It is currently 14-Dec-2018 3:43


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12-Apr-2008 9:16 
VIDI U LEPLJIVE TEME .... MAZDA 121 .... na pocetku foruma


Last edited by Guest on 19-Jun-2008 3:11, edited 3 times in total.

Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 1:03 
Majstor kvariša
User avatar

Joined: 09-Nov-2009 12:40
Posts: 4626
Automobil: Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Lokacija: Novi Beograd
Opet si bio vredan :applause: :applause: :applause:

ako ikad dobijem na lotu kupicu ti helikopter da ga inspektujes do detalja, svaka cast :lool:

_________________
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 4:10 
Neumorno blebetalo
User avatar

Joined: 09-Nov-2009 12:36
Posts: 4241
Lokacija: nBGd
Boro imas li tu spravu za merenje kompresije ili si je pozajmio ?

Hteo bih kod mene da proverim stanje stvari, cisto da izbacim neke gluposti sebi iz glave.

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 5:04 
ovaj aparatic imam u privatnom vlasnistvu ....
pa ako treba pomoc reci te ..


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 5:14 
jr. Mazdaš

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 65
Pase li taj aparat i za moju Mazdu 626 2.0 16v? I koliko je uopste tacan?
Trebao si da izmedju ostalog izmeris kompresiju kada je hladan.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 6:20 
1. Kompresija se meri na vise nacina ...na vruc ... na hladan motor ...
sa ubrizganim uljem kroz otvor svecica .... sa pritisnutom pedalom gasa do kraja ... bez pritisnute pedale .... i tako to ....
Svaki nacin otkriva neke deformacije za delove u motoru ... garez ili hermeticnost klipa..karike ..ventila i tako to ....
Nisam profi bas da sve u detalje da znam ...
Ali mogu i to detaljno da razjasnim .... ima dosta info na netu ...

2. Aparatic ima dodatni adapter na drugi navoj , tako ako ne pase za Mazdu 626 sa jednim navojem .... pase sa drugim ...

3. Tacnost aparata ...hmmmm !??? Pa ovo je od firme DRAPER koja nije bas na losem glasu ....

ETO TAKO pa izvolte ...


Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 8:23 
jr. Mazdaš

Joined: 20-Nov-2009 12:19
Posts: 65
Nista kad budem u bg sa mazdom, cucemo se. Samo da ne bude sada navala, posto si se ponudio. Ne mogu doci na red. hahahaha


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 12-Apr-2008 10:16 
NEKE MALE INFORMACIJE O MERENJU KOMPRESIJE

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ako motor trosi znacajno ulje - nepotrebno je meriti kompresiju.
Pravo stanje istrosenosti motora se definitivno zna ako se isti rasturi i izvrse potrebna merenja pojedinih delova sa spec instrumentima ....
Kompresiju treba meriti redovno na svakih XXXXX km i beleziti radi usporedjenja.
Pokazatelji kompresije su relativni , naime treba obratiti paznju na razlikama kompresije izmedju cilindara , a ne na apsolutne pokazatelje


BENZINSKI MOTOR
MERENJE KOMPRESIJE
(STATICKO MERENJE = vozilo nije u pokretu)
- odsrafimo sve svecice
- obezbediti da nema struje za razvodnik
- iskljuciti napajanje gorivom
- startujemo motor 5-10 sek


A. HLADAN MOTOR

1. "SUV MOTOR" = nema ulja u cilindrima
PEDAL GASA PRITISNUTA MAX
merimo kompresiju u svakom cilindru

2. "MOKAR MOTOR" = dodajemo 5-10 mLit ulja u cilindre
PEDAL GASA PRITISNUTA MAX
merimo kompresiju u svakom cilindru

Ako je razlika izmedju 1 i 2 merenja znacajna = to je ok = znaci da ventili dobro zaptivaju = razlika moze da bude vise 4-6 bara
Obicno je kompresija oko 10-12 Bar (treba gledati servisne instrukcije za svaki motor)
Razlika izmedju cilindara nesme biti velika. (1-2 Bar)
Ako je kompresija nize 10 Bar - istrosenost klipnog bloka
Ako je kompresija vise 12 Bar - talog cadji klipnog bloka


B. VRUC MOTOR

1. "SUV MOTOR" = nema ulja u cilindrima
PEDAL GASA PRITISNUTA MAX
merimo kompresiju u svakom cilindru


Top
  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net