It is currently 20-Oct-2018 12:33


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29-Aug-2018 9:27 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 20-Jun-2018 9:10
Posts: 6
Automobil: mazda 323f
Lokacija: bitolj
zdravo svima.vozim mazda 323f 1.6 cc 16v 91 karburator.Imam problem sa paljenjem otisao mi kumutor paljenja,pa bobina ..e sad hocu da stavim elektroniku od yugo sa bobina postoi neka shema oko povezivanja.ili sta mogu uciniti drugo..hvala i pozz.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 29-Aug-2018 10:09 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 444
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Imao sam juga davno, sa elektronskim paljenjem, ali sam potpuno zaboravio kako se povezuje.

Koliko zica imas sa elektronskog paljenja juga?

Bobinu bi isto koristio standardnu od juga? Za nju moras imati i kondezator. Gde bi stavio HALL senzor?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Sep-2018 8:09 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 20-Jun-2018 9:10
Posts: 6
Automobil: mazda 323f
Lokacija: bitolj
zdravo da sredio sam povezao elektroniku sa yuga ...i mogu da kazem da je sve ok.ali nemam bobinu sa yuga...imam od hundai...e sad da pitam ?kazaljka za obrtomer ne se ponasa bas najbolje dali je pravilo elektroniku sa yuga i mora i bobina sa yugo??pozz


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Sep-2018 9:19 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 444
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Bobina i sama elektronika nemaju veze, bobina vise utice na svecice i njihov rad i sa njima bi trebala da bude "kompatibilna". Kako se cudno ponasa? Nece preko odredjenog broja obrtaja?

Moja je pretpostavka da si signal za bobinu uzeo sa pogresnog mesta. Signal za obrtomer se po pravilu uzima sa minusa bobine, osim na nekim britanskim autima kojima je plus na sasiji, ali je to druga prica. Takodje moze da bude da mazdin fabricki obrtomer ocekuje drugaciji signal sa bobine, mada to nebi trebalo da bude problem, svojevremeno sam budzio obrtomer od audija jajeta na ficu i radilo je bez problema.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 06-Oct-2018 7:14 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 20-Jun-2018 9:10
Posts: 6
Automobil: mazda 323f
Lokacija: bitolj
zdravo...signal za obrtomera uzeo sam od minusa bobine..stvar je na obrttomeru kad vozim konstantno primer 3000 rpm..ona strelica se stalno povecava cas 3500 cas 4000 i kada pustim za moment pedala gas ona se umiri na 3000 .rpm kako povecavam gas strelka se izluduje najtacnije radi od 2500 do 3000 rpm.misim da je nesto signal jaci na onoj zici kde ode u pokazivacu u tabli..neka vasa iskustva...??


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 07-Oct-2018 7:56 
Mazda lover
User avatar

Joined: 21-Jul-2016 10:02
Posts: 444
Location: Loznica/Niš
Automobil: 2002 Mazda Premacy DITD
Lokacija: Loznica
Imao sam tu srecu da budzim brzinomer i obrtomer sa audija 80 na ficu /ne pitaj kako i zasto duga prica/, pa imam iskustva sa time. Ako si sve dobro povezao, a obrtomer podrhtava i ne radi kako treba, a sve si povezao kako treba, problem je u tome sto sistem paljenja i bobina nisu kompatibilni sa mazdinim obrtomerom. Problem sam resio pravljenjem male plocice sa optokaplerom koja izoluje bobinu od obrtomera i daje cist signal obrtomeru. Sutra ujutru cu ti nacrtati semu koju treba da napravis ili sam ili da ti neki radio/TV mehanicar to sastavi na raster plocici.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 08-Oct-2018 7:02 
Mazdaš u povoju
User avatar

Joined: 20-Jun-2018 9:10
Posts: 6
Automobil: mazda 323f
Lokacija: bitolj
ok.. hvala na odgovoru.e sad imao sam bobinu nezanam od cega je bila mislim ladu ili 101 nisam siguran..a komutator orginalni mazdin,obrtomer je bio ok..kad je pregorio komutator stavio sam elektroniku sa yugo (cajavec),sa tom bobinom radio je auto palio je is prva,ali bilo je malih trzaja (seckanja)..sada imam bobinu sa nekih stari hyundaj (bobina za elektronsko paljenje)..auto ne secka radi ok samo obrtomer poludi posle 2000rpm ..e sad dali bi se problem resio kada bi stavio i bobinu sa yuga..?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net