It is currently 18-Dec-2017 10:23


All times are UTC + 1 hour [ DST ]



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29-Jan-2017 11:38 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 46
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
Želim da pokrenemo diskusija u kojoj će se raspravljati i nabrojati sve moguće performanse tjuninzi za Mazda 3 1.6 dizel bk 80kw.Imam ovaj automobil, do sada je dosta promena dizajn (otvoriću temu za to), pa sada želim da čujem sve mogućnosti i kako može se napraviti na ovaj motor.
Planiram ove stvari.
1. Cisčenje MAF, Turbo i EGR
2. Lowering springs(eibach ili neko drugi)
3. sportski auspuh


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 22-Mar-2017 8:50 
Mazdaš početnik

Joined: 12-Dec-2015 6:40
Posts: 46
Automobil: Mazda 3 1.6 BK 2005
Lokacija: Makedonija
Ovo je sledno sto sam istrazio za mogucnosti da se tjunira mazda 3 1.6 dizel. Ceo prosli vikend i ovih dana sam pretrazivao celom internetu da doznam nesto vise o tjuning za mazda 3 1.6 dizel. Prva stvar zbog koja sam poceo pretraziva je gasenje EGR softwerski. Poput ovo sam pronasao i upoznao mnogo ljudio koi je potrebno samo ECU Fajl(fajl od vaseg auto kompjuter) od moj auto da bi ga tjunirali i uradili EGR OFF. Ovi ljudi sam nasao na jedan forum koi se bavi samo sa ovakve stvari(nije reklama , mhhauto, traze za registraciju 25 dolara ali ja sam iskoristio samo tu stranu da dobijem skype kontakte od ljudi koi rade ovo).
Softwer koi moze da uradi ovakva stvar, t.e da procita a kasnije i da zapise novi tjunirani fajl je Kess v2 Master. On se moze naci na aliexpress za nekih 80-90 dolara(radi se o klonirana verzija).
Kada imate ovu stvar , instalira se K-Suite - program sa kojem radite citanje a kasnije i zapisuvanje novog fajl.
Znam da ima mnogo ljudi koi ne bi odobrile cipovanje ali evo ja smatram da ako to odrade pravi i profisionalni ljudi da moze da ispadne i te kako dobar Project :).
Upoznao sam jedan covek koi se bavi sa ovo on je is Slovenii, ali da ne ispadne reklama ako je neko zainteresovan pustite mi PM i poslacu vam njegov skype ... meni je potrazio 45 eura sto nije skupo sa obzirom da sam procitao i te kako dobre pohvale za njega.
Evo slika od tog program K-Suite na koja moze da se vidi da Citanje i Zapisivanje na ECU fajl se moze odraditi preko OBD2 prikjucak, lakse zdravlje.
https://image.ibb.co/bB0PTv/ksuite.png
Hvala bogu pred da bi odradio bilo sta napravicu backup od moj momentalni ECU fajl :)
Reko sam da cu da se raspidam i da nadzem kako idu ove stvari pa evo ovo je od mene vase je odlucite , jeli ste za ili protiv :)


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: 22-Mar-2017 9:48 
Mazdolicus Maximus
User avatar

Joined: 01-Feb-2014 4:06
Posts: 2680
Automobil: Mazda 3 2005. 1.6 CD
Lokacija: Beograd
Ja bih licno izbegao cipovanje svakog auta koji je presao vise od 100 kkm i za koji ne znam kako je odrzavan kod proslog vlasnika.
Lose odradjeno cipovanje moze da unisti turbinu, pa i sam motor, tako da treba dobro razmisliti pre nego sto se uradi bilo sta.


Top
Offline Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net