It is currently 15-Nov-2018 8:48


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02-Apr-2013 12:21 
Mazda lover
User avatar

Joined: 15-Sep-2011 11:48
Posts: 387
Automobil: Mazda 323 bg
Lokacija: Sabac, okolina
http://www.sonax.me/Auto-Njega/Proizvod ... Garaza/(so)/14/(node)/13156/511200-SONAX-Easy-off-engine-cleaner-flush
Ja na ovom ne nađoh razliku za unutrašnjost motora.
A ima razlike za sisteme goriva.
Ima još sajtova, treba pregledati.

_________________
vulkan


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re:
PostPosted: 02-Apr-2013 8:46 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7364
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
RedboX wrote:
vidi i na sonaxovom sajtu jel pise nesto da li ima veze

Isto ne pise nista odredjeno, ali sam im poslao mail na zvanicnu adresu sonax.com, pa cemo videti sta ce da kazu...
vulcan wrote:
Mislim da za ispiranje motora između zamena ulja ide isto sredstvo bez obzira na pogonsko gorivo ali proveri za svaki slučaj.
Za čišćenje sistema goriva se koriste različita sredstva, čak sa varijacijama da li je turbo ili običan dizel, i karburator ili ajnšpric.

I ja mislim da u ovom slucaju nema veze koji je tip motora, tj. da je za sve tipove, isto kao i samo ulje koje koristim, ide i u benzince i dizele i u turbodizele, a kad se cisti sistem goriva to je vec nesto drugo i tu nije isto da li je dizel ili common rail dizel a tek benzinac!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03-Apr-2013 7:29 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7364
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Ovi nisu jos uvek nista odgovorili, a poslao sam im mejl na 2 adrese... zato sam video br. na deklaraciji i pozvao uvoznika "Kopren" iz NS-a, gde su mi proverili i potvrdili da moze da ide u sve tipove motora cim nije nista naznaceno, kazu da SONAX uvek naglasi na proizvodu ako je za neki odredjeni tip.

<edit> Ispran motor, sve ok! :palac Opet nista posebno se ne primecuje za sad ali valjda mu je nesto znacilo. :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06-Apr-2013 4:07 
Moderator
User avatar

Joined: 12-Nov-2009 10:00
Posts: 2737
Location: Beograd
Automobil: Mazda 323F 1.8 DOHC,Lantis 1.5
Lokacija: Somewhere...
Pitao ja u AP Sportu, oni su imali Wynssov flush engine, ista stvar drugi proizvodjac, i prodavac mi rece da je za obe vrste motora...i na ovoj limenci takodje nista ne pise tako da kontam da je za oba. Samo mogli su to bas da naglase na deklaraciji bem ih...aj pozz

_________________
Samo svemir i ljudska glupost su neograniceni, mada za svemir nisam bas siguran ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06-Apr-2013 8:07 
Majstor kvariša
User avatar

Joined: 09-Nov-2009 12:40
Posts: 4623
Automobil: Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Lokacija: Novi Beograd
mozda posto je u pitanju sredstvo za cisecenje od ulja iz motora ni nema veze.Ono za ciscenje injektora sto se sipa kroz gorivo verovatno ima drugaciju nagrizacku formulu nego ovo jer mislim da ovo ide direktno u motor pa ne mozes da zeznes dizne ili injektore zavisno dal je dizel ili benzin. Bar ja tako mislim.

_________________
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 06-Apr-2013 10:22 
Mazda lover
User avatar

Joined: 15-Sep-2011 11:48
Posts: 387
Automobil: Mazda 323 bg
Lokacija: Sabac, okolina
Logično. Različita goriva ostavljaju različite naslage u sistemu.

_________________
vulkan


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 17-Apr-2013 9:01 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5037
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Ja sam upotrebio Motulov Engine Clean jer sam prvi put vršio prelaz sa Dexelia ulja na Motul 8100 Eco Clean+

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Jul-2013 1:11 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 29-Sep-2012 9:33
Posts: 2454
Automobil: Mazda 6
Lokacija: Despotovo- Bačka Palanka
Ja se dvoumim da li da ovo radim i naleteo na članak pa tražim vaše mišljenje.
http://motornaulja.blogspot.com/2009/06 ... -prvi.html

_________________
Ne prekidaj ženu kad ćuti !!!


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Jul-2013 8:32 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5037
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Sveto_RS je ovde pominjao da upravo treba koristiti: viewtopic.php?f=307&t=48492&p=758544#p758544
Ja nikad nisam bio pristalica tih sredstava, ali sam ga upotrebio pri poslednjem malom servisu jer sam prelazio sa Dexelia na Motul ulje. Razmotriću sve argumnte za i protiv pre nego što odlučim za ubuduće, ali sam za stanovište da se upotrebi sa vremena na vreme.

