuo sam da hoce da popuste pozadi, a u prilog tome ide i da je ova moja legla malo. Ja sumnjam na opruge jer nema vidljive korozije ili neceg slicnom tome po kosevima.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 13-Apr-2011 4:00 
626 su poznate da vole da 'popiju' malo vise nego konkurencija ali zato to sto je napisano u saobracajnoj tih 90 konja,i dan danas ubrzava mnogo bolje nego duplo mladji automobili slicnih karakteristika.
Zato se poprilicno dugo zadrzao kod mene,jako pouzan auto i nemam nameru da ga menjam sem za neki GG :cool:
Zadnji trap im je boljka,zglobovi napred mada dosta utice i plinska boca(teret),losi putevi i samo (ne)odrzavanje.
Sto se tice motora budi bezbrizan ako ga je predhodni vlasnik iole odrzavao,menjaj ulje i filtere u predvidjenom roku.Nemoj da se zacudis zbog potrosnje ulja na plinu ide do 1litar na 2000km sem da probas sa nekim specijalizovanim za motore na TNG


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 13-Apr-2011 12:29 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1181
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
taj indikator ako mislis na onaj na kome je nacrtan auto koji je nagnut to kad se upali znaci da treba da smanjis stepen prenosa jer auto nema snage na toliko niskim obrtajima ipak je to benzinac on obrtni moment ima na visim obrtajima (vecinom na uzbrdicama se to moze desiti ili ako kao sto je JALICNO rekao vozis 5-om 40 km/h) za onaj sa strelicom neznam

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Apr-2011 12:37 
Taj indikator za menjanje stepena prenosa nanize ocigledno ne radi, jer ponekad vozim drugom brzinom veoma sporo po gradu ili maltene krenem i nista se ne buni. :)
Ovaj indikator sa strelicom pokazuje da se treba promeniti brzina navise, to znam i na kontaktu svetli. Nisam probao da vidim u voznji (zao mi toliko da je napnem).

Sto se tice prethodnog vlasnika, nadam se da je odrzavao kako valja. Inace, ja sam je uzeo sa uradjenim velikim servisom. Bar tako kaze covek. Menjao semering na radilici, na bregastoj, kais, ulje, filtere... Od tada presao par hiljada km, ali sam morao da radim prednji trap. Tako da mislim da je u solidnom stanju. Prva registracija decembra 2000.god. kod nas... I katastrofalno je pripremljena za farbanje. Bila svetlo plava, sad je siva, ali nisu farbali ispod branika i kod pragova, sto se i ne primecuje na prvi pogled...
I tako... :)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17-Apr-2011 8:15 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1181
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
pokusaj da ubacis u 4 brzinu umesto u trecu na jedno 25 km/h

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 19-Apr-2011 8:32 
Mazda lover
User avatar

Joined: 03-Apr-2010 4:32
Posts: 476
Location: Novi Sad
Automobil: MAZDA 3 1.6i/TE BK 2003.
Lokacija: Novi Sad
a mozda je crkla sijalica u tabli posto ti ne sija kada das kontakt :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Apr-2011 12:09 
mozda, i mislio sam da je tako... ali i nemam neku zelju da skidam tablu da bi zamenio sijalicu. mozda ne bi bilo lose da otkacim ovu za gorivo koja svetli non-stop i zamenim sa tom :) .


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Apr-2011 2:18 
Sijalica za gorivo je najmanji problem,kod mene radi onaj pistavac-indikator pa kad dodje na minimum buvalno ne mozes da sedis u kolima od buke :)
Salu na stranu tablu mozes skinuti vrlo lako,4 srafa plastika oko volana,2 na samoj tabli i jos 4 oko table.Ostaje ti da izvuces kilometar sajlu iz menjaca ispod haube da bi tablu mogao da povuces sebi i onda imas po jedan dzek sa leve i desne strane i to je to.Manje od 10 minuta posla ;)


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Apr-2011 1:22 
Ne volim da skidam plastike po kolima, zato sto hoce posle da zveckaju i to me nervira. Kad budem imao vremena, sredicu i to, mada to nije nesto preterano bitno. Vise volim da mehanicki bude sve kako valja, i da ide lepo. Sijalice su najmanji problem.
Ali da pisti kao tebi, sigurno bih to otkacio odmah.
A drug mi rekao jednom prilikom: "Ti posto vozis na plin, sipaj vodu u rezervoar da ne svetli lampica, gorivo skupo." :)


Top
  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net