It is currently 22-Jun-2018 9:22


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16-Jun-2016 11:58 
Mazdaš u povoju

Joined: 17-Jul-2015 7:38
Posts: 11
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Beograd
Kao sto naslov kaze, desio mi se kvar na automobilu Mazda 3. I to posle odradjenog servisa turbine.
Da pocnem pricu ispocetka.
Auto je vremenom gubio na snazi i od 1500-2000 obrtaja nije mogao ni za 2-3 minuta da predje. Posumnjao sam na turbinu i odvezao auto na servis gde mi je covek i potvrdio da je turbina u ulju bukvalno i pregledao motor da li duva i sve sto ide uz to.
Motor je ok bio (to sam i sam mogao da pretpostavim), turbini su otisli svi semerinzi pa je zato i povukla ulje, koje kazu da nije menjano dugo pa je zato i doslo do kvara (a ja menjao bas sve na vreme i kako treba). Odradjen je servis turbine i dobio sam garanciju na nju jer sam odradio i mali servis i zamenu ulja i svih filtera. I sve je super i ekstra bilo. Preuzeo auto, prezadovoljan...
Ja sam ga malo ostrije vozio jer sam zeleo da se uverim da je sve ok i da radi kako treba. Presao sam nekih 50 km i auto se ugasio odjednom pri jacem gasu negde u 3 brzini na 2500 obrtaja. Pokusao sam da ga upalim, upalio je i presao sam 100 m i opet sta. Pregledao sam osigurace i sve sto sam mogao sam, sve je bilo ok. Upalio ga opet i krenuo i ugasi se posle 100 m. Spustim ga da nigde ne smeta i ostavim. Zvao sam majstora koji je radio turbinu odnosno ugradnju da vidi sta se desava. Dosao je uvece i pogledao da ne dobijam gorivo uopste u motor. Posumnjao je na pumpu. Posto sam dao silne pare na remont turbine nisam mogao odmah ni da ga odslepam kod njega jer je Mirijevo malo brdovito pa nisam imao ko da me povuce. Posle par dana (3 dana) sam ga nekako odslepao sa jugom (dobro ste procitali) i platio i dodatni slep nekih 2500 din jer ni jugo nije mogao dugo. Odvezao sam kod njega jer mi je rekao sta god da je resicemo za dan. Skinuo je pumpu i rekao da je ona ok i da radi da mora da pogleda sta jos nije uredu. Posle evo vec 10 dana sve je pregledao sto se tice senzora i elektronike. Desavalo mu se da mu ispise 2 greske pa da ih pogleda i obrise, pa mu izadje 6 gresaka pa ih pogleda i obrise, pa 3 i sve tako u krug. Ukljucio je i elektronicara da pogleda kompjuter jer je posumnjao da on brljavi nesto. Ovaj pregledao, instalacija ok, komp ok...onda se bacio na senzore. I dosao je da nema ispravan senzor pritiska goriva i senzor na magistrali da bi mogao da isproba da vidi da nije neki od njih otisao. Kaze samo to jos moze da bude jer gorivo baca na 2 dizne a na ostalim slabo skroz pa sumnja da nije do tog senzora pritiska da salje pogresne informacije kompjuteru koji mozda zbog toga brljavi.
Nemojte me molim vas pitati zasto nisam odvezao auto ovde ili onde...Auto sam odvezao u auto servis Obradovic jer rade Francuze, moj motor je takav, a opet on mi je na 600 m od stana. + radio mi je ugradnju turbine, ugovorio remont za relativno malu cifru, iscimao se sve, nije puno ni za ruke uzeo i izgleda mi kao OK momak. Verovatno je taj senzor ili sta vec drugo crklo i to je to. Ja molim ako neko moze da mi pomogne ili da neku informaciju sta moze biti i da li je majstor upravu. Jos bolje ako je voljan da pomogne sa delom kako bismo isprobali moje delove.
Hvala puno jos jednom, ako mozete da mi pomognete mozete me kontaktirati i na mobilni ili putem viebra na 0603113229.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 16-Jun-2016 1:32 
Mazda lover
User avatar

Joined: 15-Sep-2011 11:48
Posts: 387
Automobil: Mazda 323 bg
Lokacija: Sabac, okolina
Kad se takvo gašenje dešava kod starijih vozila 100% je problem u dovodu goriva od rezervoara do motora. Znači ili neko delimično začepljenje pa se stvori vakum ili slab spoj negde pa pumpa povuče i vazduh pored goriva ili jednostavno dotrajala oslabila pumpa i ne može da dostavi dovoljnu količinu goriva koliko treba da ubaci u motor kad se stiska papučica gasa do kraja. Ovo može biti i kod tebe i plus sva dodata elektronika koju vidimo da i neki majstori ne umeju da ispitaju a da bukvalno ne menjaju deo po deo dok ne utvrde da auto proradi.

