Ovo je moje lično iskustvo koje sam hteo podeliti sa Vama.
Pre oko 7 meseci na mojoj mazdi levi xenon je počeo sam da se gasi, da povremeno treperi, pali pa se ponovo gasi. To mi jako mi je išlo na živce! [emoji16]
Shvatio sam da je sijalica pri kraju.
Počeo sam po netu da tragam za informacijom koje sijalice idu u fabričke xenone i pronašao da su to D2S sijalice.
Opet net, oglasi: Googleoglasi, Kupujem prodajem, Kupindo i dr. Ponuda i cene šarene. Osram, Phlips itd. Bio sam u dilemi koje kupiti? [emoji848]
Cene su bile u rasponu od 10€ po komadu za neke kineske bez ikakve garancije, do 40€ po komadu za "Original" Osram i garancijom od godinu dana. Najčešće su nudili Philips 20€ po komadu.
Majstori su mi govorili da tu ima dosta posla zbog manjka radnog prostora ispod poklopca motora. Rekli su, da se mora skinuti branik, jedan far pa drugi, da se stave sijalice pa da se sve to vrati na mesto. I sav taj rad koštao bi od 20 do 30€ zavisi od servisa u kojem se radi.
Računam, kvalitetnije sijalice i ruke od 60 do 100€.
Uvek postoji i neki drugi način! [emoji848]
Nađem original Osram preko Alli Expresa. Sijalice na popustu, ako se ne varam bilo je 35% od cene ukoliko se naruče preko mobilnog telefona. Cena za komad 7$ i Free Shiping. [emoji3]
Naručim par komada od 4300 lum. i one stignu za 15 dana iako je rok za isporuku do 60 dana. Sa dostavom na kućnu adresu i porezom ukupna cena je bila nešto malo ispod 20$. U dinarskoj protivrednosti.
Ja prezadovoljan.[emoji3]
Dobio sam par komada Osram sijalica po malo nižoj ceni od jedne Philips sijalice ili duplo jeftinije od jedne Osram sijalice.
Opet net, Youtube i nađem uradi sam način:
- Skinem točak,
- odvrnem 3 šrafića sa plastičnog blatobrana u pravcu od branika ka centru krila,
- povučem blatobran sa iste strane gde je oslobođen šrafova i zaglavim ga iza diska da ne ometa dalji rad.
- gurnem ruku u otvor u pravcu xenon fara, nađem i skinem poklopac fara odvrtanjem.
- isčupam džek sa sijalice,
-odvrnem i skinem prstenasti držač sijalice kako bi istu oslobodiio i na kraju
-izvučem sijalicu držeći je za plastični deo.
Zatim pažljivo izvadim novu sijalicu iz kutije držeći je za plastični deo (nikako ne držati za satakleni deo)!
- ubacim je u ležište isto onako kako sam staru izvadio,
- vratio sam prstenasti držač sijalice na mesto, zavrnuo ga i tako učvrstio sijalicu,
- priključio džek.
Zatim sam upalio oborena svetla i proveriio da li sijalica svetli. Videvši da je sve u redu, ugasio svetla,
- vratio poklopac fara na mesto,
- vratio potkrilo i šrafiće, sve to zategnuo i na kraju
- namontirao točak.
Zamena obe sijalice je trajala ne duže od 60 minuta.
Ispravna stara sijalica je u rezervi.
Uz malo truda, na kraju se isplatila zameni sam metoda i uštedelo se 80€.
Još uvek rade ko lude! [emoji3]
Biće mi jako drago ako će ovo moje iskustvo nekome u budućnosti biti od pomoći.

Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka