It is currently 09-Dec-2018 11:49


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10-Mar-2011 10:08 
Ja sam mislio da je komplikovano, medjutim, kad sam ja (koji vrlo malo znam oko struje!) uspeo da povezem, onda cete moci i vi! by the way, maglenke su mi na autu vec 7 dana, stalno ih palim i auto mi se jos nije zapalio! Elem, nisam slikao dok sam radio, pa cu pokusati ovako slikovito da vam objasnim, nadam se da cu nekome biti od pomoci!
Maglenke sam kupio u nekoj (bezveznoj) radnji autodelova- 1700din.
najveci problem mi je bio povezati relej, i to i jeste ceo problem, ostalo je relativno prosto samo treba malo vremena i strpljenja.
Potrebno:
-maglenke
-sijalice (kod mene idu H3)
-relej (nisam strucan koji, ja sam nasao neki stari od prethodnih halogenih sijalica i radi OK)
-mnoooogo zice (srednja neka debljina, 1.5-2mm)
-Prekidac 9(ja sam gledao da uzmem prekidac koji mi se uklapa sa ostatkom enterijera)
-Osigurac (20-40ampera)

-kao sto sam rekao, najveci problem je povezati relej. na svakom releju postoje oznake, sa donje strane gde se povezuje. U mom slucaju, oznake su bile 30, 85,86 i 87.
Povezuje se na sledeci nacin:
-na 30 zica ide sa akumulatora direktno. izmedju plusa i 30 se stavlja osigurac, i izoluje se.
-85 sa njega zica ide direktno na masu
-na 86 ide struja sa prekidaca. ja sam doveo zicu direktno sa plusa do osiguraca, pa je vratio do releja na 86. To je struja koja pokrece relej, tako da taj plus ne mora doci sa akumulatora, moze da se dovede sa kasetofona, ili sa svetala itd.
-87 ovde dolaze plusevi sa svetala za maglu. Plusevi sa obe maglenke se spoje u jednu zicu i dovedu do 87. Prethodno se i sa obe sijalice minusi zakace na masu.


Image

Image

Slike su skroz amaterske, ali se nadam da sam sve lepo objasnio :D
uglavnom, nije mnogo komplikovano kao sto izgleda.
Ukoliko se relej ne poveze lepo INSTALACIJA MOZE DA SE ZAPALI!!!!
Zato, oprezno sa ovim :)


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 11-Mar-2011 1:02 
Majstor kvariša
User avatar

Joined: 09-Nov-2009 12:40
Posts: 4626
Automobil: Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Lokacija: Novi Beograd
Moja sugestija je da ako vec radis sam instalaciju koristis silkonske zice jer one ne gore.Za svaki slucaj.
Sto se tice releja treba proveriti da li moze da izdrzi opterecenje maglenki. Sad se bar na netu moze naci info za svaki relej.

_________________
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 11-Mar-2011 1:10 
samo treba traziti releje za svetla. a sto se tice kablova slazem se, mada sam ja imao gomilu nekog bezveznog kabla i (za sad) nema problema.


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 11-Mar-2011 5:57 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 13-Nov-2009 5:11
Posts: 1613
Location: Zrenjanin
Automobil: 1990. 323f gt, 2004. M6 CD136
Lokacija: Zrenjanin
323f bi trebalo da ima vec izvedenu instalaciju za maglovke. bar kod mene ima. da mozes da blicas njima kad su ti spusteni farovi, tj ugasena svetla. kod mene to radi, samo nemam maglovke.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 11-Mar-2011 9:57 
ima i kod mene, ali je nesto zeznuto pa nece da rade. Zato sam ih povezao na poseban prekidac.


Top
  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net