It is currently 18-Dec-2017 4:54


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: 10-Oct-2011 6:25 
Imam problem sa gusenjem pri dodavanju gasa na mazdi 121 iz 1990 god....zamenio sam svecice i kablove i dalje mi se auto gusi kad dodajem gas, onako kljuca , trza...totalni sam laik pa bih vas zamolio za savet sta mi je ciniti.Lokalni majstori pricaju razlicite price verovatno da bi mi uzeli novce ,pa ne znam sta da radim.Ako je neko imao slican problem i ako mu nije tesko nek pomogne, ovo mi je prvi auto koji sam kupio u zivotu :) hvala unapred.
Ako nisam dovoljno dobro objasnio problem nemojte mi zameriti, ne znam kako drugacije da opisem ono sto se desava sa kolima.


Top
  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 10-Oct-2011 7:29 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
da li ima plin ili nema, ako ima da li se desava i na plinu i na benzinu?
najverovatnije je problem sa fals vazduhom, ima iza motora,prema kabini auta, jedno vakum crevo koje hoce da pukne ili ispadne, pogledaj to prvo

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 10-Oct-2011 8:21 
Nisam jos ugradio plin, samo benzin imam, pogledacu ujutru pa cu videti sta je sa tim crevom...majstori spominju nekakva vakum creva, kompresiju,neki nekakve brizgaljke i filtere...stvarno nemam pojma jer sam laik,izvinajvam se :)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 10-Oct-2011 9:39 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
vakum crevo sam ti i spomenuo, koje hoce kod tih mazdi da pravi problem. moze da se desi i da je filter goriva, ako dugo nije menjan a brizgaljke ne verujem

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 10-Oct-2011 11:53 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1622
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
Pa ko sto kaze moj kolega Melcer pogledaj ta creva a i on nema brizgaljke nego vec karburator sa elektronskom diznom i kod tih mazdi je problem u potapajucim pumpama oslabi pritisak i filter goriva obavezno zameni . Dal ti se gusi kad dodajes gas ili kostantno pri drzanju na istom broju obrtaja to je veoma bitno i daj jos napisi sta si uocio da bi ti lakse pomogli :roll:


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 11-Oct-2011 8:52 
Gusi se tj stuca iskljucivo kad dodajem gas, znaci u leru radi okej kao i kad postignem odredjenu brzinu i vozim tak obez dodavanja gasa,tj bez pokusavanja da ubrzam :)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 11-Oct-2011 7:17 
Oterah ga danas kod jos jednog majstora koji cim je cuo auto kako radi kaze da moram da menjam ac pumpu, sta god to bilo, i on mi garantuje da je to uzrok kvara...eto cim odradim to kod njega javljam rezultate pa mozda nekom bude od koristi za ubuduce.


Top
  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 11-Oct-2011 7:29 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
obavezno javi, sto kaze roki on ima potapajucu pumpu, a ne AC pumpu

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 11-Oct-2011 8:33 
Dobro mozda nisam ja dobro razumeo, javim cim se uradi auto..to je model 121 DA iz 1990,pa ko zna sta ima....hvala vam svakako na savetima i odvojenom vremenu.


Top
  
Reply with quote  
 Post subject: Re: problem: Mazda 121
PostPosted: 14-Oct-2011 10:06 
Mazda lover
User avatar

Joined: 15-Sep-2011 11:48
Posts: 387
Automobil: Mazda 323 bg
Lokacija: Sabac, okolina
I po meni nisu u pitanju brizgaljke ni sam motor vec los dovod benzina. Znaci filter i neko sito (verovatno ga ima na pumpi, mozda i na karburatoru na dolaznom crevu). To treba proveriti i produvati ceo dovod goriva i ako mozete proveriti pritisak koji daje pumpa goriva.

_________________
vulkan


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Oct-2011 6:09 
Mazda driver
User avatar

Joined: 12-Jul-2011 7:14
Posts: 136
Automobil: Mazda 323 bf
Lokacija: Despotovac, Srbija
Moze biti da ti je crkla vakum pumpa na razvodniku pa zbog toga trza prilikom ubrzavanja. To je kod mene slucaj, kad krecem trzne dva-tri puta i onda odjednom primi gas. Znaci trza samo kad sa lera obrtaji pocnu da rastu dok na srednjim i visim obrtajima ili konstantnoj brzini nema secanja, samo pliva. Vise seca dok je hladan a kad se ugreje skoro i da se ne primeti. :idea:

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 15-Oct-2011 7:52 
Mazda driver
User avatar

Joined: 12-Jul-2011 7:14
Posts: 136
Automobil: Mazda 323 bf
Lokacija: Despotovac, Srbija
Skini crevo koje vodi od vakum pumpe (ili kako se vec zove) do karburatora i cevcicu (ili crevo - sta ti bude lakse) stavi u usta i jako povuci vazduh (kao kad izvlacis gorivo iz rezervoara). Trebalo bi da osetis kako se unutra nesto pomeri kad povuces vazduh a vrati se kad pustis vazduh. Ako skines pumpu mozes da vidis jednu polugicu (kod mene je plasticna - 323bf) koja se pomera kad radis ovo sto sam ti opisao (povlaci je vakum, valjda se zato i zove vakum pumpa, jel te). Ona u stvari zakrece palenje prilikom dodavanja gasa i sprecava trzanje tj. gusenje motora. Ako se ne pomera, moraces da je zamenis. E sad, nemam pojma koliko to moze da kosta, pa ako neko zna neka napise. Samo pazi da uzmes bas za tvoj model, jer od drugog verovatno ne pasuje. Ja na model bf 1.5 nisam mogao da stavim od modela bd 1.3 iako spolja izgledaju isto, ili bar vrlo slicno. Ujedno, ukoliko sam rekao nesto pogresno, slobodno me ispravite, ali mislim da je to to. Nadam se da ce ti ovo biti od koristi. :palac

