It is currently 18-Dec-2017 4:54

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 10-Oct-2011 6:25 
Imam problem sa gusenjem pri dodavanju gasa na mazdi 121 iz 1990 god....zamenio sam svecice i kablove i dalje mi se auto gusi kad dodajem gas, onako kljuca , trza...totalni sam laik pa bih vas zamolio za savet sta mi je ciniti.Lokalni majstori pricaju razlicite price verovatno da bi mi uzeli novce ,pa ne znam sta da radim.Ako je neko imao slican problem i ako mu nije tesko nek pomogne, ovo mi je prvi auto koji sam kupio u zivotu :) hvala unapred.
Ako nisam dovoljno dobro objasnio problem nemojte mi zameriti, ne znam kako drugacije da opisem ono sto se desava sa kolima.

Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 10-Oct-2011 7:29 
Mazda lover

Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
da li ima plin ili nema, ako ima da li se desava i na plinu i na benzinu?
najverovatnije je problem sa fals vazduhom, ima iza motora,prema kabini auta, jedno vakum crevo koje hoce da pukne ili ispadne, pogledaj to prvo

Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-Oct-2011 8:21 
Nisam jos ugradio plin, samo benzin imam, pogledacu ujutru pa cu videti sta je sa tim crevom...majstori spominju nekakva vakum creva, kompresiju,neki nekakve brizgaljke i filtere...stvarno nemam pojma jer sam laik,izvinajvam se :)

Reply with quote  
PostPosted: 10-Oct-2011 9:39 
Mazda lover

vakum crevo sam ti i spomenuo, koje hoce kod tih mazdi da pravi problem. moze da se desi i da je filter goriva, ako dugo nije menjan a brizgaljke ne verujem

Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Oct-2011 11:53 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije

Automobil: Mazda 323 f BA 1.5