_________________
vulkan


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 25-Jun-2016 8:28 
Mazdaš u povoju

Joined: 17-Jul-2015 7:38
Posts: 11
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Beograd
Samo da se javim o cemu se radi.
1 dizna crkla skroz, 3 ostale su skroz lose. Izgleda da je uzrok bio lose gorivo.
Nemojte nikada sipati gorivo na SLAP pumpama.
Sada mora da mi se remontuje i pumpa visokog pritiska i magistrala, da se skine rezervoar i opere, da se operu cevi ....
Remont dizni(ubacivanje polovnog uloska) za sve cetiri me kosta 20000 din (za novu jednu su mi trazili 115 eur), 18000 din remont pumpe i magistrale. Za ciscenje ostatka jos nisam pitao, kao ni za ruke.

Nemojte nikada sipati gorivo na SLAP pumpama.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 25-Jun-2016 10:03 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 601
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Dizne inace i jesu slabija tacka kod tih motora pored turbine, prilikom kupovine auta svaki drugi auto koji sam gledao sa tim motorom, nezavisno od marke automobila je imao neki problem sa diznama.
Ono sto meni jeste cudno je da neko ko radi sa francuzima 10 dana ne moze to da utvrdi. Ako su vec sve otisle toliko u K, kao sto ti je rekao, moraju vec na dijagnostici da pokazu na testu preliva, i to ne da pokazu, nego da prave haos jer se auto gasio.
Mozda ni ti nemas sve informacije ali na osnovu ovih koje si naveo, samo mogu da kazem da je sve to cudno, no dobro.
A sto se kvaliteta goriva tice, ne mora da znaci da je do bas te pumpe na kojoj si sipao. Opet kazem, gledao sam kola iz uvoza sa crknutim diznama a zna se da preko imaju prilicno cisto gorivo.
Ako vec hoces da se sacuvas, smanji interval zamene filtera za gorivo i nemoj da kupujes one od 20 nego uzmi onaj 50 evra pa mozes da sipas sta hoces u rezervoar.

Послато са 6039K уз помоћ Тапатока


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26-Jun-2016 8:50 
Mazdaš u povoju

Joined: 17-Jul-2015 7:38
Posts: 11
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Beograd
Hvala na savetu. Filter goriva menjam kada radim i mali servis. Ako treba i pre da menjam nije frka.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Jun-2016 9:36 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 601
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Pa ne treba pre, propisan interval je na nekih 40k cini mi se. Mislim da je fora samo da kupis sto kvalitetniji. Ima dosta proizvodjaca, kod mene je bio Delphi tako da sam nastavio sa njim. Ovde na forumu clanovi hvale Mahle, mozes i sa tim da probas. Samo da ne bude bas neka neproverena varijanta, nesto jeftino, meni su nudili neki turski Sardes, ali nisam hteo da eksperimentisem iako je bio medju najskupljim.

Послато са 6039K уз помоћ Тапатока


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 26-Jun-2016 10:20 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7317
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Propisan interval za filter nafte kod BK (po servis manualu) je na 60k km, ja ga menjam na 40k km i ni jedan problem ali stavljam samo Mahle/Knecht ili Mann, jednom Bosch ali njega ima dosta u kopijama pa se drzim one prve 2 marke, i sipam naftu samo na EKO pumpama!
Kod Melcera sam proveravao nedavno dizne, i bilo je sve ok, zamenili tom prilikom bakarne podloske. Evo sad sam 240k km i da kucnem u drvo samo prede...


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 26-Jun-2016 10:40 
Mazdaš u povoju

Joined: 17-Jul-2015 7:38
Posts: 11
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Beograd
I ja sam stavljao Mahle do sada. Nadam se da ce i moja mazda nakon remonta preci koliko i tvoja Djole.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 27-Jun-2016 10:30 
Moderator
User avatar

Joined: 23-Aug-2010 2:18
Posts: 7317
Automobil: Mazda3 sedan 1.6MZ-CD TX+
Lokacija: Beograd
Hoce sigurno, pritom mojoj nije nista remontovano do sada. Samo redovno odrzavanje sa kvalitetnim uljem, delovima i gorivom.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 01-Jul-2016 2:06 
Mazdaš u povoju

Joined: 17-Jul-2015 7:38
Posts: 11
Automobil: Mazda 3
Lokacija: Beograd
Preuzeo sam auto sa popravke. Konacne cifre:
Remont 4 dizne 20000 din
Remont rampe i pumpe 18000 din
Ruke 16000 din
Filter goriva 3500 din
Gorivo za probu 1500 din
UKUPNO: 59000 din...
Nisam jos imao priliku da ga probam na otvorenom putu jer mi je u medjuvremenu istekla saobracajna. Od majstora do kuce se ponasao super.
Videcemo sta se desava.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
PostPosted: 01-Jul-2016 3:19 
Mazda lover
User avatar

Joined: 04-Apr-2016 6:08
Posts: 601
Automobil: Mazda 3 BK (MZ-CD)
Lokacija: Beograd
Remont dizni nisi mnogo platio, obicno se cene krecu od 50 do 100 evra po komadu.
Sta da se radi... I takve stvari se desavaju, najgore si preziveo...

Послато са 6039K уз помоћ Тапатока


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net