It is currently 17-Nov-2018 3:12


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 14-Jul-2016 5:39 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Vi ste moderni za mene , ja tipujem da kolega Mazdapremacy ima RF3F minimum :)
Znam da si gledao ali proveri jos koji deo mislim da samo na izmenjenim delovima ide rf3f oznaka a na starim rf2a kod, sve je moguce :D
A evo i zasto mislim tako:
Image

Image

Image

Kontam da ovo nema sanse da bude protokomer?
Meni je bas na kutiji a vama na izlazu kolko vidim?

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 14-Jul-2016 9:47 
Mazda driver
User avatar

Joined: 14-Jan-2014 2:40
Posts: 192
Location: Podgorica
Automobil: Mazda 323f bj 2.0 ditd
Lokacija: Podgorica
Ako sam dobro svati ovo je senzor temperature goriva?

Image

Послато са SM-G7102 уз помоћ Тапатока


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 15-Jul-2016 8:01 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Tako je, na ovom linku pri dnu stranice imas kataloske brojeve fabrickog i zamenskih senzora

http://www.yiparts.com/mazda,temperatur ... 40,en.html

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jul-2016 8:17 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Ja sam u dilemi, ali sam i dalje pri tome da imam rf2a, jedina logično objašnjenja koja mogu da dam su da svi rf2,3,4 nose glavu sa rf2, i drugo malo realnije je da su na rf2a kasnije stavljani spoljni delovi za drugih.
Evo okačiću par slika koje su vrlo zanimljive.
Image
Na glavi piše rf2a.

Image
Na boost senzoru piše rf4f, na ovom nosacu pored piše rf4p kao i na kutiji za vazduh i EGR-u i na onim vakum ventilima.

Image

Image

Image
Onda sam u gugl ukucao broj šasije i izašlo je ovo
Image

Image

Inače posle čišćenja MAF-a stabilniji ler imam i dalje ide blago gore dole, ali manje nego ranije .

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jul-2016 8:40 
Mazda driver
User avatar

Joined: 14-Jan-2014 2:40
Posts: 192
Location: Podgorica
Automobil: Mazda 323f bj 2.0 ditd
Lokacija: Podgorica
Da li si probao na ovom sajtu? Mozda on pomogne...
http://japancars.ru/catalogs

Послато са SM-G7102 уз помоћ Тапатока


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jul-2016 10:27 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Jesam, oni mi kazu da imam 90 konja a imam 101 dok su kod ostalog tacni, gledao sam kompjutere, za ditd ima rf2a,rf3f,rf4f,rf4w,rf4p kod mene je rf4p , u novije ide rf4w, jedino cudno mi je da mi na najbitnijem delu glavi pa verovatno i bloku pise rf2a , moguce da je modernizovan malo ili tako nesto, a da samom bloku nisu menjali naziv, kod premacyja i 323 kompjuteri imaju druge nazive jedino 626 ima naziv tacno kao motor, tako da onda je moguce da imam rf4f.
Image

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16-Jul-2016 10:53 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Nisam pametan :D
Kod mene je i to drugacije cini mi se...

Od Oktobra 2000 bi trebali ici RF3F i RF4F
Image

I definitivno sto je vidljivo u odnosu na RF2A je dugacija turbina i dodatni katalizator odmah posle grane (zbog Euro3), znaci ako to imas sve je jasno :)

RF2A
Image

RF3F/RF4F
Image

A preciznije ima ovde:
http://www.mazdaclub.rs/forum/viewtopic.php?f=280&t=49091
Ovde se pod odeljkom 9. navode detaljne razlike PFL/FL verzija DiTDa, cak se i spominje da je ugravirano RF2A na bloku,glavi i nekim elementima cak i za vreme MZR-CD motora...

Znam da sam citao negde i setim se i iskopam :D
Daj Boze da imas noviju verziju jer je leeeepooo poboljsana :)

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16-Jul-2016 11:39 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
To je to , i ja sam tu citao , koliko sam uspeo da ih razumem rf4f je u 626 isto sto rf3f u 323 a u premacy idu P i W, verovatno ih to deli.
Turbina mi je kao na drugoj slici gore je crevce bas znam jer sam ga skidao skoro,znaci moj je rf4 i treba da je tisi dosta, kakav li je rf2 alo je ovaj tisi :lol4 , kad zamenim nosace bice dobro, secam se kad sam dedu pitao je l ste ovaj katalizator skinuli , on mi je pokazao na nesto blize motoru , znaci definitivno mi je ovaj drugi sad ostao , evidentno je da su dva ali nisam znao da su dva katalizatora.
Jedino sto mi ostaje je sto na ovom sajtu kaze da imam 90ks a meni pise 101 u saobracajnoj i to onoj original italijanskoj, sve u svemu zadovoljan sam sto smo resili to, kodove sam resetovao onom metodom akumulator plus kocnica.

Kad se vrati sijalica, a hoce jer je egr onesposobljen ocitacu ponovo, jedino me zanima kad se drzi kocnica 20 sekundi je l treba pustiti kocnicu pa vratiti klemu na akumulator ili da neko drzi i dalje a ja vratim klemu?
Kolega ima rf3 jer mu je 323 restajling, zanimljivo da meni daje 4 cifrene a njemu dvocifrene kodove, mnogo su bre komplikatori ovi japanci, zato ih i volimo :bravo1 :drive:

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16-Jul-2016 11:48 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
Super!! :drive:
Za reset mislim da pustis kocnicu pa vratis akumulator

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jul-2016 11:55 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Tako sam i uradio jer sam bio sam, znaci dobro je, ja sljakam sa iskljucenim egr-om dok ne budem imao vreme da ga ocistim, tako da ce se greska vratiti, bas cu videti tad da li je i dalje prisutna ova za maf. :D

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 16-Jul-2016 11:59 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Jun-2013 7:10
Posts: 2226
Automobil: EX 626GW DiTD, Audi A4 B6 1.8T
Lokacija: Novi Sad
A oko konjaze - ako ti je u br sasije na 8. mestu slovo R imas jacu verziju,a ako je T slabiju.

_________________
RennSport Srbija
https://www.facebook.com/groups/342165642855091


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17-Jul-2016 12:08 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 15-Jul-2010 1:43
Posts: 1187
Automobil: mazda PREMACY 2.0 DiTD
Lokacija: Leskovac
Time se i ja tesim R je u pitanju. Vratile se greske sve 3 su i dalje tu, auto ide malo bolje tako da ga vise ne diram :lol4.

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net