Mazda "Profil" - Utisci

Informacije o Mazda servisima i prodavnicama rezervnih delova
User avatar
Vocko
Neumorno blebetalo
Posts: 3094
Joined: 09-Nov-2009 12:36
Odakle nam dolazite (where are you from): nBGd

Mazda "Profil" - Utisci

Post by Vocko » 17-May-2007 3:23

Danas sam bio tamo da me dijagnoziraju, jer mi se auto nesto tripovao, a samim tim i ja :mrgreen:
Posto ECU nije pokazao nista, pregledali su druge moguce uzrocnike problema.
Ocistilu klapnu na usisu, proverili svecice, nastelovali paljenje, a zatim i ler gas.
Sve je uradjeno izuzetno brzo, kvalitetno, profesionalno i pedantno.

Ispricali smo se generalno o Mazdama, nasta da obratim paznju, kako su se pokazale 3jke, dal' su oni prodali crvenu 3 MPS, pa sam saznao da je prodato i par crnih i sivih 6 MPS...
Restauriraju jednu Mazdu 1500, krem boje, trebala bi super da ispadne, moracu da svratim ponovo zbog toga.

Sve u svemu izuzetno pozitivno iskustvo (prevashodno, jer mi je sa autom sve uredu) koje me je kostalo 2500din (dijagnostika).

Jos jednom pohvale za majstor Bojana.
Image

User avatar
JNC
Site Admin
Posts: 1762
Joined: 11-Nov-2009 11:27
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Post by JNC » 18-May-2007 9:34

Pa evo i ja da napisem kad je vec otvorena tema, meni je auto nov tako da nemam nikakvih komplikacija. U profilu sam uzeo auto, tamo ga servisiram i stvarno su i vise nego korektni.

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3783
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 20-May-2007 11:36

moj auto je bio 5 godina servisiran u profilu i jos uvek je ok.

Ja licno ne verujem da cu za svaku sitnicu ici kod njih jer mislim da manje stvari kao sto je zamena ulja i flitera ne treba ici u ovalsceni servis naravno kad ste van garancije.

Profilu zamerka sto ulje naplacuju kao da je od zlata a ne od sintetike i to jos iz bureta :? i pri poslednjem zacepljanu ventila su mi plasirali opseg mogucih kvarova od 1000 do 30 eura tim redom :mad:

A mazda nije kola. To je mazda. :love:
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

323f
Mazda driver
Posts: 105
Joined: 15-Nov-2009 11:20
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): BA 1996 1.8
Odakle nam dolazite (where are you from): Bgd

323f

Post by 323f » 20-Aug-2007 6:46

Nemam reci za Profil, stvorno su profi! Pa nisu dzabe jedan od najboljih servisa, ovlascenih, za Mazde u evropi!
Kad smo kod pohvala, tu je i momak sa bradicom o zove se Milan, jako dobar majstor, a sto je bitnije jako dobra osoba i uvek spreman da pomogne i objasni sa radit.....


Jedan jedina zamerka za profil je sto su im "ruke" jako skupe, ali to opravdavaju time sto su ovlasceni servis!!!!

User avatar
nikola52
Mazda driver
Posts: 147
Joined: 14-Nov-2009 1:36
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Trazim Mazdu 3 ili 6 da kupim
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by nikola52 » 21-Aug-2007 4:42

Juce sam u Profilu kupio dihtung dekla i 5 podloski preliva (za stelovanje ventila), cca 50 eura i pritom ih obavestio da je oformljen klub ljubitelja mazdi. Zapisali su web sajt.

User avatar
zare15
jr. Mazdaš
Posts: 58
Joined: 14-Nov-2009 7:36
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 323F Lantis
Odakle nam dolazite (where are you from): Kraljevo - Beograd

Post by zare15 » 07-Sep-2007 7:40

Jedino kod njih u celoj Srbiji sam nasao gumice prednje balans stangle.Svaka cast.

bakara 336
Mazda lover
Posts: 377
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by bakara 336 » 10-Sep-2007 11:04

Na strucnosti svaka cast, ali i na ovakvom racunu:

Image

User avatar
Vocko
Neumorno blebetalo
Posts: 3094
Joined: 09-Nov-2009 12:36
Odakle nam dolazite (where are you from): nBGd

