It is currently 18-Dec-2017 5:12


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10-Mar-2014 9:25 
Kao sto i sam naslov kaze imam problem sa Mazdom 121 (1991 godiste), prelepo ocuvana, kupio je pre dva meseca i odmah se susreo sa doticnim problemom.

Naime, u prvih 4-5 minuta voznje, na malim obrtajima (tek koliko se pipne gas) motor prejako cima i trza cela kola dok ne digne temperaturu. Na jacim obrtajima toga nema ali onda moram malo vise da angazujem kvacilo da u saobracaju ne bih delovao kao ludak.

Hvala unapred, tu sam za podpitanja (nisam neki strucnjak, pa budite blagi)


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2014 10:56 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4858
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
Jel ima ugrađen plin i da li se to dešava samo na plinu?

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2014 11:05 
Nema plin. Benzinac


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2014 11:23 
Mazda lover

Joined: 21-Feb-2011 3:12
Posts: 397
Automobil: mazda 3 BL mazda 323 1.3 BG
Lokacija: Sremska Mitrovica
Da li si radio mali servis od kad je kupljena, kontrolisao filter vazduha i sl. ??


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2014 11:29 
Ovih dana treba da menjam ulje i filter jer je reltivno skoro menjano (pre par hiljada), filter vazduha OK


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2014 11:34 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4858
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
Ako su intenzivna cimanja, po meni je neki problem sa strujom. Za najdelotvornije i najbrže rešenje preporučujem našeg majstora Rokija, imaš link u reklami dole "RR", a nije toliko daleko.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Mar-2014 11:41 
Pa nisam bas tako blizu (Pozarevac), zbunjuje me to sto je posle pet minuta voznje sve normalno


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2014 2:28 
Mazda lover

Joined: 21-Feb-2011 3:12
Posts: 397
Automobil: mazda 3 BL mazda 323 1.3 BG
Lokacija: Sremska Mitrovica
OK..Promeni i filter goriva obavezno prvom prilikom.. jeftin je.. 150din i proveri svećice. Ako ne pomogne onda ti nema druge nego kod Rokija da se najaviš prvom prilikom kad budeš išao Za ili U pravcu BG kao što ti je kolega Sky već rekao. Svakako će ti značiti stručna provera auta s obzirom da si od skoro vlasnik pa čisto da znaš da li je sve OK i da nije nešto nedaj bože prepravljano ;) Možda ti i ugao paljenja nije kako treba ili nešto sl. ali to sve je najbolje da ti Roki pregleda pa onda ko čovek da uživaš :drive: :cool:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2014 4:24 
Ljudi, hvala puno!

ako jos neko ima neku ideju neka puca, mnogo bih voleo da razresim misteriju...


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2014 6:03 
Kao sto ti rekose kolege promeni filtere i za gorivo i za vazduh, nisu skupi .

Ne razumem se u 121 pa mi reci koji ti je motor, ajnspric/karburator ?

Takodje bi mogao da skines razvodnu kapu i ruku i da ih malo ocistis, ko zna sta mozes naci unutra .Mom drugaru je bmw tako trokirao, a kada smo skinuli kapu nasli smo mahovinu :)
Isto vazi i za svecice ukoliko nisi u mogucnosti da menjas . Proveri to sve i kablove makar vizuelno .

Ako je sve ostalo ok,tj zagrejana se skroz normalno ponasa, pretpostavicu da je nastelovana dobro, paljenje mozes bilo gde proveriti kod majstora stroboskopom .

Eto kreni od toga pa nam javi ima li pomaka ;)


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2014 8:32 
OK, menjam ulje i filter, i filter za gorivo u cetvrtak pa javljam!


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2014 8:35 
Dzigi Bau wrote:
Ne razumem se u 121 pa mi reci koji ti je motor, ajnspric/karburator ?



Ne rece mi jos nesto :D


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 11-Mar-2014 8:54 
1300, 16 ventila, single point injection (ako se ne varam)


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 17-Mar-2014 6:42 
Nisu filteri :(

Kad sam cackao sa kolegama, naisli smo na los spoj ispod zadnjeg sedista (od pumpe za gorivo), videcu sta ce da bude kad se to sredi, uzecu i svecice nove ovih dana.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 17-Mar-2014 11:43 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 4858
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 1.6 tdi, VW Golf
Lokacija: Slovenija
Čudno. Da je slab dotok goriva zbog lošeg spoja kod filtera, on bi se gušio kod većih opterećenja, a ne samo dok je hladan.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 18-Mar-2014 8:55 
nije loš spoj kod filtera nego elektricni, za pumpu, ali nije do toga opet :(


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 18-Mar-2014 11:25 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1622
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
A kada ga ujutro upalis ili dok je hladan jel podigne broj obrtaja jel ukljuci sauh kako se ponasa ti das gas pa nece da primi pa onda odjednom ili drzis kostantno gas a on poskakuje


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 28-Mar-2014 8:45 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 06-Jan-2013 1:21
Posts: 89
Automobil: Mazda 3 BL 1.6i 2009
Lokacija: Sabac
Meni se ovo desavalo i ranije s vremena na vreme, cas radi dobro, cas zeza i to posebno zimi. Upalis ga kad je hladan, on se ugasi pa ga ponovo upalis, isturiras dok ne digne temperaturu i onda radi. Taman mislis da je sve ok pa kad dodjes na prvi semafor, stanes on namerno pocne da zeza. Das gas polako da krenes, on cima i obrtaji umesto da rastu kad dodas gas, oni opadnu pa se ugasi, tacno da ti svi iza proklinju i instruktora i dozvolu, sou program. :D No, detaljnim pregledom je majstor utvrdio da treba zameniti kablove, to je resilo problem sa opadanjem obrtaja. Takodje posto sam primetio da to cimanje nije toliko izrazeno kad se auto vozi sa punim rezervoarom vec kad padne na pola ili ispod, zamenom benzinske pumpe i cescenjem sita na rezervoaru je resen svaki problem sa cimanjem. Japanska pumpa je papreno skupa, bila je oko 100e, medjutim bila je i neka brazilska za 40e koju mi je ugradio i za sada nema problema.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net