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 18-Oct-2011 1:45 
Ljudi hvala na ulozenom trudu i volji da pomognete..dakle, ugradio sam danas plin..i auto i dalje stuca,trza i gusi se...znaci rekao bih da sam nekako ovim plinom zaobisao tu AC pumpu ili sta vec i da to izgleda uopste nije uzrok gusenja, idem danas u 17h kod majstora i recicu mu da mi ne vraca auto dok ga ne opravo, pa koliko kosta nek kosta i dodjavola neki ide....znaci trza i na bezninu i na plinu...iskljucivo kad se dodaje gas u voznji, pri mirnoj nozi na papucici gasa nema trzanja, kao ni prvih 5 minuta kad se upali auto ukoliko mu je to prvo paljenje tog dana, znaci dok je hladan...


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 18-Oct-2011 6:30 
Mazda lover

Joined: 06-Jun-2010 6:01
Posts: 415
Automobil: Mazda 6 105 CD
Lokacija: Šabac
nemoj razmisljati, zameni kablove i pomogucstvu razvodnu kapu. Garantujem da je do toga.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 18-Oct-2011 8:25 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
ja tipujem na fals vazduh, neki vakum ne valja ili crevo napuklo.
kada upali auto, dok je hladan on radi lepo, tada je da kazemo pod "sauhom" i manje je vazduha u usisnoj grani, cim se ugreje IAC ventil pusti vazduh + vuce negde pored i to mu je previse.
da je do struje odnosno kape, ruke, kablova, svecica imao bi detonacije i na benzinu a pogotovo na plinu a to se ne spominje koliko vidim.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 19-Oct-2011 5:26 
Status problema je sledeci:
Bio kod majstora, dao mu da provoza auto i nista mu nije jasno..AC pumpa nije definitvno..kaze da imam neke prekide u voznji pri dodavanju gasa,kao da se gubi jedan cilindar..sta god to znacilo.
Sutra ujutru teram opet kod njega da ga detaljno pregleda jer juce nije mogao,pa javljam da li cu napokon resiti misteriju,izvinjavam se na gnjavazi.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Oct-2011 8:33 
vakum crevo zamenjeno, pregledano sve sto ima veze sa tim...i dalje se gusi kad se dodaje gas...stavljeni potpuno novi kablovi i opet nove svecice,neke engleske i nema promene, zamenjen i vazdusni filter,gusenje je prisutno i dalje...majstor kaze da se sa ovakvim problemmom nije susreo do sad, te se mora konsultovati sa kolegama pa ce me pozvati narednih dana i pokusati da resi ovaj fantasticni problem.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Oct-2011 9:58 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7218
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
A jel si razmisljao malo da promenis majstora, tj. da cujes i drugo misljenje, nadjes npr. nekog koji se bas razume u Mazde? ;)
I jel si isproveravo sve ono sto ti je napisao Zeljko?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Oct-2011 10:29 
ja ne mogu da proverim nista jer nemam blage veze s kolima :) majstor je odlican, otac i sin koji vec dugo godina rade servis za japanska vozila, vrlo su pedantni, posteni i posveceni problemu dok ga ne rese, to je razlog sto sam kod njih...bicu strpljiv, da je to neki banalan problem davno bi bio resen verovatno.


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 20-Oct-2011 11:43 
Mazda lover
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 7:08
Posts: 941
Automobil: MAZDA 626, GF, 2.0
Lokacija: Progar
malo je nezgodno dok necujes-nevidis auto da procenis sta je. ja sam i dalje ubedjen da negde vuce fals vazduh. promenio si sve vezano za paljenje: kablove, svecice, kapu, ruku.

sad mi pade napamet, imao sam davno jedan problem slican tvome. hladan je radio extra a kada se ugreje cima, trese... . neka probaju bobinu da ti zamene, neku bilo koju samo neka probaju, moze i sa juga.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 22-Oct-2011 4:29 
Spala knjiga na dva slova, na bobinu i razvodnu kapu..i jedna i druga pucketaju u leru,bobina tise i cesce,razvodna kapa glasnije i redje...u ponedeljak, utorak to menjam i ako i dalje bude imao gusenje prodajem auto bud zasto,nemam vise ni para ni zivaca :)


Top
  
Reply with quote  
PostPosted: 22-Oct-2011 10:50 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7218
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Miljenko, bobina... :lol


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 22-Oct-2011 11:34 
Moderator
User avatar

Joined: 12-Nov-2009 10:00
Posts: 2735
Location: Beograd
Automobil: Mazda 323F 1.8 DOHC,Lantis 1.5
Lokacija: Somewhere...
Stingray wrote:
Spala knjiga na dva slova, na bobinu i razvodnu kapu..i jedna i druga pucketaju u leru,bobina tise i cesce,razvodna kapa glasnije i redje...u ponedeljak, utorak to menjam i ako i dalje bude imao gusenje prodajem auto bud zasto,nemam vise ni para ni zivaca :)


Dogovor,prodata,bas toliko imam! :lol
I ja mislim da je bobina,ko sto Zeljko rece ;)

_________________
Samo svemir i ljudska glupost su neograniceni, mada za svemir nisam bas siguran ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26-Oct-2011 1:36 
Mazda driver
User avatar

Joined: 14-Apr-2010 1:46
Posts: 277
Location: Beograd
Automobil: 323F BA 1.5 `97.
Shta bi na kraju?


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Oct-2011 12:08 
Sutra menjanje razvodne kape i bobine pa javim.


Top
  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net