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 30-Jul-2013 6:13 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7364
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Ovaj clanak je mator... a i lik se raspisao od Kulina Bana, a na kraju nista konkretno da kaze! ;)
Delim isto misljenje kao Sky! A i Cybland mi na jednom skupu rece koliko mi se cini... da on to radi prilikom svake zamene ulja i da je dobro posebno kod motora sa turbinom.
Tako da to mi je onda vise nego dovoljan razlog da ga odradim i ja :D pa makar povremeno ili kad prelazis sa jedne marke na drugu.
2x puta sam to odradio do sad na ovim kolima, kad sam ga uzeo, jer nisam znao sta je sipano iako su svi servisi radjeni u Mazdi i na poslednjem servisu kad sam presao sa Dexelie na Elf.
Prvi put koristo Wynns i nista nisam osetio, 2. put Sonax i auto je nekako tise/lepse radio, znatno bolje isao, mada, taj put je i drugo ulje sipano, koje mi je dosta nahvaljeno pa nisam siguran do cega je ali definitivno se bolje ponasao! ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 01-Aug-2013 11:31 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 14-Nov-2009 6:14
Posts: 1691
Location: U kanalu ;)
Automobil: Mazda 323 f BA 1.5
Lokacija: Pancevo city
U praksi se pokazalo bar kod mene da motori koji su imali redovnu zamenu ulja,filtera i da kazem kvalitetno ulje nikada nisam naleteo na nikakav mulj talog i ostalo prilikom otvaranja tako da nema potrebe ispirati motor od zamene do zamene i ako prelazite na drugu vrstu ulja samo redovna zamena i gradsku kilometrazu skoro treba racunati duplo ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Aug-2013 12:54 
dr. mr. sci. prof. Mazdologije
User avatar

Joined: 10-Nov-2009 9:08
Posts: 473
Location: Beograd
Automobil: Mazda6 2.0 DIRECO-D
Lokacija: Beograd
Moram da se javim da demantujem Đoleta. Ja nikada ne koristim nikakve (dodatne) aditive za ulje, nešto si me Đole pogrešno razumeo. Što se tiče sredstva za ispiranje motora koristio sam ga samo jednom, na nekih 85.000,00 Km i to zato što je to bila, odprilike, 10 zamena ulja pa čisto preventive radi da malo opere.

Vršim redovne zamene ulja i filtera na svakih (oko) 8.500,00 Km (95% vožnje mi je u gradu i to deonice od 5-6 Km), uvek propisano 5W30 sintetičko ulje (od brendova sam koristio Mobile1 prvih 8 godina a nakon toga Total i Eneos po dva puta). Na 75.000,00 Km sam radio veliki servis (Mazda tada bila već 8,5 godina stara) i prešao sa Mobile1 na Eneos. Prošle godine, na 85.000,00 Km odradio zamenu podloški dizni i štelovanje zazora ventila, tačnije samo kontrolu jer je sve bilo na fabričkim merama, i tom prilikom odradih i gore pomenuto preventivno ispiranje motora.

U potpunosti se slažem sa Rokijem, što se i iz mog servisnog "ponašanja" može i videti. Samo redovna zamena ulja, uvek kvalitetno ulje propisane gradacije (nikakve izmišljotine tipa "star ti je motor pa bolje stavi gušće ulje"), obavezna zamena filtera ulja kod svake promene ulja i korekcija servisnog intervala prema uslovima korišćenja auta (gradska vožnja smanjuje servisni interval) i nikakvi preparati za ispiranje vam ne trebaju.

_________________
Image Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 03-Aug-2013 11:35 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 07-Dec-2012 11:37
Posts: 5037
Location: Logatec
Automobil: Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Lokacija: Slovenija
Zahvaljujući ovom postu Cybland-a nemam više dilemu da li zbog visokih temperatura na našem području, pri sledećoj zameni pređem na 5-40W ulje! :bravo1

_________________
Image
детские игрушки

viewtopic.php?f=195&t=48165


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 03-Aug-2013 12:01 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7364
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
@Cybland Pa kazem, meni se ucinilo da si spomenuo da radis pri svakom servisu, ocigledno je to bilo upravo prilikom tog servisa, a za aditive goriva smo pricali jos ranije, i koliko se secam to si rekao da povremeno odradis i da je ok.
Ispravi me ako gresim i tu.

@Sky pa lepo je Cybland napisao
cybland wrote:
ulje propisane gradacije

A u manualu je vise propisanih gradacija u zavisnosti od temperaturnog podrucja. ;)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 10-May-2017 4:02 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 22-Apr-2015 9:36
Posts: 81
Automobil: Mazda MPV LX II
Lokacija: Zagreb, HR
Jel tko od vas isprobo pranje s dieselom i uljem, mislim da se mjesa pola pola, rad u leru nekih 10 min. Sve ispere.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 12-May-2017 10:25 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 25-Oct-2015 12:57
Posts: 1099
Automobil: Mazda 3 1.6CD 2012(85KW-116ks)
Lokacija: Sarajevo
Dankas wrote:
Jel tko od vas isprobo pranje s dieselom i uljem, mislim da se mjesa pola pola, rad u leru nekih 10 min. Sve ispere.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

po meni je bolja ova solucija ali ne znam , neki ne preporucuju neki preporucuju da se radi flush :?

Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 13-May-2017 4:59 
jr. Mazdaš
User avatar

Joined: 22-Apr-2015 9:36
Posts: 81
Automobil: Mazda MPV LX II
Lokacija: Zagreb, HR
Ma ja sam koristio engine flush, Al to je samo 0.5l na 5l ulja.ovo s dieselom i uljem mi se čini ko bolja kombinacija.pogotovo ako se ispere karteru i sito ulja. Ali nisam probao osobno.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

_________________
Image


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net