Filter za vazduh

Modifikacije koje utiču na performanse automobila
Post Reply
User avatar
ivansd
Mazda lover
Posts: 956
Joined: 12-Nov-2009 9:56
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 626 2.0D GD & 323f 1.8 16V
Odakle nam dolazite (where are you from): Smederevo

Filter za vazduh

Post by ivansd » 11-Jun-2008 10:26

Imam jedno pitanje:
Posle generalne resio sam da stavim filter brzog protoka ne zbog povecanja snage vec zato sto nije potrebna njegova zamena.
Odmah da kazem da filter i nije neka marka u pitanju je bio neki cini mi se italianski..

Image

Image

e sad javio se problem auto je na leru radio lepo, dobro primao gas,ali bio malo bucan, ali pod opterecenjem se gusio vec na 2500 obrtaja i bio nenormalno bucan. Prodavac je rekao da sam mu ja jedini koji se do tada zalio,pa mi je dao drugi iste marke i problem je bio isti, na kraju sam vrati fabricki i normalno sve je u redu...
E sad me interesuje da li mozda neko zna u cemu je bio problem, da li je do kvaliteta filtera, mozda je mali za 2000 kubika mozda mu je smetalo zato sto je direktno na usisnoj grani i da li je uopste moguce koristiti te filtere na obicnom dizelu???

Image

UkiMazda

Post by UkiMazda » 11-Jun-2008 11:00

Jel ima ta mazda protokomer, ili kompjuter uopste?U smislu da ako ima, i ti si stavio direktno filter na usis, kompjuter nema informaciju o kolicini usisanog vazduha i radi po nekom defaultu,posto je protokomer izbacen onda iz funkcije.
Zato se gusi i ne moze preko 2500rpm.
...moje neko misljenje, tako je na benzincu, al to je dizel, ne znam...
Javice se neko pametan ;)

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3779
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 11-Jun-2008 11:06

ma 100% si secnuo deo gde ide senzor pa sad ecu luduje a mozda i ecu treba reetovati?
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

UkiMazda

Post by UkiMazda » 12-Jun-2008 12:25

Eto vidis, kad je vratio fabricki sve je bilo normalno, sto znaci da ako planira da stavlja ovaj filter mora da ga nabudzi kao sto je to uradio MaRe na njegovoj efici, gde je mesto fabrickom filteru da se nabudzi ovaj visoko protocni, posto verovatno posle njega ide protokomer, pa se tek onda kaci na usis.I mislim da posle svake prepravke vezane za sistem ubrizgavanja i usisa, i uopste zamene senzora, treba resetovati ecu(iz iskustva).Evo pogledaj ovde kako je to on uradio:
viewtopic.php?t=24351" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Vocko
Neumorno blebetalo
Posts: 3094
Joined: 09-Nov-2009 12:36
Odakle nam dolazite (where are you from): nBGd

Post by Vocko » 12-Jun-2008 9:59

Uki je upravu.
Image

User avatar
ivansd
Mazda lover
Posts: 956
Joined: 12-Nov-2009 9:56
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 626 2.0D GD & 323f 1.8 16V
Odakle nam dolazite (where are you from): Smederevo

Post by ivansd » 12-Jun-2008 10:15

Nema ona protokomer ni ecu obican je dizel, izpred usisa ima samo crevo i kutiju sa stock filterom..

Image
Last edited by Guest on 12-Jun-2008 10:21, edited 1 time in total.

206
Mazdaš u povoju
Posts: 11
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by 206 » 12-Jun-2008 10:18

Nekvalitetan filter, verovatno dosta restriktivan, ocigledno vrlo jeftine izrade, a i po stoti put OTVORENI FILTER koji vuce topao vazduh iz motornog prostora.

Pa i posledice svega gore navedenog i ne mogu biti nikakve drugacije nego opisane.

UkiMazda

Post by UkiMazda » 12-Jun-2008 12:25

ja se definitivno u ovo ne razumem :oops:
Last edited by Guest on 12-Jun-2008 2:08, edited 2 times in total.

206
Mazdaš u povoju
Posts: 11
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by 206 » 12-Jun-2008 12:32

Ja bih te molio da ne komentarises puno stvari koje, ocigledno, ne razumes u potpunosti, jer komentari tipa "topao vazduh ne da ne steti nego pomaze" se brisu da ne bi dovodili druge u zabludu.

Interkuleri, po toj logici, nemaju nikakvu svrhu, jel'?

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3779
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 12-Jun-2008 12:53

UkiMazda wrote:E sad, to sto vuce topao vazduh, dizelu,siguran sam da nista ne smeta, mozda cak i pomaze, ali mislim da problem lezi u konstrukciji fabrickog kucista filtera, verovatno je napravljen na foru da ima neki dozer kao klapnu, pa da motor uvlaci onoliko vazduha koliko mu je potrebno,a ne da se gusi u visku vazduha koga je dobijao sa onim otvorenim filterom.Ipak je to mazda, mora imati nesto pametno uradjeno,ako vec nema ecu ;)
Uki bas si se zabetonirao :mrgreen: Zar moze da bude viska vazduha za motor? A ladan vazduh je gusci i bolje se mesa,pa motoro bolje radi da sad ne detaljisem jer ne bi svi ostali jurili one silne cevke da stave gljive i ostalo na najladnije mesto da nema veze

sedi jedan i da procitas sve postove na forumu o CAI sistemima :lool:

slaxem se sa206-com da je ovo nesto nekvalitetno i samo nasminkano a ne funkcionalno.
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

User avatar
ivansd
Mazda lover
Posts: 956
Joined: 12-Nov-2009 9:56
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 626 2.0D GD & 323f 1.8 16V
Odakle nam dolazite (where are you from): Smederevo

Post by ivansd » 12-Jun-2008 1:05

E sad mi nije jasno pa vidjao sam da stavljaju ovakve filtere i na zastavice (sto znaci na karburator odozgo) kako njima ne smeta vruc vazduh??? :shock:
Jel to znaci da je upitanju prvenstveno kvalitet filtera?

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3779
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 12-Jun-2008 1:13

Vrlo moguce ako imas jos neki slican model da isprobas pa da znas da li je do modela ili do konkretno tog primerka bilo bi super... :roll:
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

206
Mazdaš u povoju
Posts: 11
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by 206 » 12-Jun-2008 1:29

ivanlavsd wrote:E sad mi nije jasno pa vidjao sam da stavljaju ovakve filtere i na zastavice (sto znaci na karburator odozgo) kako njima ne smeta vruc vazduh??? :shock: ?
To sto ih stavljaju ne znaci da im ne smeta, naravno da smeta.

UkiMazda

Post by UkiMazda » 12-Jun-2008 1:36

@RedboX
Nemoj keca na kraju skolske godine :lool:
Pobrkao sam neke stvari,citao sam sa druge strane o funkciji egr-a, pa me to izbrkalo u vezi toplog vazduha :oops:
P.S. Kako da izbrisem prethodni post? hahaha

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3779
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 12-Jun-2008 1:58

dobro onda 2 ali klimava hahaha
post ne moze da se obrise ali mozes da ga promenis ili ispraznis

e a moja pusta zelja je BMC CAI a kosta ko generalka :(
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

User avatar
ivansd
Mazda lover
Posts: 956
Joined: 12-Nov-2009 9:56
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 626 2.0D GD & 323f 1.8 16V
Odakle nam dolazite (where are you from): Smederevo

Post by ivansd » 12-Jun-2008 5:01

DAkle da zakljucimo kvalitetniji filter izvucen na mesto gde dobija dovoljno hladnog vazduha i to bi trebalo da fukcionise dobro...

User avatar
RedboX
Majstor kvariša
Posts: 3779
Joined: 09-Nov-2009 12:40
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Elantra 1.6 2016 (bila 323BJ)
Odakle nam dolazite (where are you from): Novi Beograd

Post by RedboX » 12-Jun-2008 8:19

Upravo tako.Mada i ovaj tvoj ako bi odmaknuo napred i dole u desnu stranu gde obicno bude kutija od originalnog filtera bi mozda radio drugacije.Kad ga vec imas nemoj ga odbaciti bez da sve isprobas.
You only need two tools in life - WD-40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.

kwisko 9647
jr. Mazdaš
Posts: 75
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by kwisko 9647 » 13-Jun-2008 9:06

Evo ovako da pocnemo :
1. filter je dobar to ces uvideti kada budes ispunio sledece parametre :

1. filter mora stajati daleko od izvora toplote( posto je u pitanju sasija manje-vise kao moja ) predlazem ti da ga stavis kod posuda za vodu ,
2.filter je visokoprotocni ( sto znaci da daje vise vazduha u odnosu na obican ) pa moras regulisati smesu tj.odnos vazduh-gorivo ( na vecem broju obrtaja dobija suvise vazduha i zato se gusi ) i najvaznije ,
3. kada odredis meesto za filter NEMOJ GA NIKAKO vezivati crevom vec iskljucivo cevima ( znaci da ne bude od njega do ulaza crevo vec cev ) i
4. vecina tih filtera u sebi ima dodatni elektromotor koji pravi veci pritisak ,
5. Koliko ja znam kada se kupuje takav filter obavezno se moraju navesti specifikacije vozila (kubikaza , konjaza i vrsta goriva ) jer nije isti filter za diz i benz i nemoze filter projektovan za recimo 1.3 da opsluzi 2.0 jer nemoze da napravi dovoljan pritisak .....