Post by Vocko » 10-Sep-2007 11:15

Sta je radjeno ?
Image

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3783
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 10-Sep-2007 11:31

Menjali mu sijalicu hahaha
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

bakara 336
Mazda lover
Posts: 377
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by bakara 336 » 10-Sep-2007 11:31

To je onaj racun kada sam bio u servisu da zamenim onu plasticnu cevcicu koja kosta 380 dinara, a ono 51x50 dinara je 51 minut proveden u servisu...
Za zamenu cevcice i dijagnostiku kvara je bilo potrebno ne vise od dva minuta sa sve ulaskom u servis i dizanjem haube, slazem se da sam tamo proveo nepunih sat vremena, ali na njemu nije radjeno vise od 2 minuta...
A cudan je i nacin obracuna one cevcice 3.8x100, a na fiskalnom racunu mora tacno biti naznaceno cega je i koliko placeno...
Uh, sad gledam i vidim da je na onom printanom racunu pise da ta cevcica kosta 323 dinara...e sad tek nista ne razumem :mad:

BTW, jos nisam primetio da neko ukljucuje stopericu po ulasku u servis :D

User avatar
TRIO_driver
Mazda lover
Posts: 733
Joined: 13-Apr-2010 9:43
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 1500
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Sad

Post by TRIO_driver » 14-Feb-2008 1:07

zare15 wrote:Jedino kod njih u celoj Srbiji sam nasao gumice prednje balans stangle.Svaka cast.
Mozda nisi trazio gde treba.. ;)
Image

MACOLA6936
Mazdaš u povoju
Posts: 14
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by MACOLA6936 » 02-Mar-2008 12:18

Pojedinci pljuju Profil kako je los, a kada imaju problem i ne znaju da rese onda trci u Profil oni znaju.
Ulje koje sipaju je originalno i bez obzira sto je iz BURETA. Pogledajte sledeci put nalepnice na buretu. Ja sam u svoj auto sipao to ulje jer sam znao 1.000.000. posto da je originalno. Kakve veze ima da li je iz bureta ili iz kantice? Da li bi bio neko ljubazan da mi odgovori?
Primer kvaliteta originalnih delova:
Mazda 626 GD Zupcasti kais presao 250.000 km i tek je na toj kilometrazi pukao. Navedi jedan auto na kome je zup. izdrzao toliko.
Mazda 323 BG benz. polu meseci kartera, originalni traju oko 70.000 km i vise, a u kopiji smo znali da promenimo i posle 5 dana i predjenih 150km.
Mazda skoro svi modeli: Skripi kada se koci, los kvalitet plocica i prebrzo trosenje diskova i ne ravnomerno kocenje.
Mazda BG, GD, BJ, GF. originalni dihtung poklopca ventila traje oko 60.000 na modelima BG i GD, a na BJ i GF traju skoro 90.000.
u kopiji dihtunzi izdrze oko 10.000. Daj BOZE i toliko.

Toliko o pojedinim ne originalnim delovima na nasem trzistu.

Nemojte ovo shvatiti kao svadju ili da se pravim pametan vec govorim iz licnog iskustva. Ja delove za svoj auto kupujem iskljucivo original. Verujte da se cesto to isplati.

User avatar
JNC
Site Admin
Posts: 1762
Joined: 11-Nov-2009 11:27
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Post by JNC » 02-Mar-2008 2:30

Naravno da se isplati uvek staviti originalan deo, i pitanje je sta je skupo, originalini delova za sva ostala kola nisu nista jeftiniji, tako da kad realno gledas cena originala je normalna samo sto se ovde naviklo da se sve placa manje nego sto jeste.
A sto se tice profila, svi se zale na cenu, ali ipak su oni ovlasceni servis, i kad poredis sa servisima za druge marke, pogotovo nemce ispadne jos i povoljno odrzavanje mazdii.

Stari clan
Mazda lover
Posts: 626
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by Stari clan » 02-Mar-2008 2:35

Misha wrote:Profil je previse skup, neko gore pomenu cenu ulja, koja je bas bezobrazluk a zamena sijalice H4 na Mazdi 3 kod njih kosta 1000 din. Stvarno previse!
Ako imam u opciji skupo, ali dobro vs jeftino, ali sumnjivo...
Tu nemam dilemu. Ako se i odlučim za drugu varijantu, nemam pravo da krivim nikoga do sebe. I ne može isto da košta rad u servisu u koji su uloženi milioni i rad u garaži gde radi bubnjara jer majstor nema drugo grejanje i sl.

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3783
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 02-Mar-2008 9:58

Ok za delove ali ulje se moze naci original i van profila ali ne po ceni od 1200 din za litar nego 850 za mobil 1.Mislim ulje mozes promeniti i sam u krajnjem slucaju a ako ti se ne prlja odes kod majstora ali ti ne treba profil da bi ti radio zamenu ulja.

original deo je original i to se nikad ne dovodi u pitanje.Ali neke potrosne stvari mogu da posluze i zamenske a da ne uticu na rad automobila.

Profile je jedini koji ima verovwtno svu dijagnostiku i ako dodje do toga da mi zatreba ici cu tamo.Do tada moze i neko drugi koji imam po preporuci i zadovoljan sam.

Ne pljujem po profilu niti imam zelju za time ali mislim da na obicnim stvarima ne bi trebali da zacepljuju cene.
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

User avatar
JNC
Site Admin
Posts: 1762
Joined: 11-Nov-2009 11:27
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Post by JNC » 02-Mar-2008 10:10

Pa kud svi tu i mali Perica, ovlasceni servis ima radni sat, pa svejedno menajo ulje ili nesto drugo, u svakom slucaju za banalne stvari i redovan servis ne treba ici tamo ako ne moras i eto resenja, ako nesto zapne odes tamo platis, ako nema nigde drugde i to je to. Ja sam video ljude koji su terali 323BG u Profil i samo dali kljuceve i trazili da auto bude sredjen ne pitajuci za cenu, znaci hteli ovlascen servis, a to kosta. Naravno to podraumeva posle da hvatas za gusu ako nesto nije kako treba, dok kod Mike u garazi to bas i ne mozes.

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3783
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 02-Mar-2008 10:13

stani kume, ok radni sat naplate oni regularno i to, eno ti bakijev slucaj ali je cena ulja i dalje preko mere, a namerno pominjem iz bureta (sta god da je unutra) jer mislim da nabavka na bure ne kosta kao na litru.

Mislim da bi se sa konkurentnijim cenama sitnog inventara odvalili od posla i zarade ali ne moze to kod nas oce svi da se obogate preko noci :?
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

User avatar
JNC
Site Admin
Posts: 1762
Joined: 11-Nov-2009 11:27
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Post by JNC » 02-Mar-2008 10:19

Ma u redu je to, ne kazem da je ok to sto rade, ali tako je kod svih ovlascenih servisera, dok god nema nema konkurencije bice tako, uostalom mozes i da doneses ulje i da ti zamene, mislim sve je jasno, ali oni naplacuju to sto su ovasceni servis, pa i kad odes u Dell servis kod zastupnika on te odere, sve to mozes da zavrsis na drugom mestu za manje para.

User avatar
X9
Mazda lover
Posts: 665
Joined: 10-Nov-2009 8:50
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda X 9 + RX 8
Odakle nam dolazite (where are you from): Wien,Austria

Post by X9 » 02-Mar-2008 11:33

svugde ti je u servisu litra ulja mnogo skuplja od tog istog u radnji ili na pumpi...ovde litar prelazi u servisu i preko 30 eura ;) ..
a ja preko ebay-a kupio za nekih 8 eura :mrgreen:
slusaj te bre ljudi servis ima satnicu ali da naplate za menjanje sijalice,pa nije mazda audi pa da im treba sat vremena da zamene sijalicu..ovde je to u domenu usluge musterijama..isto tako kao i pranje auta posle sevisa,usisavanje i slicno.ovde je radni sat mehanicara oko 80-90 eura,limara preko 110,tehnicara 120..pa vidite...inace ide se na naplacivanje po jedinicama vremena od 10 minuta..
i mene na zalost uskoro ceka poseta servisu,zbog stelovanja trapova,to ne prepustam nikom osim njima ;)
Scientist dream about doing things.Engineers do them.
Mazda Rx 8:"It does not have the greatest power but after the 1st corner it will bring the biggest smile to your face!"
http://i277.photobucket.com/albums/kk74 ... op_ani.gif" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
JNC
Site Admin
Posts: 1762
Joined: 11-Nov-2009 11:27
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Honda CR-V, Mazda 5, Berlingo
Odakle nam dolazite (where are you from): Beograd

Post by JNC » 03-Mar-2008 12:33

Pa to ja pricam, nike je najskupli kod ovlascenog prodavca patika, i kao sto Miki kaze ne bi prepustio nikom drugom do ovlascenom da radi trap, znaci posle moze da ih hvata za gusu i zove direktno Mazdu kao nezadovoljna musterija, ako nesto prodje kako ne treba.

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3783
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 03-Mar-2008 1:13

Nisam znao da nike radi i trapove :mrgreen:
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

User avatar
TRIO_driver
Mazda lover
Posts: 733
Joined: 13-Apr-2010 9:43
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Mazda 1500
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Sad

Post by TRIO_driver » 03-Mar-2008 8:48

jer mislim da nabavka na bure ne kosta kao na litru.
Naravno da ne kosta, pa oni uzmu bure od 60l-202l, a na tu kolicinu dobiju i rabat, itekako se njima isplati to... ;)

Vidite, ako ste ovlasceni servis, i to pravi, to podrazumeva da svirate kako vam vas nadredjeni kaze.To oni ne mogu da biraju, obavezni su da vam pruze uslugu, kakva je propisana, u ovom slucaju od strane Mazde.

Pogotovo sto to sve kosta, jedan elektronicki tester za auto nije ispod 1000 evra, po modelu, a da ne pominjem koliko je onaj koji pase na vise vozila.. :shock:

Znaci, postoje majstori, dobri, koji mogu da vam odrade posao i bez ovlascenog servisa, a opet imaju neke stvari koje je bolje njima prepustiti.

Cudno mi je da idu na minut, sat, obicno je sistem, rad se naplacuje po radnom satu, jedina je razlika da je radni sat za automobil, terenac i kombi drugaciji, to jest. skuplji.

Slazem se da treba stavljati original, ili makar kvalitetne aftermarket delove, jer samo to garantuje pouzdanost Mazdi koja je svima poznata..Nemaju ljudi uvek para, a bolje je sacekati malo, pa staviti pravi deo, ta strategija pali na daleko.

Evo, ja sam imao Mazdu 323 pre neki dan..Menja set kvacila, hoce jeftinije..Drugar, to je dizel, uzmi japanski kvalitet, razlika je nekih 3000 dinara, ali ne boli te glava..E, nije hteo, uzeo je jeftiniji, otisao mu je posle 10000 km, dosao i kupio japanski, i tera bez problema, a 3puta je platio rasklapanje menjaca, sto je 3x4500 dinara=13500 dinara, mnogo vise nego da je odmah uzeo japanski set.

I Mazda jeste skoro neunistiva, ali gde bre da se menja zupcasti na 250000 km!?!?! :mad:
Image

Misko KLZE

Post by Misko KLZE » 06-Mar-2008 9:02

Kad vec svi hvale Profil da i ja pohvalim malo, od kad vozim Mazdu odrzavam je u profilu,a i kod naseg velikog drugara Macole. Malo su jaci sa cenama ali i korektni po pitanju zamene delova, voljni su da ti kazu sta zameniti originalom, a gde ce i kopija dobro posluziti. Kod swapovanja motora sam nakon ugradnje novog morao raditi sva ziva stelovanja i posto sam kod njih pazario sve moguce lezajeve i delovo za novi motor odradili su mi to potpuno besplatno. Kad god se pojavim na nekom redovnom pregledu kola odrade to bez greske i nadoknade. Cak sam ih jednom namucio ceo dan da mi ispitaju ABS i dosli smo do zakljucka da je u pitanju ECU ABS ili Motor koji je ispod akumulatora. Mada su me bi9li preplasili jer je racunar javljao gresku senzora, a obradova li su me kas su rekli da 1 kosta oko 50000,00 din, na nesrecu racunar je javljao da nisu 3 od 4 ispravna, ali na srecu moju svi su ispravni. :lool: :lool: :lool:

Locked

Return to “Servisi i prodavnice”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest