It is currently 17-Nov-2018 3:13


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nosac Motora
PostPosted: 15-Nov-2014 4:54 
Mazdaš početnik
User avatar

Joined: 04-Oct-2014 12:34
Posts: 25
Location: Bor
Automobil: Mazda 626 GD 2,2i 12v
Lokacija: Bor,Srbija
Posto nisam nasao nove nosace motora za mazdu 626 gd resio da ih napravim.
Image

Image

Image

Image
Kazu pop kad nema sta da radi on krsti prasice po selu,ali meni se isplatilo napravio nacrte za kalup odradio kod strugara i izlio kod majstora koji se bavi livenjem delova od gume,na nosacu su malo unutrasnje rupe ko nogom da si ih pravio ali je efikasam i normalno prvi drzac posle malo je doradjen,sljaka odlicno ma mazdi.Cvrstina gume je 75 sori,mogao je i tvrdji ali mu je opseg od 70 do 85,samo je iskoriscena od starog nosaca unutrasnja cevcica ona kroz koju prolazi strauf,sve u svemu odlicno sljaka.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 15-Nov-2014 5:05 
Mazdaš početnik
User avatar

Joined: 04-Oct-2014 12:34
Posts: 25
Location: Bor
Automobil: Mazda 626 GD 2,2i 12v
Lokacija: Bor,Srbija
Fora sa rupama u sredini ako neko nije znao kao ja moraju da budu,prvo sam ga napravio bez kao sto je u nacrtu ali onda mi je majstor koji lije rekao da mora biti tih rupa zbog vibracija i okrecu se sa supljinama od motora prema sasiji jer kad nebi imao tih rupa tresao bi kao volovska kola da vozis,e onda sam morao da navarujem dve polutke koje su napravile supljinu,stari drzac je izgubio na cvrstoci i vibracije su bile vece.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Nov-2014 11:02 
Moderator
User avatar

Joined: 30-Jan-2010 3:00
Posts: 3990
Location: kotez
Automobil: mazda premacy 1.8 16v
Lokacija: beograd
tako je i meni bio otisao nosac motora ,pa kada sam cuo da je novi 6500 din odlucio sam se na reparaciju,zvao sam sve zive servise ali niko nije hteo to da odradi jer kazu da za nosac motora guma mora da bude posebne tvrdoce i elasticnosti a oni svi repariraju neke druge delove na kolima koji ne zahtevaju te karakteristike, jedva sam na kraju nasao neki servis koji ima bas tu gumu i reparirali su mi nosac za 3000 din i jos su mi dali garanciju, vec godinu dana sve sljaka kako treba!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 30-Nov-2014 7:39 
Mazdaš početnik
User avatar

Joined: 04-Oct-2014 12:34
Posts: 25
Location: Bor
Automobil: Mazda 626 GD 2,2i 12v
Lokacija: Bor,Srbija
Meni je ovaj uzeo 600 din,ali sam ja napavio kalup,koji je kasniije majstor pozajmljivao od mene,inace mi je rekao da bi me kostao sa njegovim kalupom oko hiljadu hiljadu i petsto,ali posto je trebao da nadje celik i gvozdje za kalup rekao mi je da ce potrajati jer nije do sada radeo mazde i nema nijedan slican kalup cekao ja nedelju dana ali posto sam bio nestrpljiv otisao kod njegaja snimio kako izgleda kalup i pitao ga jer mogu ja da napravim kalup ti odradi samo livenje,kalup se pravi prosto samo je bitan majstor za livenje ali ovaj je profesionalac inace radi i lije sve delove od gume za zastavina vozila se razbija,za jednu firmu u boru (prozvodnja bakarnog praha) pravi gumene cekice koji traju po godinu dana inace firma je narucivala neke gotove i ti cekici trajali po mesec dana,posto mi burazer radi u toj firmi cuo sam za tog majstora,ljudima kojim je radeo selen blokove ne secaju se kada su ih menjali jer ispadnu stvarno kvalitet.Taj sto tebi radeo mnogo ti je uzeo.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02-Dec-2014 6:05 
Moderator
User avatar

Joined: 30-Jan-2010 3:00
Posts: 3990
Location: kotez
Automobil: mazda premacy 1.8 16v
Lokacija: beograd
pa s obyirom da je bilo duplo jeftinije od novog, ja sam bio zadovoljan,ipak je u bg sve skuplje od ostatka srbije...sta da se radi, mada je tu ipak bilo posla,prvo su oni skinuli nosac,zapalili gumu,ocistili metalni deo,odneli na livenje,doneli i ugradili na kraju,ja sedeo i pio kafu...tako da to ipak nije isto kao ovo gde si se ti sam cimao...a tudje vreme ,radi i znanje mora da se plati!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 02-Dec-2014 1:32 
Mazdaš početnik
User avatar

Joined: 04-Oct-2014 12:34
Posts: 25
Location: Bor
Automobil: Mazda 626 GD 2,2i 12v
Lokacija: Bor,Srbija
To si u pravu,to sam i ja sve morao da radim,a nije da je beograd skuplji od ostatka ja sve zivo narucujem iz bg-a,ali mi nije predstavljalo problem za pravljenje posto mi je bravarija struka a pravljenje i izmisljanje inovacije i stvarcice mi je hobi,samo sam amater u skiciranju ali se crtez razume kad ode kod strugara,najvese sam poludeo jer nisam mogao naci nove inace da sam ih nasao nikad se nebi mlatio,ali vidim da se isplatilo,sada planiram selen blokove da pravim one sa metalnom caurom jer ovi sto kupujemo traju po pola godine,oni su laksi za pravljenje samo da pitam majstora koliko ce kostati livenje jer je novi 800dinara ako sa mojim kalupom bude 300 odmah krecem u rad.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Nosac Motora
PostPosted: 02-Dec-2014 3:37 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Svaka cast za posao druze! Bravo!

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net