Probaj prvo da proveris za sta je tacno taj filter ( koji motore tj. kubikaza i koje gorivo ) , ako se to poklapa (u sta ja cisto sumnjam ) onda ispuni stavke 1,2,3 iz gornjeg teksta i vidi sta se desava .... ako imas neki problem trazi me na pp

MaRe_ 8838
Mazda driver
Posts: 152
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by MaRe_ 8838 » 14-Jun-2008 1:07

5. Koliko ja znam kada se kupuje takav filter obavezno se moraju navesti specifikacije vozila (kubikaza , konjaza i vrsta goriva ) jer nije isti filter za diz i benz i nemoze filter projektovan za recimo 1.3 da opsluzi 2.0 jer nemoze da napravi dovoljan pritisak .....
Isto tako nemoze sa 2.0 za 1.3 zato sto uvlaci vecu kolicinu vazduha i auto se gushi!...
Dobio si odlicno objasnjenje u gornjem postu, vazno je da filter uvlaci hladan vazduh, tako da probaj da ga upasujes od prilike na mestu gde je stajao stari... ako i dalje neradi... Probaj s nekim drugim.. Stvarno mi nije jasno zasto te to zeza nikada nisam cuo za slicne probleme :|

User avatar
ivansd
Mazda lover
Posts: 956
Joined: 12-Nov-2009 9:56
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): 626 2.0D GD & 323f 1.8 16V
Odakle nam dolazite (where are you from): Smederevo

Post by ivansd » 14-Jun-2008 2:42

Ne mogu vise sa njim da vrsim nikakve probe jer sam ga vrati nazad a uzeo nesto drugo u zamenu, jer mi je bilo vrlo cudno to sto je izgubila dosta snage, ali kad malo dodjem do kinte (posto on trenutno nije toliko hitan) uzecu neki drugi pa probacu kako je kwisko preporucio.

@kwisko - ovaj nije imao nikakav elektomotor i koliko sam skontao ona ga prodaje na foru odgovara svim kubikazama i kaze ja imam isti takav na autu, na kraju ga pitam isti ovakav imas,a on kaze da samo raid-ov.... :roll:

Hvala svima na objasnjenju i pomoci.

kwisko 9647
jr. Mazdaš
Posts: 75
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by kwisko 9647 » 14-Jun-2008 7:11

HEHEHEHEHEEHEHE tacno sam znao koja je prica ... prevaranti samo da uzmu novac .... Naravno da je izgubia snage kad nije za tu kubikazu , a kad budes hteo da uzimas drugi javi se nekom od nas da ti nadjemo odgovarajuce delove i eventualno pomognemo u montazi posto je mazda u pitanju :D

@mare
nisam siguran koliko je dobro staviti ga na mesto starog , mislim da bi morao jos napred jer je stari ipak zasticen kutijom od visokotemperaturne plastike , cak stavise gde god sam video ugradjen kn filter nije bio na mestu starog izuzev na karburator verzijama


Poruku izmenio: Vocko

MaRe_ 8838
Mazda driver
Posts: 152
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by MaRe_ 8838 » 16-Jun-2008 5:41

@kwisko
nisam mislio bas na isto mesto uglavnom tu mazde imaju prostora izmedju sasije i krila mislim da je tu naj bolje da se spusti.. to sam ja planirao ali mi je bila malo kratka cev :D ili da napravi neku izolaciju.. ali to kad kupi neki kvalitetan filter :D Ja bi preporucio YED ja sam ga uzo iz bugarske i fino me sluzio.. a i lako se pere.. Inace nisam dobio sredstvo za pranje..

kwisko 9647
jr. Mazdaš
Posts: 75
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by kwisko 9647 » 18-Jun-2008 8:06

MaRe_ wrote:@kwisko
nisam mislio bas na isto mesto uglavnom tu mazde imaju prostora izmedju sasije i krila mislim da je tu naj bolje da se spusti.. to sam ja planirao ali mi je bila malo kratka cev :D ili da napravi neku izolaciju.. ali to kad kupi neki kvalitetan filter :D Ja bi preporucio YED ja sam ga uzo iz bugarske i fino me sluzio.. a i lako se pere.. Inace nisam dobio sredstvo za pranje..
Kupuje se samo duza cev svaka ta izolacija ti pravi problem jer je pod

1. skupa ( ako mislis na pravu azbestnu izolaciju , a njom ces samo ugusiti filter) ,
2. ne efikasna ( jer te ispadne skupla dara nego mera posto izolujes potreban prostor ali onda imas vecu temperaturu na ostatku prostora tako da pr velikoj temperatri pocne vremenom da dolazi do raznoraznih ostecenja - citaj topljenja plasticnih elemenata )

MaRe_ 8838
Mazda driver
Posts: 152
Joined: 20-Nov-2009 12:19

Post by MaRe_ 8838 » 28-Jun-2008 2:24

Doduse ja nisam imao izolaciju nije mi smetalo nista extra je radilo, ali mozda njemu smeta pa sam zato napisao.. :)

User avatar
skydriver6
Mazdolicus Maximus
Posts: 4753
Joined: 07-Dec-2012 11:37
Šta vozite trenutno (Your 4wheel pet): Škoda oktavia 3 RS 2.0 tdi
Odakle nam dolazite (where are you from): Slovenija

Post by skydriver6 » 16-Apr-2014 5:04

Razmišljam o Pipercross filteru, ali ne kod nadolazećeg redovnog, veća narednog jer sam delove već nabavio. Ovaj filter menja OEM filter, sa 30% većim protokom vazduha. Za razliku od K&N filtera, ne ulji se pa ne može da dođe do brljavljenja MAP senzora što je često kod K&N-a, baš zbog ulja kojim se on natapa.

Post Reply

Return to “Tuning”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest